Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsakipu vasemmalla ( munasarja?) vain liikkuessa? Mitä voisi olla?

Vierailija
17.07.2014 |

Auttakaahan nyt hyvät siskot. Mulla on siis nyt muutaman päivän ollut alavatsakipua vasemmalla puolella, ja se liittyy selkeästi liikkumiseen.

Mä olen pari viikkoa sitten alkanut kävellä päivittäin 6-10km, ja nyt viime päivinä on ollut tuota kipua, ja nyt se on pahimmillaan. Ei siis satu lainkaan kun vaikka tässä istun ja ihmettelen, mutta kun lähden kävelemään, erityisesti silloin kun astun vasemmalla jalalla ja jalka liikkuu taakse, sattuu.

Mulla on myös menkat loppumassa, ja joskus ollut aiemmin vähän vastaavaa kipua, mutta en muista liittyikö se silloin myös liikkumiseen...

Tuleeko kellekään mieleen mitä tämä voisi olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:15"]

Auttakaahan nyt hyvät siskot. Mulla on siis nyt muutaman päivän ollut alavatsakipua vasemmalla puolella, ja se liittyy selkeästi liikkumiseen.

Mä olen pari viikkoa sitten alkanut kävellä päivittäin 6-10km, ja nyt viime päivinä on ollut tuota kipua, ja nyt se on pahimmillaan. Ei siis satu lainkaan kun vaikka tässä istun ja ihmettelen, mutta kun lähden kävelemään, erityisesti silloin kun astun vasemmalla jalalla ja jalka liikkuu taakse, sattuu.

Mulla on myös menkat loppumassa, ja joskus ollut aiemmin vähän vastaavaa kipua, mutta en muista liittyikö se silloin myös liikkumiseen...

Tuleeko kellekään mieleen mitä tämä voisi olla?

[/quote]

Eikö kellekään mitään? Kellään ei vastaavaa kokemusta? Plääh.... :(

Vierailija
2/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

endometrioosia? Mee käymää gynel, munasarjakysta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus munasarjoissa?

Itse kärsin viikon menkkakipu-tyylisistä pistoista, kunnes menin lääkäriin. Antibioottikuurilla meni.

Vierailija
4/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divertikkelit vaivaavat myös vasemmalla puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme