Muumimaailma oli huono kokemus
Satoi, hirveä ryysis sekä Muumimaailmassa että hotellissa ja tonni meni kahden päivän reissuun. Palaamme kotiin paljon väsyneempinä kuin sinne mennessä. Mitään lomaa se ei todellakaan ollut. En suosittele.
Kommentit (25)
Muumimaailma luottaa liikaa ysäri-vetovoimaansa. Rapistunut, ylikallis paikka se on. Nyt kun Japaniin rakennetaan oma Muumimaailma, aasialaiset turistit eivät enää eksy Naantaliin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:01"]
Muumimaailma luottaa liikaa ysäri-vetovoimaansa. Rapistunut, ylikallis paikka se on. Nyt kun Japaniin rakennetaan oma Muumimaailma, aasialaiset turistit eivät enää eksy Naantaliin.
[/quote]
Rapistunut? Puuhamaa ja Linnanmäki on rapistuneita mutta Muumimaailmasta ei oikein voi sanoa noin.
Meillä oli viime kesänä aivan ihana loma muumimaailmassa. Ainoastaan mökki Naantalin leirintäalueella ei ollut hyvässä kunnossa ja oli likainen. Muumimaailma oli ihana paikka :)
Käytiin tuolla joka kesä kun lapset olivat pienempiä mutta nyt en ole enää vuosiin käynyt. Helppo se oli tästä Turusta sinne surauttaa bussilla, enkä kyllä olisi varmaan mistään junamatkojen takaa lähtenyt kertaakaan.
Mun mielestä teatteriesitykset olivat yksinään lipun hinnan arvoisia.
Ei se nyt varmaan muumimaailman vika ole, jos sataa tai itse valitset kaikesta mahdollisesta sen kaikista kalleimman vaihtoehdon. Muumimaailma on tosi ihana kohde lapsiperheille eikä mun mielestä yhtään ylihinnoiteltu, liput kohtuuhintaiset ja ruokakin muihin huvipuistoihin nähden hieman edullisempaa. On se kumma kun mistään ei voi nauttia ja kaikesta täytyy valittaa. Jos kerran on kallista niin olisitte sitten menneet vaikka Tallinnaan tai sinne ihanaan Euroopan kaupunkiin. Miten muuten luulet, kuinka paljon menee viis henkiseltä perheeltä rahaa jos menee esim. Pariisiin, Roomaan tai Barcelonaan. 700 saa lennot VAIN aikuisille. Hei haloo, sulla on nyt lapsia niin lomalla täytyy vähän tehdä juttuja myös niiden lapsien ehdoilla.