Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä hoitamaan vauvan aamutoimet kerrankin.

Vierailija
17.07.2014 |

Aamulla vauvan herätessä pyysin miestä, voisiko hän tään kerran hoitaa aamutoimet vauvan kanssa, jotta saisin nukkua kerrankin pidempään. Tavallisesti minä herään samantien kun vauva herää ja aletaan vaipanvaihtoon, puetaan, keitetään puuroa, leiktään jne. No kyllä se mies nousikin, mutta juuri kun olin nukahtamasaa heräsin vauvan pieneen kitinään. Mies oli jo vaihtanut vaipat mutta asettanut vauvan vaunuihin viedäkseen roskat, mikä on ihan ok. Kitinä on vaunuissa sitä kun ei jaksaisi vaan istua möllöttää ja tuijottaa eteisen seinää.

Meni taas hetki ja taas kuulin kitinää. Arvelin vauvalla olevan jo nälkä ja kysyin keittikö mies jo puuroa. Vastaukseksi sain että ei ole keittänyt, vaihtaa kakkavaippaa. Ok, hyvä että vaihtaa. 1,5h nukuin ja vähän väliä kuului kitinää, kunnes en jaksanut enää yrittääkää levätä vaan nousin ylös. Vauva istui olohuoneen lattialla ja mies katsoo videoita youtubesta. Mies huomasi minut ja totesi että "ai sä heräsit. Mä olin just alkaa tekee aamupuuroo, mut nyt ku sä oot ylhäällä ni sä saatki tehdä sen".

Siis vauva ei ollut saanut aamiaista yli 2 tuntiin ja nälkäänsä kitisi. Keitin puuron ja koko syöttäminen oli yhtä kiukkua ja kitinää, koska päiväuniaikakin lähenteli jo. Puuroa ei suostunut syömään loppuun kun sai niin hirveät väsyraivarit. Nyt nukahti päikkäreille vajaalla vatsalla.

Mieheltä kysyin ja alkoi selitys että "mä oon viel eilen yöllä pyörittäny koneen ja korjannu pyykit, siks mä tulin vast kolmelta nukkuu. Ja mä oon tänää vieny roskat ja vaihtanu kahet vaipat" NIIIIIIN no v***u aplodotko ansaitsisit? Pyykkiä voi pestä päivällä ja peruskodinhoito kuuluu kyllä sinne vauvan hoidon yhteyteen, molempia pystyy tehdä. Mä jäin vaan ihan sanattomaks. Ärsyttää, en pyydä enää toiste, prkl!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies onnistui tehtävässään, teki hommat tahallaan päin helvettiä jotta ei tarvitse toiste tehdä. Kyllä te olette helposti höynäytettävissä.

Vierailija
2/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pyydä toiste? Ihmetyttää teidänlaiset äidit, joille se lapsen isä on vain joku pikkuapuri. Meillä lapset on yhteisiä, mies on lasten isä ja ihan samalla tavalla vastuussa lapsista kuin minäkin. Muunlaiselle miehelle en todellakaan olis lapsia edes tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:47"]Mies huomasi minut ja totesi että "ai sä heräsit. Mä olin just alkaa tekee aamupuuroo, mut nyt ku sä oot ylhäällä ni sä saatki tehdä sen".

[/quote]

Tähänkö sinä et kyennyt vastaamaan, että tehköön mies puuron välittömästi?

Vierailija
4/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies.

Vierailija
5/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Enpä tiedä miks just tällä kertaa päätti ryssiä kaiken. Yleensä ottaa omatoimisesti kysymättä lapsen hoitoon, vaihtaa vaippoja ja leikkii, syöttää jne. On antanut mun lähteä ulos tyttöjen kanssa ku hän on vauvan kanssa. On siis ollut muuten hyvä hoitamaan. Nyt vaan kilahti ku tuntu että ei saa mitään aikaseks ja kaikki ihan päin honkia. Suututti ihan kamalasti.

Ap

Vierailija
6/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:50"]Eli mies onnistui tehtävässään, teki hommat tahallaan päin helvettiä jotta ei tarvitse toiste tehdä. Kyllä te olette helposti höynäytettävissä.

[/quote]

Tämä. Näinhän ne miehet juuri pakoilee vastuutaan. Lapsi on käsittääkseni teidän molempien, ukko osaa kyllä puurot keittää ja vaihtaa vaipan, joten muksu isälleen ja äiti omaa aikaa viettämään. Perusteluiksi voit sanoa että otat aikasi nyt, kun ei aamulla näköjään onnistunut. Yksinkertaista ;-)

Vierailija
7/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:47"]Mies huomasi minut ja totesi että "ai sä heräsit. Mä olin just alkaa tekee aamupuuroo, mut nyt ku sä oot ylhäällä ni sä saatki tehdä sen".

[/quote]

Tähänkö sinä et kyennyt vastaamaan, että tehköön mies puuron välittömästi?

[/quote]

Ei vaan siihen puolusteluun mitä kaikkea muuta hän on tehnyt. Jäin vaan haavi auki ja painelin laittamaan lasta päikkäreille. Tässä nyt koitan keksiä miten mä aloitan puhumaan tästä ilman että syntyy kamalaa riitaa.

Vierailija
8/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ruveta jakamaan kotityövastuuta niin miestään ei enää kukkuisi kolmeen. Me esim.nukutetaan aina joka toinen ilta toinen, joka toinen toinen. Näin on tehty ihan vastasyntyneestä, eli viimeisen imetyksen jälkeen mies on vuorollaan rauhoitellut vauvan uneen vuoteessaan.

Samoin loma-aikoina tai viikonloppuina herätään aina vuoroaamuin lasten kanssa. Toki lapsista tulee ihan luonnostaan sen verran ääntä, ettei toisen uni mitään rauhaisaa ole. Mutta saapa edes köllötellä rauhassa.

Vierailija
9/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vauva samantien isälle koko päiväksi ja itse jonnekin rentoutumaan, mieluiten yöksi. Näin oppii mies tekojensa seuraukset eli saa hoitaa kitisevää vauvaa ihan niiden päikkäreiden ylikin. Tuo on vain laiskuutta ja tällä saa äidin päävastuuseen kaikesta. Nyt on aika tehdä työnjaot perheessä kun lapsi on pieni. Muuten isä jää tuollaisksi ikuisesti.

Vierailija
10/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti meillä toimiikin tuo yhdessä hoitaminen. Nyt viime aikoina tuntuu että minä olen hoitanut kaiken. Pari päivää sitten pyysin voisko mies olla vauvan kanssa vaikka edes tunnin jotta saan keskittyä käsitöihini ihan rauhassa. Tunti kului kun mies huuteli että "tuu kattoo, kuuletko mitä vauva tekee, tuu kattooooo"

onneks sovittiin et mies on huomenna päivän lapsen kanssa kun mä lähden kavereiden kanssa ulos. Mä oo sit lauantain ja se saa olla omiensa kanssa.

Vierailija
11/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on hoitanut kotia aamukolmeen kun sinä vedät perse homeessa 12 tunnin yöuniasi ja pakotat hänet silti nousemaan ensimmäisenä? Voisitko yhtään itsekkäämpi olla.

Vierailija
12/12 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies teki jotain? sinä et kuitenkaan saanut hanuriasi sängystä ylös, vaan tarkkailit koko ajan mitä miehesi tekee? kyyläsit ja vahdit? miehesi kuitenkin teki edes jotain =D

olette te naiset niiiiiin naurettavia . LOL. TÄHÄN ISO ÄKSDEE

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän