Mieheni salarakas paljasti suhteen
Minulle baarissa viime viikonloppuna. Ja toivoi että mikä päästäisin miehestä irti että he voisivat jatkaa elämäänsä vapaasti.
Tämä tuli minulle yllätyksenä ja vastasin että en pidä miehestäni kiinni vaan meillä on vapaa suhde ja hyvä vaan että joku sillekkin antaa, mutta en todellakaan ole luopumassa miehen rahoittamasta elämäntyylistä. Ja kiitin vielä perään että hoitaa paneskelut minun puolesta ja että minulle riittää tämä ja vilautin luottokorttia ja lähdin nauraen pois. Muija jäi hiukan hämilleen seisimaan baaritiskille.
totuushan on sitten ihan toinen, olen ihan shokissa, rakastan miestäni ja hän ei ole sanallakaan vihjannut että olisi jättämässä minua. En ole vielä saanut kysyttyä mieheltä mitään ja mietin miten pitäisi toimia..
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:15"]Lisään vielä, että tuohan voi olla vaan joku kännisen akan päähänpisto, on vaikka kateellinen ulkonäöstäsi tai muuten vaan haluaa 'pitää hauskaa' tai purkaa pahaa oloaan. Eli asialla ei välttämättä ole yhtään mitään todellisuuspohjaa ellei hän esittänyt mitään täsmennyksiä. Eli ota vaan asia esille puoliksi naureskellen miehesi kanssa. Voit vaikka kehua, kuinka hyvän läpän sait ilmoille ja eukolle luun kurkkuun, koska tiesit, ettei hommalla ole mitään pohjaa.
14
[/quote]
Sittenhän mies vain lähtisi helpottuneena leikkiin mukaan, että huh, selvisimpä kuin koira veräjästä.
[/quote]
Useimmiten valehtelija kuitenkin lipsauttaa jonkun epäilyttävän ilmeen tai lauseen. Ja lisäksi saa todellisen pettäjän varpailleen rakastajattarensa suhteen.
Minä käräytin itse rakastajani vaimolleen vähän aikaa sitten. Syystä, että suhde oli jatkunut liian pitkään ja liian vakavana. Sanoin vaimolle, että heidän pitää korjata liittonsa tai erota; jos päätyvät tekemään ensimmäisen, vetäydyn leikistä. Mies on kieltänyt minua pitämästä yhteyttä, mihin tyydyn - ymmärrän kyllä tilanteen. Mutta eivät nämä yksinkertaisia asioita ole. En haluaisi lähtökohtaisesti viedä kenenkään puolisoa, vapaitakin minulle olisi tarjolla, mutta me rakastuimme, piste. Toivoisin, etteivät naiset aina heti kättelyssä tuomitsisi toisiaan: kyllä miehet ovat leikissä kovasti mukana.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:20"]
Salarakkaani kertoi minulle juuri minkä takia vaimoni on kanssani. Juuri edellä mainitut asiat. Yksipuolinen avioerohakemus on tulossa postitse "rakas"...
[/quote]
Tämä on niin totta. Voiko joku ihan oikeasti olla niin sinisilmäinen, että kuvittelee ettei salarakas ole puhunut miehen kanssa vaimon sanomisista! :D
Tervetuloa aikuisuuteen ap. Elämässä ei ole ennustettavuutta vaan se on yllätyksiä täynnä!
[/quote]
Eiköhän lähes kaikissa salarakas-kuvioissa salarakkaalle ole tehty selväksi että tämän on parempi pysyä erossa vaimosta. Salarakkaalle luvataan 9 hyvää ja 10 kaunista, uskotellaan että eron tulossa "ihan pian mutta nyt on vaan huono tilanne kun lapset tai vaimo.....". Kun salarakas kyllästyy odottamaan luvattua onnea ja ottaa vaimoon yhteyttä, mies saa aika usein raivarit. Ja suurimmassa osassa tapauksia salarakas jää lehdelle soittelemaan vaikka mies eroaa vaimostaan. Kun fakta on se, että hän oli "vain" salarakas, eikä mies ole edes aikonut alkaa hänen kanssaan millekään vakavalle.
Salarakas toivoi että päästät miehestä irti? Eiköhän mies lähtisi päästämättäkin jos juttu olisi vakava. En usko koko suhteen olemassaoloon, joku sekopää yrittää aada sinut heittämään miehesi pihalle että pääsisi itse sitä lohduttelemaan.
Normiprovo taas:
Otsikko "Mieheni salarakas paljasti suhteen" miksi ei "Nainen tekeytyi mieheni salarakkaaksi, uskoako?" tms.
Mutta: "Miehellä ei voi olla suhdetta, kun illat ja vapaa-aikakin vietetään yhdessä", joten ei ole mahdollista.
Ja: Kuten tavisprovoissa, ap häippäsee, ja jättää porukan keskenään vääntämään aiheesta.
Minusta ap:n pitää miehensä kanssa puhua Pubi Ruusun kertomuksesta heti!
Minä aivan varmasti olisin jo pitänyt puhuttelun ISOILLA kirjaimilla. Ap toivottavasti osaa käyttäytyä minua paremmin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:20"]
Salarakkaani kertoi minulle juuri minkä takia vaimoni on kanssani. Juuri edellä mainitut asiat. Yksipuolinen avioerohakemus on tulossa postitse "rakas"...
[/quote]
Tämä on niin totta. Voiko joku ihan oikeasti olla niin sinisilmäinen, että kuvittelee ettei salarakas ole puhunut miehen kanssa vaimon sanomisista! :D
Tervetuloa aikuisuuteen ap. Elämässä ei ole ennustettavuutta vaan se on yllätyksiä täynnä!
[/quote]
Eiköhän lähes kaikissa salarakas-kuvioissa salarakkaalle ole tehty selväksi että tämän on parempi pysyä erossa vaimosta. Salarakkaalle luvataan 9 hyvää ja 10 kaunista, uskotellaan että eron tulossa "ihan pian mutta nyt on vaan huono tilanne kun lapset tai vaimo.....". Kun salarakas kyllästyy odottamaan luvattua onnea ja ottaa vaimoon yhteyttä, mies saa aika usein raivarit. Ja suurimmassa osassa tapauksia salarakas jää lehdelle soittelemaan vaikka mies eroaa vaimostaan. Kun fakta on se, että hän oli "vain" salarakas, eikä mies ole edes aikonut alkaa hänen kanssaan millekään vakavalle.
[/quote]
Ok.
Minä käräytin itse rakastajani vaimolleen vähän aikaa sitten. Syystä, että suhde oli jatkunut liian pitkään ja liian vakavana. Sanoin vaimolle, että heidän pitää korjata liittonsa tai erota; jos päätyvät tekemään ensimmäisen, vetäydyn leikistä. Mies on kieltänyt minua pitämästä yhteyttä, mihin tyydyn - ymmärrän kyllä tilanteen. Mutta eivät nämä yksinkertaisia asioita ole. En haluaisi lähtökohtaisesti viedä kenenkään puolisoa, vapaitakin minulle olisi tarjolla, mutta me rakastuimme, piste. Toivoisin, etteivät naiset aina heti kättelyssä tuomitsisi toisiaan: kyllä miehet ovat leikissä kovasti mukana.
[/quote]
Oikein rakastuitte? Ja silti mies ei ole jättänyt vaimoaan. Miten kukaan voi olla noin tyhmä?
Mikä ihmee salarakas. Jos puhuttaisiin asioista niiden oikealla nimellä, niin miehen kuin naisenkin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:44"]
[/quote]
Oikein rakastuitte? Ja silti mies ei ole jättänyt vaimoaan. Miten kukaan voi olla noin tyhmä?
[/quote]
Tämä sama tarina on tälläkin palstalla kuultu varmaan tuhat kertaa. Salarakas varmasti rakastuikin, mies korkeintaan sanojen tasolla. Kohta on ukolla uusi toiveikas salarakas kierroksessa.
Jos salarakas on kertonut asiat miehelle niin kyllähän tuo Mies tietää miten asiat oikeesti ovat, ollaan molemmat hyvin toimeentulevia ja luottokortti on omani, en tarvitse mieheni rahoja, omani riittävät hyvin:) myöskään vapaata suhdetta ei ole ja miehen omien sanojen mukaan ei voi sietää pettämistä.
en ole koskaan ollut näin epävarma ja mietin keinoa millä saan varmasti totuuden selville!
en halua elää epävarmuudessa, joten en vain voi töksäyttää miehelle onko hänellä suhde, luultavasti hän kieltää asian, mitä sitten teen?
ja kyllä vietämme paljon alkaa yhdessä ja ystävien kanssa. Melko harvoin kumpikaan jaksaa mihinkään kotoa lähteä, ennemmin kutsumme vieraita kylään ja istumme iltaa, ei illa enää mitään teinejä että tarvis joka viikonloppu päästä diskoon.
harrastamme koko perhe golffia joka vie ison osan vapaa-ajasta joten muulle harrastukselle ei ole löytynyt kiinostusta.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:48"]Mikä ihmee salarakas. Jos puhuttaisiin asioista niiden oikealla nimellä, niin miehen kuin naisenkin kohdalla.
[/quote]
Onko täällä kirosanat sallittuja.
[/quote]
[/quote]
Voi lapsi kulta, kun rakkautta on niin monenlaista. Ei se aina ole niin sokeaa ja järjetöntä, että kaikki entinen on läpinäkyvää! Se voi olla myös ohi menevää ja järki lopulta voittaa kuitenkin tunteen!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:48"]Mikä ihmee salarakas. Jos puhuttaisiin asioista niiden oikealla nimellä, niin miehen kuin naisenkin kohdalla.
[/quote]
Onko täällä kirosanat sallittuja.
[/quote]
huorittelusta voi saada bannia:)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:49"]
[/quote]
[/quote]
Tämä sama tarina on tälläkin palstalla kuultu varmaan tuhat kertaa. Salarakas varmasti rakastuikin, mies korkeintaan sanojen tasolla. Kohta on ukolla uusi toiveikas salarakas kierroksessa.
[/quote]
Minä tiedän, mutta nämä toiset naiset eivät taida tietää. Olen monta kertaa miettinyt miten kukaan voi olla niin tyhmä etteivät tajua että heitä vedätetään kuin pässiä narussa? Haaveilevat ajasta kun mies on yksinomaan heidän ja kiroavat vaimoa kun tämä ei älyä päästää irti. Miksi kukaan edes haluaa miestä joka on osoittanut kykenevänsä tuollaiseen kylmyyteen ja julmuuteen toista ihmistä kohtaan?
Olet iso tyttö jo! Avaa se suusi ja puhu. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Ennen kun on myöhäistä ja ne eropaperit on ihan oikeasti yksipuolisesti postissa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:15"]Lisään vielä, että tuohan voi olla vaan joku kännisen akan päähänpisto, on vaikka kateellinen ulkonäöstäsi tai muuten vaan haluaa 'pitää hauskaa' tai purkaa pahaa oloaan. Eli asialla ei välttämättä ole yhtään mitään todellisuuspohjaa ellei hän esittänyt mitään täsmennyksiä. Eli ota vaan asia esille puoliksi naureskellen miehesi kanssa. Voit vaikka kehua, kuinka hyvän läpän sait ilmoille ja eukolle luun kurkkuun, koska tiesit, ettei hommalla ole mitään pohjaa.
14
[/quote]
Sittenhän mies vain lähtisi helpottuneena leikkiin mukaan, että huh, selvisimpä kuin koira veräjästä.