Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni salarakas paljasti suhteen

Vierailija
17.07.2014 |

Minulle baarissa viime viikonloppuna. Ja toivoi että mikä päästäisin miehestä irti että he voisivat jatkaa elämäänsä vapaasti.

Tämä tuli minulle yllätyksenä ja vastasin että en pidä miehestäni kiinni vaan meillä on vapaa suhde ja hyvä vaan että joku sillekkin antaa, mutta en todellakaan ole luopumassa miehen rahoittamasta elämäntyylistä. Ja kiitin vielä perään että hoitaa paneskelut minun puolesta ja että minulle riittää tämä ja vilautin luottokorttia ja lähdin nauraen pois. Muija jäi hiukan hämilleen seisimaan baaritiskille.

totuushan on sitten ihan toinen, olen ihan shokissa, rakastan miestäni ja hän ei ole sanallakaan vihjannut että olisi jättämässä minua. En ole vielä saanut kysyttyä mieheltä mitään ja mietin miten pitäisi toimia..

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko lähteä töihin, jos jollain on vinkkiä liten totuus selviää varmasti niin ettei se jää kummittelemaan takaraivoon niin såå laittaa vinkkiä.. Oma ajatus EI enää kulje.. Palaan illalla..

ap

Vierailija
42/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:56"]Olet iso tyttö jo! Avaa se suusi ja puhu. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Ennen kun on myöhäistä ja ne eropaperit on ihan oikeasti yksipuolisesti postissa.

[/quote]

avaan kyllä suuni mutta mulle EI riitä pelkkä "EI Ole suhdetta" vaan haluan varmistaa asian jollain tasolla ainakin ja mietim siihen keinoja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:36"]

Minä käräytin itse rakastajani vaimolleen vähän aikaa sitten. Syystä, että suhde oli jatkunut liian pitkään ja liian vakavana. Sanoin vaimolle, että heidän pitää korjata liittonsa tai erota; jos päätyvät tekemään ensimmäisen, vetäydyn leikistä. Mies on kieltänyt minua pitämästä yhteyttä, mihin tyydyn - ymmärrän kyllä tilanteen. Mutta eivät nämä yksinkertaisia asioita ole. En haluaisi lähtökohtaisesti viedä kenenkään puolisoa, vapaitakin minulle olisi tarjolla, mutta me rakastuimme, piste. Toivoisin, etteivät naiset aina heti kättelyssä tuomitsisi toisiaan: kyllä miehet ovat leikissä kovasti mukana. 

[/quote]

Oikein rakastuitte? Ja silti mies ei ole jättänyt vaimoaan. Miten kukaan voi olla noin tyhmä?

[/quote]

Voi lapsi kulta, kun rakkautta on niin monenlaista. Ei se aina ole niin sokeaa ja järjetöntä, että kaikki entinen on läpinäkyvää! Se voi olla myös ohi menevää ja järki lopulta voittaa kuitenkin tunteen!

[/quote]

Voi mummo kulta. Tosiaan tähän ikään (38v) mennessä olen oppinut että rakkautta on monenlaista. On oikeaa rakkautta ja sitten on sitä rakkautta missä rakastetaan pillua. Pillunrakkaus on tosiaan ohimenevää.

Vierailija
44/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kyllähän sinä huomaat miehesi reaktioista, missä mennään. Vai onko sinulla sitten kuitenkin takaraivossa joku vahva epäilys asian todenperäisyydestä? 

Vierailija
45/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:49"]

Minä käräytin itse rakastajani vaimolleen vähän aikaa sitten. Syystä, että suhde oli jatkunut liian pitkään ja liian vakavana. Sanoin vaimolle, että heidän pitää korjata liittonsa tai erota; jos päätyvät tekemään ensimmäisen, vetäydyn leikistä. Mies on kieltänyt minua pitämästä yhteyttä, mihin tyydyn - ymmärrän kyllä tilanteen. Mutta eivät nämä yksinkertaisia asioita ole. En haluaisi lähtökohtaisesti viedä kenenkään puolisoa, vapaitakin minulle olisi tarjolla, mutta me rakastuimme, piste. Toivoisin, etteivät naiset aina heti kättelyssä tuomitsisi toisiaan: kyllä miehet ovat leikissä kovasti mukana. 

[/quote]

Oikein rakastuitte? Ja silti mies ei ole jättänyt vaimoaan. Miten kukaan voi olla noin tyhmä?

[/quote]

Tämä sama tarina on tälläkin palstalla kuultu varmaan tuhat kertaa. Salarakas varmasti rakastuikin, mies korkeintaan sanojen tasolla. Kohta on ukolla uusi toiveikas salarakas kierroksessa.

[/quote]

Minä tiedän, mutta nämä toiset naiset eivät taida tietää. Olen monta kertaa miettinyt miten kukaan voi olla niin tyhmä etteivät tajua että heitä vedätetään kuin pässiä narussa? Haaveilevat ajasta kun mies on yksinomaan heidän ja kiroavat vaimoa kun tämä ei älyä päästää irti. Miksi kukaan edes haluaa miestä joka on osoittanut kykenevänsä tuollaiseen kylmyyteen ja julmuuteen toista ihmistä kohtaan?

[/quote]

Se on se rakkauden nälkä ja yksinjäämisen pelko.  Eikä kaikille vaan ole suotu tervettä itsetuntoa jne. Sinä olet varmaan saanut elään suht turvallisen lapsuuden, turvallisia kiintymyssuhteita jne...mutta joskus sen fiksunkin ihmisen arviointikyky saattaa pettää ja sitä löytää itsensä tilanteessa, jossa ei kaikki mene oppikirjojen mukaan kaikki tismalleen oikein.

Vierailija
46/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:20"]

Salarakkaani kertoi minulle juuri minkä takia vaimoni on kanssani. Juuri edellä mainitut asiat. Yksipuolinen avioerohakemus on tulossa postitse "rakas"...

[/quote]

Juuri tällaisten "posereiden" takia pohdin, että näitä lienee tosielämässäkin. Täällähän on jatkuvasti näitä, jotka teeskentelevät muka tuttuja yrittääkseen horjuttaa toisen itseluottamusta tai luottamusta parisuhteeseen.

Vierailija
47/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:57"]

Mun on pakko lähteä töihin, jos jollain on vinkkiä liten totuus selviää varmasti niin ettei se jää kummittelemaan takaraivoon niin såå laittaa vinkkiä.. Oma ajatus EI enää kulje.. Palaan illalla..

ap

[/quote]

Voi pyhä jeesus...mitä v****:n vinkkejä?! Asiat eivät selviä kuin puhumalla. Kai sinä sen verran olet vaivaa nähnyt, että ole tutustunut mieheesi ja tunnet hänet...

Palkkaa yksityisetsivä tai seuraan häntä itse, huoh!

Vierailija
48/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä konsti olisi tarkistaa miehen puhelin. Mutta sehän on tällä palstalla nou-nou.

Vierailija
49/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Tämä sama tarina on tälläkin palstalla kuultu varmaan tuhat kertaa. Salarakas varmasti rakastuikin, mies korkeintaan sanojen tasolla. Kohta on ukolla uusi toiveikas salarakas kierroksessa.

[/quote]

Minä tiedän, mutta nämä toiset naiset eivät taida tietää. Olen monta kertaa miettinyt miten kukaan voi olla niin tyhmä etteivät tajua että heitä vedätetään kuin pässiä narussa? Haaveilevat ajasta kun mies on yksinomaan heidän ja kiroavat vaimoa kun tämä ei älyä päästää irti. Miksi kukaan edes haluaa miestä joka on osoittanut kykenevänsä tuollaiseen kylmyyteen ja julmuuteen toista ihmistä kohtaan?

[/quote]

Se on se rakkauden nälkä ja yksinjäämisen pelko.  Eikä kaikille vaan ole suotu tervettä itsetuntoa jne. Sinä olet varmaan saanut elään suht turvallisen lapsuuden, turvallisia kiintymyssuhteita jne...mutta joskus sen fiksunkin ihmisen arviointikyky saattaa pettää ja sitä löytää itsensä tilanteessa, jossa ei kaikki mene oppikirjojen mukaan kaikki tismalleen oikein.

[/quote]

Minä nimenomaan en ole saanut turvallista lapsuutta ja kiintymyssuhteita. Ja itsetuntokin oli nuorena todella huono. Silti en ole koskaan harkinnutkaan alkavani millekään varatun miehen kanssa. Kerran ihastuin varattuun ja vähän myöhemmin sain tietää tyttöystävästä, ihastus loppui kuin seinään. Mutta mikäs siinä jos muut tykkää hakata päätä seinään. Ei pitäisi kuitenkaan tulla yllätyksenä että sydänsurut on enemmän kuin todennäköiset. Vaikka miehen saisikin omaksi, joutuisi aina pelkäämään että tällä on uusi kierroksessa.

Vierailija
50/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tarkistukseen minäkin tarttuisin. Ja tilanne missä näistä aletaan keskustella, pitäisi olla sellainen että siinä pystyy rauhassa tarkkailemaan toisen reaktiota, se kertoo kuitenkin paljon.

Vierailija
51/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

Voi lapsi kulta, kun rakkautta on niin monenlaista. Ei se aina ole niin sokeaa ja järjetöntä, että kaikki entinen on läpinäkyvää! Se voi olla myös ohi menevää ja järki lopulta voittaa kuitenkin tunteen!

[/quote]

Voi mummo kulta. Tosiaan tähän ikään (38v) mennessä olen oppinut että rakkautta on monenlaista. On oikeaa rakkautta ja sitten on sitä rakkautta missä rakastetaan pillua. Pillunrakkaus on tosiaan ohimenevää.

[/quote]

Ihan oikeasti nyt aikuinen ihminen älä jaksa olla noin lapsellisen mustavalkoinen.  Mieti nyt vähän omia suhteitasi elämäsi varrelta vai oletko edelleen suhteessa sen ensinmäinen poikaystäväsi kanssa?!

Ja pillu ja sen puuteko auttamatta ainoa syy sivusuhteisiin?! Entä läheisyyden ja huomionpuute jne.

Vierailija
52/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä nimenomaan en ole saanut turvallista lapsuutta ja kiintymyssuhteita. Ja itsetuntokin oli nuorena todella huono. Silti en ole koskaan harkinnutkaan alkavani millekään varatun miehen kanssa. Kerran ihastuin varattuun ja vähän myöhemmin sain tietää tyttöystävästä, ihastus loppui kuin seinään. Mutta mikäs siinä jos muut tykkää hakata päätä seinään. Ei pitäisi kuitenkaan tulla yllätyksenä että sydänsurut on enemmän kuin todennäköiset. Vaikka miehen saisikin omaksi, joutuisi aina pelkäämään että tällä on uusi kierroksessa.

[/quote]

Näihän se on kaikissa ihmissuhteissa, että ne saattaa yllättää eikä aina niin iloisesti eli rakkaus on sokea, vai mitä?! Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa elää ja ihastua jne. Joskus pitää vaan hakata päätään seinään. Joskus häviää ja joskus voittaa. Elämää se vaan on ja sitä voi olla joskus jopa hetken onnellinen, vaikka kaikki ei aina menisikään tismallleen oikein.

Vierailija
53/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan oikeasti nyt aikuinen ihminen älä jaksa olla noin lapsellisen mustavalkoinen.  Mieti nyt vähän omia suhteitasi elämäsi varrelta vai oletko edelleen suhteessa sen ensinmäinen poikaystäväsi kanssa?!

Ja pillu ja sen puuteko auttamatta ainoa syy sivusuhteisiin?! Entä läheisyyden ja huomionpuute jne.

[/quote]

Mies voi saada kotona huomiota, läheisyyttä ja pillua mielin määrin ja siitä huolimatta haluta käydä höyläämässä muitakin. Haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Tämä on sitä pillunrakkautta. Tajuatko?

Useimmiten nämä jutut on vain sitä että halutaan paeta lapsiperhearkea hetkeksi, mutta ei totisesti olla eroamassa puolisosta.

Vain säälittävä luuseripaska jää suhteeseen (edes lasten vuoksi) jos ei koe oloaan riittävän rakastetuksi ja arvostetuksi parisuhteessaan. Siitähän se onni urkenee että käydään vieraissa, mutta roikutaan jopa vuosikausia paskassa suhteessa. Salli mun nauraa paskanaurut.

tv. "lapsikulta"

Vierailija
54/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani kertoi minulle juuri minkä takia vaimoni on kanssani. Juuri edellä mainitut asiat. Yksipuolinen avioerohakemus on tulossa postitse "rakas"...

[/quote]

Ja sä uskot sitä salarakasta? Ei mitenkään ois oma lehmä sillä ojassa?

Vierailija
55/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mies voi saada kotona huomiota, läheisyyttä ja pillua mielin määrin ja siitä huolimatta haluta käydä höyläämässä muitakin. Haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Tämä on sitä pillunrakkautta. Tajuatko?

Useimmiten nämä jutut on vain sitä että halutaan paeta lapsiperhearkea hetkeksi, mutta ei totisesti olla eroamassa puolisosta.

Vain säälittävä luuseripaska jää suhteeseen (edes lasten vuoksi) jos ei koe oloaan riittävän rakastetuksi ja arvostetuksi parisuhteessaan. Siitähän se onni urkenee että käydään vieraissa, mutta roikutaan jopa vuosikausia paskassa suhteessa. Salli mun nauraa paskanaurut.

tv. "lapsikulta"

[/quote]

Pettäminen on valtavan laaja alue, eikä siihen ole koskaan näin yksiselitteistä vastausta, jota sinä yrität nyt antaa, mutta yllättävän vähän sillä on tekemistä seksin kanssa(en erottele sukupuolielintä, koska kyseessä ei ole sukupuolisidonnainen asia) Parisuhde solmitaan tiettyy elämän vaiheeseen ja tiettyyn tarpeeseen ja pettävä ihminen on tullut vaiheeseen, jolloin sitä motiivia ei enää ole. Motiivi joko löytyy tai sitten ei. Nyt on tämän parin aika pysähtyä ja päivitttää heidän suhteensa.

Vierailija
56/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:37"]

[/quote]

Ja sä uskot sitä salarakasta? Ei mitenkään ois oma lehmä sillä ojassa?

[/quote]

Mitä välii? Tuossa on vakka kantensa valinnut. Sopivat toisilleen täydellisesti, seuraavaan suhteeseen asti.

Vierailija
57/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:56"]Olet iso tyttö jo! Avaa se suusi ja puhu. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee. Ennen kun on myöhäistä ja ne eropaperit on ihan oikeasti yksipuolisesti postissa.

[/quote]

avaan kyllä suuni mutta mulle EI riitä pelkkä "EI Ole suhdetta" vaan haluan varmistaa asian jollain tasolla ainakin ja mietim siihen keinoja.

ap

[/quote]

Tutki kännykkää tms. Totuutta tuskin saat häneltä itseltään irti.

Vierailija
58/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki se kännykkä ja jos mies on tarpeeksi fiksu ja haluaa päästä helpolla hän onkin säästänyt kaikki viestit yms. Jos haluaa edelleen jatkaa salailua hän on se joko poistanut tai hankkinut kakkoskännyn. t. mies

Vierailija
59/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuisin tämän sivusuhteen/hoidon kahville kotiin ja siinä sitten saisivat miehen kanssa selittää minulle missä ollaan menossa.

Jos mies on yrittänyt selitellä itseään viattomaksi ja suttura baarissa väittänyt toisin, niin kuulisivat itsekin tilanteen.

Vierailija
60/71 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:50"]

en ole koskaan ollut näin epävarma ja mietin keinoa millä saan varmasti totuuden selville!

en halua elää epävarmuudessa, joten en vain voi töksäyttää miehelle onko hänellä suhde, luultavasti hän kieltää asian, mitä sitten teen?

[/quote]

Kyllä sen totuuden saa selville ihan kysymällä. Sanot vaikkapa näin: Istuhan alas, minulla on tärkeää kysyttävää. Tarvitsen sinulta rehellisen vastauksen tähän, ja jos saan sen heti ilman vänkäämistä, tulevaisuudellamme on enemmän toivoa kuin jos yrität ensin valehdella. Ymmärrätkö tämän? (Mies nyökkää.) Hyvä. Onko sinulla sivusuhde?

Jos vastaa tuohon kysymykseen kieltävästi, kysy seuraavaksi onko kertaakaan suhteenne aikana pettänyt. Koko tämän ajan katso miestä silmiin ja tarkkaile hänen ilmeitään ja eleitään. Näet kyllä, valehteleeko mies vai ei. Vastauksen saatuasi älä sano mitään, vaan jatka silmiin katsomista. Ole hiljaa niin kauan että mies sanoo vielä jotain muuta. Se, mitä hän sanoo, kertoo todennäköisesti paljon. Sinulta vain vaaditaan sen verran munaa, että et tee elettäkään päästääksesi miehen pois tästä tilanteesta ennen kuin olet saanut vastauksen, jonka rehellisyyteen voit uskoa.

Jos mies kieltää ja vaikuttaa rehelliseltä, kysy seuraavaksi tästä naisesta. Mitä kautta mies hänet tuntee, kuinka hyvin, milloin ovat tavanneet viimeksi jne. Sitten voit kertoa mitä nainen sinulle sanoi. Jos miehen mielestä tässä ei ole perää, hän voinee sinun läsnäollessasi soittaa naiselle ja pyytää tätä lopettamaan moisen ahdistelun. Miehen tavasta puhua naiselle saat edelleen lisää informaatiota.