Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni salarakas paljasti suhteen

Vierailija
17.07.2014 |

Minulle baarissa viime viikonloppuna. Ja toivoi että mikä päästäisin miehestä irti että he voisivat jatkaa elämäänsä vapaasti.

Tämä tuli minulle yllätyksenä ja vastasin että en pidä miehestäni kiinni vaan meillä on vapaa suhde ja hyvä vaan että joku sillekkin antaa, mutta en todellakaan ole luopumassa miehen rahoittamasta elämäntyylistä. Ja kiitin vielä perään että hoitaa paneskelut minun puolesta ja että minulle riittää tämä ja vilautin luottokorttia ja lähdin nauraen pois. Muija jäi hiukan hämilleen seisimaan baaritiskille.

totuushan on sitten ihan toinen, olen ihan shokissa, rakastan miestäni ja hän ei ole sanallakaan vihjannut että olisi jättämässä minua. En ole vielä saanut kysyttyä mieheltä mitään ja mietin miten pitäisi toimia..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

tulipas tuttu ketju:) Nyt alkaa jo helpottaa, erohan meille tämän tapauksen vuoksi tuli. Tein silloin melko typerästi ja jäin suhteeseen, lähdin vasta syyskuun alussa:(

Mies myönsi pitkän keskustelun jälkeen suhteen, jouduin toki käyttämään monia kiristyskeinoja, mutta lopulta myönsi. Pakotin hänet viestittämään salarakkaalle, tyyliin "koska et pitänyt turpaasi kiinni meidän jutusta, en missään vaiheessa ollut sinun kanssasi tosissani, halusin vain seksiä.älä ota enää yhteyttä" Halusin että mies loukkaa tuota salarakasta yhtä paljon kuin minua ja tunsin suurta mielihyvää kun näin viesteitä että hänenkin sydän särkyi miehen sanoista.

salarakas pommitti viestein ja soitoin ja yhteen puheluun vastasin tyynen rauhallisesti että Lopeta se häiriköinti ja koita ymmärtää että sua käytettiin vain hyväksi, ihme roikkuja olet kun jaksat vieläkin inistä, olit miehelleni pelkkä pano etkä muuksi muutu vaikka kuinka häiriköisit.

Lopulta soittelut loppuivat ja sain salasuhteen poikki. Vasta silloin jätin mieheni, halusin varmistaa että hän jää yksin vaikka kyllä jän varmaan aika pian uuden löysikin. 

Näin jälkikäteen ajateltuna olin hirveän ilkeä kun halusin pahaa tuolle naiselle, syytin toista naista kaikesta, ja minusta tuntui että hän on jotekin parempi kuin minä, siksi halusin hänelle pahaa. Nyt kun erosta on kulunut aikaa, tajuan ettei kumpikaan meistä ollut sen parempi, mies satutti meitä molempia.

Toivottavasti tämän salarakkaankin mielestä oli hyvä asia että pääsi moisesta siasta eroon vaikka ei eron hetkellä siltä tuntunutkaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää imposterit ei edes yritä kirjottaa uskottavaa lopetusta tarinalle :D Olisit edes koettannu matkia ap:n tyyliä.

Vierailija
64/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:49"]

Miksi nää imposterit ei edes yritä kirjottaa uskottavaa lopetusta tarinalle :D Olisit edes koettannu matkia ap:n tyyliä.

[/quote]

Olen palstaillut kohta 8 vuotta, ole mun puolesta uskomatta että oleoikeasti ap. Ajattelin nyt että kerron lyhyesti miten kävi. 

En edes muistanut koko avausta, saatikka olisin sinä iltana jotain tänne kirjoittanut.

ap

Vierailija
65/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai sä mennyt siitä luottokortistakin luopumaan?

Vierailija
66/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:57"]

Etkai sä mennyt siitä luottokortistakin luopumaan?

[/quote]

ai omastani, no en:) talo kyllä meni myyntiin:)

ap

Vierailija
67/71 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tän kun pisti silmään :)

Vierailija
68/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP provosta huolimatta

Vierailija
70/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:38"]

UP provosta huolimatta

[/quote]

Tuu uuteen provoketjuun. Tämä meni jo.

Vierailija
71/71 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:21"]

Kannattaa miettiä myös sitä nainen valehteli. Pahimmillaan voi olla joku sekopää, joka on nähnyt miehesi pari kertaa vaikka kaupan kassalla, vaihtaneet pari sanaa ja nyt kuvittelee että heillä on suhde.

Kun minä aloin nykyisen mieheni kanssa seurustelemaan, hänestä oli toinenkin nainen kiinnostunut. Olivat tunteneet muutaman kuukauden ennenkuin minä ja mies tavattiin. Olivat tapailleet pari kertaa mutta miehelläni ei ollut ottanut tuulta alleen. Tuo nainen ei ollut ymmärtänyt vaikka mies oli lopulta suoraan sanonut ettei halua mitään. Sitten kun minä ja mies tavattiin ja alettiin seurustelemaan, naisen toiminta meni oudoksi. Alkoi soittelemaan minulle, vihjaili että heillä on jotain. Kun en ottanut vihjailuista onkeeni, alkoi valehtelemaan olleensa mieheni kanssa jossain, oikein päivät ja kellonajat kertoi. Yrittänyttä ei laiteta mutta olisi sentään kannattanut yrittää keksiä parempi valhe. Mies kun oli noina päivinä ja kellonaikoina ollut minun kanssani. =)

Tosin saattaahan naisen puheissa olla perääkin. Mistä tuntee miehesi? Onko samassa työpaikassa? Kahvi- ja ruokatauoilla ehtii puuhata kaikennäköistä.  Tai työpäivän jälkeen autossa. Siihen ei tarvita miehen "omaa aikaa" iltaisin tai viikonloppuisin.

[/quote]

minulla oli ihan sama juttu. Mieheni oli ollut vuosia vapaana, aina pieniä säätöjä. Sanoi ettei ollut yhtään yhden yön juttua, mutta kenenkään kanssa ei sovittu nähdään vaan vaihdettiin numeroita ja tapailtiin. Tapaili vain yhtä kerralla, eli tyttöystäväainesta mutta ei tyttöystävä.

Kun me tavattiin, muutettiin yhteen 2 viikon päästä ja yks nainen alkoi lähes ahdistelemaan. Mies vuokrasi oman asuntonsa ja muutti minun luo ja hänpä alkoi kävelemään meilläpäin, tuli lähikaupassa vastassa vaikka asuu yli 10 km päässä.

Siinä vaiheessa kun hän tuli minulle lähikaupassa juttelemaan, aloin vasta kiinnittämään naiseen huomiota ja ihan samaa soopaa, ai sä olet nykyinen, muakin se petti, mutta rakastan ja vieläkin vietetään aikaa yhdessä ja vaikka mitä soopaa. Yhden kerran taas tuli vastaan lähistöllä, oltiin miehen kanssa yhdessä liikkeellä ja pysäytin ja sanoin nyt selvitetään tämä soppa. Nainen lähti siitä kyyneleet valuen vaikka mies tosi kauniisti sanoi heidän juttu on ohi ja me asutaan jo yhdessä. Mutta edelleen tuli vuosi senkin jälkeen vastaan kulmilla.

tosi surullista