Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen eksä soittelee millon mistäkin.

Vierailija
17.07.2014 |

Viimeksi tänään soitti kysyäkseen kannattaako ostaa blenderi vai smoothiekone.

miksi? Eikö sillä ole ketään muuta jolle soitella? Samalla toivoi, että mies kävisi katsomassa voiko hänen imurinsa korjata. Ja mies sanoi, että joo.

siis voi vittu. Miehen mielestä ihan viatonta. No naisena tiedän, että ei varmana ole, ainakaan naisen puolelta.

pitääkö mun pyytää mun eksä tänne asentamaan patterit mun dildoon, että toi hoksais miks mua tää vituttaa.

noiden erosta on vuosi, eivätkä ole tekemisissä enää keskenään minkään kautta muuten. Ei yhteisiä ystäviä tai mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:27"]Ei jeesus mikä kusipää sä olet ap. Ei mitään yhteistä muka, lapsi vain. 

Mä toivon et sä kaljuunnut.

[/quote]

Tarkotin, että ei ole yhteistä kaveripiiriä, työpaikkaa, harrastusta yms, eli eivät ole toistensa kanssa tekemisissä, kun lapsen asioista. Eivät vietä aikaa yhdessä eivätkä ole toistensa hyviä ystäviä. Ilman lasta eivät olisi tekemisissä enää ollenkaan.

yrittivät aikoinaan korjata suhdettaan terapialla, mutta mikään ei auttanut ja erosivat.

Tapasin miehen hyvin pian eronsa jälkeen, oli muuttanut pois uuteen asuntoon. Me muutettiin yhteen puoli vuotta sitten.

Luin miehelle tätä ketjua. Sanoi, että hän ei kaipaa mitään yhteistä aikaa eksän kanssa, ei todellakaan halua takaisin siihen parisuhdehelvettiin ja eksä on eksä syystäkin.

Häntäkin alkoi korpeamaan noi eksän höpönlöpön puhelut ja ei mua enää ahdista. Siellähän se eksä kitisee. Mies hoitaa lapsensa ja eksä hoidelkoon itte ittensä ja omat asiansa, kuten kohta nelikymppisen aikuisen naisen pitäisikin osata.

Vierailija
22/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:27"]Ei jeesus mikä kusipää sä olet ap. Ei mitään yhteistä muka, lapsi vain. 

[/quote]

Tarkotin, että ei ole yhteistä kaveripiiriä, työpaikkaa, harrastusta yms, eli eivät ole toistensa kanssa tekemisissä, kun lapsen asioista. Eivät vietä aikaa yhdessä eivätkä ole toistensa hyviä ystäviä. Ilman lasta eivät olisi tekemisissä enää ollenkaan.

yrittivät aikoinaan korjata suhdettaan terapialla, mutta mikään ei auttanut ja erosivat.

Tapasin miehen hyvin pian eronsa jälkeen, oli muuttanut pois uuteen asuntoon. Me muutettiin yhteen puoli vuotta sitten.

Luin miehelle tätä ketjua. Sanoi, että hän ei kaipaa mitään yhteistä aikaa eksän kanssa, ei todellakaan halua takaisin siihen parisuhdehelvettiin ja eksä on eksä syystäkin.

Häntäkin alkoi korpeamaan noi eksän höpönlöpön puhelut ja ei mua enää ahdista. Siellähän se eksä kitisee. Mies hoitaa lapsensa ja eksä hoidelkoon itte ittensä ja omat asiansa, kuten kohta nelikymppisen aikuisen naisen pitäisikin osata.

[/quote] totta kai se sulle noin sanoo :D ei tastusti tunnusta, että käy panemassa exää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Nyt se soitti, että voiko mies tulla näyttämään miten blenderi toimii.

No ei voi. Mies sanoi, että eiköhän nainen sen itsekin osaa keksiä.

Ehkä lähemmäs nelikymppisen ei kannata ostaa blenderiä, jos ei ilman eksän apua osaa sitä käyttää.

ap

Vierailija
24/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se imuri on lapseenkin liittyvä asia.

Kun ero on noin tuore, ja heillä tarve viettää aikaa yhdessä, ei ehkä kannata hirveästi panna mitään tuon miehen varaan. Aika moni päätyy kuitenkin palaamaan yhteen. Ja onneksi, lapsen takia.

Vierailija
25/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun korvaan toi kuulostaa siltä että eksällä ois jotain taka-ajatuksia. Hyvä ettei miehes menny tsekkaa sitä blenderiä.

Vierailija
26/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:58"]

Kyllä se imuri on lapseenkin liittyvä asia.

Kun ero on noin tuore, ja heillä tarve viettää aikaa yhdessä, ei ehkä kannata hirveästi panna mitään tuon miehen varaan. Aika moni päätyy kuitenkin palaamaan yhteen. Ja onneksi, lapsen takia.

[/quote]

Vuosi erosta tuore? 

Ja yleensä on lapsen paras että vanhemmat eroaa, elleivät tule toimeen. Jatkuva on off vasta huonoa tekeekin.

Vierailija
27/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:00"]Joo mun korvaan toi kuulostaa siltä että eksällä ois jotain taka-ajatuksia. Hyvä ettei miehes menny tsekkaa sitä blenderiä.

[/quote]

Eihän se ole hyvä, jos molemmilla on vielä tunteita.

Vierailija
28/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:45"]Höh, rauhotu, ap :) mäkin olen exän kanssa todella hyvissä väleissä, voisi jopa sanoa, että exä on paras ystäväni. Saatan soittaa aivan samanlaisia diibadaabapuheluita ja pyytää korjaamaan jotain eikä taatusti ole mitään taka-ajatuksia. Miehen nykyselle se oli kova paikka alkuun, nykyisin onneksi hyväksyy ystävyyden :) tutustu säkin siihen exään

[/quote]

Meillä sama, viimeksi korjasi parvekkeen oven. :D Mutta mulla ei tosiaan ole ketään muuta lähellä joka voisi tehdä tuollaisia. Toki en erikseen käskytä, kysyn kun hakee lasta että voisitko kattoa. Saa pullaa ja kahvia palkkioks :)

Meillä ei kummallakaan (tiettävästi) ole vielä ketään.

Vierailija
29/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin AP kertoi, että lapsen paikkaa vaihdetaan tarhapäivän aikana sitten muutama viesti jälkeenpäin mies voisikin vilkaista imuria, kun on lasta hakemassa. Tarhaanko ex sitä imuria laahaa vai valehteleeko AP jotain ja sotkeutuu itse juttuihinsa?

Vierailija
30/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:45"]Höh, rauhotu, ap :) mäkin olen exän kanssa todella hyvissä väleissä, voisi jopa sanoa, että exä on paras ystäväni. Saatan soittaa aivan samanlaisia diibadaabapuheluita ja pyytää korjaamaan jotain eikä taatusti ole mitään taka-ajatuksia. Miehen nykyselle se oli kova paikka alkuun, nykyisin onneksi hyväksyy ystävyyden :) tutustu säkin siihen exään

[/quote]

Meillä sama, viimeksi korjasi parvekkeen oven. :D Mutta mulla ei tosiaan ole ketään muuta lähellä joka voisi tehdä tuollaisia. Toki en erikseen käskytä, kysyn kun hakee lasta että voisitko kattoa. Saa pullaa ja kahvia palkkioks :)

[/quote]

Ai huoltomies ei osannu korjata? Asuntojen huollothan pitää ensisijaisesti antaa huoltomiehen tehtäväksi eikä itse "korjailla". Taloyhtiö tykkää kyttyrää.

Vierailija
31/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:45"]Höh, rauhotu, ap :) mäkin olen exän kanssa todella hyvissä väleissä, voisi jopa sanoa, että exä on paras ystäväni. Saatan soittaa aivan samanlaisia diibadaabapuheluita ja pyytää korjaamaan jotain eikä taatusti ole mitään taka-ajatuksia. Miehen nykyselle se oli kova paikka alkuun, nykyisin onneksi hyväksyy ystävyyden :) tutustu säkin siihen exään

[/quote]

[/quote]

Ai huoltomies ei osannu korjata? Asuntojen huollothan pitää ensisijaisesti antaa huoltomiehen tehtäväksi eikä itse "korjailla". Taloyhtiö tykkää kyttyrää.

[/quote]Omakotitalossa ei ole taloyhtiötä, eikä minulla ole omaa huoltomiestä. Kaikki ei asu kerros- tai rivitalossa.

Vierailija
32/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:09"]Ensin AP kertoi, että lapsen paikkaa vaihdetaan tarhapäivän aikana sitten muutama viesti jälkeenpäin mies voisikin vilkaista imuria, kun on lasta hakemassa. Tarhaanko ex sitä imuria laahaa vai valehteleeko AP jotain ja sotkeutuu itse juttuihinsa?

[/quote]

kerroin jo, että nyt LOMALLA hakee lapsen äidiltään. Tarha on kiinni ja vanhemmat lomalla, niin ei ole varahoidossa. Tarha aukeaa elokuussa. Niin samalla, kun hakee seuraavaksi, olis voinu katsoa.

Vierailija
33/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus mikä kusipää sä olet ap. Ei mitään yhteistä muka, lapsi vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi