Tyttöystäväni hankki kulmalävistyksen, mitä teen?
Jotkut lävistykset voi näyttää jopa ihan hyvältä, mutta kulmalävistykset on hirveitä, kaikista pahimpia. Niistä tulee välittömästi mieleen amis, joka heiluu paikallisessa räkälässä laulaen karaokea. Tyttöystäväni ei ole tällainen, kulmalävistys ei sovi hänen tyyliinsä ollenkaan. Mitä voin tehdä? Menin vielä typeryyksissäni sanomaan että se lävistys on "ihan ok", kun tyttöystäväni esitteli sitä ylpeänä. Miten voin suostutella sen luopumaan siitä, vai tajuaakohan se itse jossain vaiheessa että olisi parempi ilman?
-m31
Kommentit (55)
Ota se salaa pois kun tyttöystäväsi nukkuu, ehkä reikä menee niin nopeasti umpeen (varsinkin jos se on ihan äskettäin otettu), ettei koru enää aamulla mene siihen.
joo uudesta kipeestä läväristä kiinni keskellä yötä! tooosi hyvä idis
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:05"]
Ota se salaa pois kun tyttöystäväsi nukkuu, ehkä reikä menee niin nopeasti umpeen (varsinkin jos se on ihan äskettäin otettu), ettei koru enää aamulla mene siihen.
[/quote]
Ap, et todellakaan tee ainakaan näin!!
Ymmärrän kyllä sua, lävistykset on rumia. Ite en koskis pitkällä tikullakaan mieheen, jolla on jonkilaisia lävityksiä. Enkä kyllä "antaisi" poikaystäväni sellaista ottaa.
Jätä Se Sika, Ansaitset Timo A. Mikkosen!
Kyllä sä siihen lävistykseen totut.
Mä aikanani väänsin kättä entisen poikaystäväni kanssa oikeudestani ottaa lävistyksiä tai tehdä mitä muuta hyvänsä omalle vartalolleni. Erään riidan aikana sitten kuppi meni nurin ja kävin hakemassa himoitsemani lävistyksen. Ei se suhde siihen heti kaatunut, mutta kyllä eksä muisti aina riitatilanteissa nostaa aiheen esille ("kun säkin sait mennä ton ottaa ja mä oon joutunu sitä sietämään"). Lopulta hänen ulkonäkökeskeisyytensä ja yrityksensä kontrolloida valintojiani monessa muussakin asiassa oli yksi isoimmista syistä eroomme lopulta.
Kun olisi jo silloin heti lävistysepisodin aikaan ymmärtänyt, että siinä missä minä ajattelin voivani päättää itse tämänkaltaisista asioista (ja hän tietenkin itse omistaan), hän ajatteli ilmeisesti omistavansa minut ja että olin hänen jatkeensa julkisilla paikoilla, jonka piti vastata hänen kriteeristöään edustavuudessa...
Että jos tämä on kovinkin suuri asia ap:lle, niin tee tyttöystävällesi palvelus ja päästä hänet etsimään itselleen sellainen kumppani, jonka kanssa asenteet kohtaa paremmin.
Kenellekään, varsinkaan 27-vuotiaalle, ei sovi kulmalävistys kyllä yhtään. En kehtaisi liikkua tyttöystävän seurassa jos olisin ap.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:19"]
Hyväksy lävistys tai eroa.
[/quote]
En haluaisi tehdä kumpaakaan. Ero lävistyksen takia tuntuu naurettavalta mutta hyväksyminenkin on hankalaa, lävistys rumentaa tyttöystävääni, saa sen näyttävään sivistymättömältä jne.
[/quote]
Oikeasti, ei millään pahalla, mutta itse en voisi seurustella kenenkään kanssa, joka on NOIN ulkonäkökeskeinen. Kai sä itse tiedät, ettei naisesi ole sivistymätön?
[/quote]sivistymaton? Ehka ei, mutta kuka palkkaa toihin sellaisia....kylla. aikuinen on aikuinen. Tuollainen lavistys vaikuttaa kaikkeen......miksi edes taytyy lavistaa mitaan? Aikoinaan itse lavistin korvat....ei tulisi mieleenkaan tehda samaa virhetta tyttaren kohdalla!!!
Mä otin ylähuuleen lävistyksen täs vähä aikaa sit. Tosin mun poikaystävä tykkää siitä tosi paljo.
[/quote]sivistymaton? Ehka ei, mutta kuka palkkaa toihin sellaisia....kylla. aikuinen on aikuinen. Tuollainen lavistys vaikuttaa kaikkeen......miksi edes taytyy lavistaa mitaan? Aikoinaan itse lavistin korvat....ei tulisi mieleenkaan tehda samaa virhetta tyttaren kohdalla!!!
[/quote]
Hahah tästä tuli kyllä aamun naurut. "Kuka palkkaa töihin sellaisia". Täällä naureskelee 22 v joka aikonaan nuorempana lävistänyt naamaansa niin, että reikiä löytyy naamasta neljä kappaletta,(yksi lävistys niistä koristaa edelleen naamassa työn ulkopuolellakin) vielä sinua ärsyttääkseni mainitsen että on myös näkyviä tatuointeja, sekä pienet venytetyt korvareiät. Ja voin käsi sydämellä sanoa etten ole eläessäni ollut työtön, enkä jäänyt saamatta mitään työtä näiden takia;) Ja olen asiakaspalvelu työssä, jossa olen myös hyvä.
En ymmärrä mistä näitä ahdasmielisiä ihmisiä oikein tulee..
Onni on lävistetty ja tatuoitu mies. Eipähän nillitä mun violetista tukasta ja läväreistä (1 kulma ja 6 korva). Eivätkä muuten ees haitanneet työnsaantia. Oon rockiin keskittyneessä levy ja vaatekaupassa ollut jo 3 vuotta joista 2 vakkarina.
T:20-v
Hah :D Minun mieheni sanoi ettei pidä lävistyksistä, mutta minun kulmalävistystäni ei kuulemma edes laske sellaiseksi, koska on hänestä tarpeeksi hillitty tms. (En muista tarkkaan mitä sanoi, keskustelu käytiin lähes 10 vuotta sitten.) Millainen koru tyttöystävällä on kulmassa? Itselläni on pienet kartiot. Olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa, että osta hänelle siihen mieleisesti koru lahjaksi.
Kulmalävistykset muuten kasvavat aika usein ulos ensimmäisen parin vuoden aikana. Minulle ei onneksi niin käynyt.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 08:28"]Mä otin ylähuuleen lävistyksen täs vähä aikaa sit. Tosin mun poikaystävä tykkää siitä tosi paljo.
[/quote]
Miksköhä tää saa alapeukkuja :D
Minun ja ex-mieheni suhde oikeasti päättyi lävistykseen. Se ei päässyt mitenkään yli siitä, että otin sellaisen. Toivon, ettet sinä uhraa suhdettasi jonkun korun takia.
Ai mitä ap voi tehdä? No, kasvaa aikuiseksi, hyväksyä toisen aikuisen ihmisen oikeuden tehdä kehollaan mitä tykkää, ja pitää suunsa kiinni. Tai ettiä sitten seuraa joka miellyttää. Mutta uudenkin naisen kanssa, aina tulee tilanteita joita sä "et hyväksy". Tai onhan niitä alistettavia tossukoitakin, niin naisissa kuin miehissä. Mutta onko se hyvä ihmissuhde, no, se jää mietittäväksi itse kullekin.
Joo, hiukanko ahdasmielistä porukkaa :D jossain metropolissa tälle keskustelulle naurettaisiin makeasti. Tee kompromissi. Anna gf:lle joku mahdollisimman huomiotaherättämätön koru lahjaksi siihen kulmaan. Tai uhkaa ottaa itse prinssi albert! :D