Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni hankki kulmalävistyksen, mitä teen?

Vierailija
17.07.2014 |

Jotkut lävistykset voi näyttää jopa ihan hyvältä, mutta kulmalävistykset on hirveitä, kaikista pahimpia. Niistä tulee välittömästi mieleen amis, joka heiluu paikallisessa räkälässä laulaen karaokea. Tyttöystäväni ei ole tällainen, kulmalävistys ei sovi hänen tyyliinsä ollenkaan. Mitä voin tehdä? Menin vielä typeryyksissäni sanomaan että se lävistys on "ihan ok", kun tyttöystäväni esitteli sitä ylpeänä. Miten voin suostutella sen luopumaan siitä, vai tajuaakohan se itse jossain vaiheessa että olisi parempi ilman?

-m31

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:30"]

Ai mitä ap voi tehdä? No, kasvaa aikuiseksi, hyväksyä toisen aikuisen ihmisen oikeuden tehdä kehollaan mitä tykkää, ja pitää suunsa kiinni. Tai ettiä sitten seuraa joka miellyttää. Mutta uudenkin naisen kanssa, aina tulee tilanteita joita sä "et hyväksy". Tai onhan niitä alistettavia tossukoitakin, niin naisissa kuin miehissä. Mutta onko se hyvä ihmissuhde, no, se jää mietittäväksi itse kullekin.

[/quote]

Ei tässä ole kyse vallanhalusta/halusta rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta tms. Minä itse vain pidän sitä lävistystä kaikkea muuta kuin viehättävänä, ja minä sentään seurustelen sen lävistyksen kantajan kanssa. Ei tuo lävistys ns. kuulunut pakettiin, kun aloin seurustella tyttöystäväni kanssa. Tuskin hänkään tykkäisi, jos alkaisin muuttaa ulkonäköäni hänen mielestään huonompaan suuntaan.

Vierailija
42/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:30"]

Hah :D Minun mieheni sanoi ettei pidä lävistyksistä, mutta minun kulmalävistystäni ei kuulemma edes laske sellaiseksi, koska on hänestä tarpeeksi hillitty tms. (En muista tarkkaan mitä sanoi, keskustelu käytiin lähes 10 vuotta sitten.) Millainen koru tyttöystävällä on kulmassa? Itselläni on pienet kartiot. Olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa, että osta hänelle siihen mieleisesti koru lahjaksi.

Kulmalävistykset muuten kasvavat aika usein ulos ensimmäisen parin vuoden aikana. Minulle ei onneksi niin käynyt.

[/quote]

Tyttöystävälläni on siinä käyrä tappi, päissä pallot, pahinta on sen väri. Se on vihreä. Täytyy tosiaan ostaa lahjaksi joku parempi koru siihen, jos se tosiaan aikoo pitää lävistyksensä. Ja täytyy toivoa, että se kasvaa ulos, repeytyy irti tms. Hyvä että teidän suhde ei kärsinyt siitä lävistyksestä, en vain tajua että miksi kukaan haluaa kulmalävistyksen? Haluaisitko valaista asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:51"]

Ai mitä ap voi tehdä? No, kasvaa aikuiseksi, hyväksyä toisen aikuisen ihmisen oikeuden tehdä kehollaan mitä tykkää, ja pitää suunsa kiinni. Tai ettiä sitten seuraa joka miellyttää. Mutta uudenkin naisen kanssa, aina tulee tilanteita joita sä "et hyväksy". Tai onhan niitä alistettavia tossukoitakin, niin naisissa kuin miehissä. Mutta onko se hyvä ihmissuhde, no, se jää mietittäväksi itse kullekin.

[/quote]

Ei tässä ole kyse vallanhalusta/halusta rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta tms. Minä itse vain pidän sitä lävistystä kaikkea muuta kuin viehättävänä, ja minä sentään seurustelen sen lävistyksen kantajan kanssa. Ei tuo lävistys ns. kuulunut pakettiin, kun aloin seurustella tyttöystäväni kanssa. Tuskin hänkään tykkäisi, jos alkaisin muuttaa ulkonäköäni hänen mielestään huonompaan suuntaan.

[/quote]

No sitten siinä on kyse vaan siitä, että joko sinä hyväksyt naisesi sellaisena kuin hän on, lävistyksineen, tai sitten lähdet. Sou simple.

Vierailija
44/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset naisen naamassa ovat älyttön rumia! Yök!

Vierailija
45/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:55"]

Hah :D Minun mieheni sanoi ettei pidä lävistyksistä, mutta minun kulmalävistystäni ei kuulemma edes laske sellaiseksi, koska on hänestä tarpeeksi hillitty tms. (En muista tarkkaan mitä sanoi, keskustelu käytiin lähes 10 vuotta sitten.) Millainen koru tyttöystävällä on kulmassa? Itselläni on pienet kartiot. Olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa, että osta hänelle siihen mieleisesti koru lahjaksi.

Kulmalävistykset muuten kasvavat aika usein ulos ensimmäisen parin vuoden aikana. Minulle ei onneksi niin käynyt.

[/quote]

Tyttöystävälläni on siinä käyrä tappi, päissä pallot, pahinta on sen väri. Se on vihreä. Täytyy tosiaan ostaa lahjaksi joku parempi koru siihen, jos se tosiaan aikoo pitää lävistyksensä. Ja täytyy toivoa, että se kasvaa ulos, repeytyy irti tms. Hyvä että teidän suhde ei kärsinyt siitä lävistyksestä, en vain tajua että miksi kukaan haluaa kulmalävistyksen? Haluaisitko valaista asiaa?

[/quote]

Täytyy toivoa että se repeytyy irti? :D Kiva kun toivot tyttöystävällesi tuollaista, viis siitä kuinka paljon sattuu kun koru repeytyy ihon läpi ja vaikka saattaa jäädä arpi.

Vierailija
46/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote]

No sitten siinä on kyse vaan siitä, että joko sinä hyväksyt naisesi sellaisena kuin hän on, lävistyksineen, tai sitten lähdet. Sou simple.

[/quote]

Niin, tai sitten voin yrittää suostutella sitä luopumaan siitä rojusta. Ja luulisi, että se itsekin kyllästyy siihen pian.

Vierailija
47/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida lävistyksistä, että kielikorut on hemmetin yököttäviä. En käsitä miten ne ovat kantajansa mielestä cooleja. Eihän niitä edes näe kukaan ikinä! Ällöttäviä bakteeripesäkkeitä ja keräävät jotain ruokatöhnää alleen. Älyttömän kuvottavia.

Vierailija
48/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:04"]

Niin, tai sitten voin yrittää suostutella sitä luopumaan siitä rojusta.

[/quote]

No, usko pois että alta aikayksikön roju on poissa. Rojulla on vaan joku muu nimi kuin "kulmalävistys"...

Vierailija
49/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:08"]Pakko kommentoida lävistyksistä, että kielikorut on hemmetin yököttäviä. En käsitä miten ne ovat kantajansa mielestä cooleja. Eihän niitä edes näe kukaan ikinä! Ällöttäviä bakteeripesäkkeitä ja keräävät jotain ruokatöhnää alleen. Älyttömän kuvottavia.

[/quote]

Mulla on kielikoru, enkä osaisi olla ilman. Myös mies tykkää ;)

Vierailija
50/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, kulmalävistyshän on seksikäs! ;)

T. 39-vuotias mies

Vierailija
51/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:54"]Mitä ihmettä, kulmalävistyshän on seksikäs! ;)

T. 39-vuotias mies

[/quote]

Ei ole.

T. 43-vuotias mies

Vierailija
52/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minäkin nuorena otin kulmalävistyksen ja nyt reilu kolmekymppisenä harmittaa se arpi mikä siitä jäi. Puhu tyttöystävällesi ainakin, että jos ei parane nopeasti niin äkkiä eroon koko läväristä. Jää ruma arpi muuten.

Vierailija
53/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:55"]

[/quote]

[/quote]

Miksi halusin kulmalävistyksen? Ajattelin että se näyttää hyvältä, ja näyttää mielestäni edelleen. Silloin nuorena tyylini oli muutenkin radikaalimpi, mutta hyvin se istuu mielestäni edelleen tähän astetta konservatiivisempaan tyyliin. Olen jopa työssä, jossa tapaan B2B-asiakkaita. Ala tosin on luova, joten siellä siedetään varmaan paremmin erilaisuutta. Kukaan ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista lävistyksestäni, mutta ei se tietysti ole sellaista mitä olisi tapanakaan toiselle sanoa. En haluaisi vihreitä palloja. Omat kartioni ovat metallin väriset.

Niin ja ei kannata toivoa että koru repeytyy irti. Vaikka et välittäisikään tyttöystäväsi kivuista, niin siitä voi jäädä arpi, joka on ehkä vielä rumempi kuin lävistys ;)

37

Vierailija
54/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kulmakoru 27-vuotiaalla naisella? Oksettavaa.

Vierailija
55/55 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrassaan vallan Iik-Ihania nuo lävistykset!Olen aina "ihaillut "ihmisiä,ketkä uskaltautuvat tuohon touhuun ja viittivät pulittaa pikkuruisista palkoistaan maltaita saadakseen uusia reikiä kehoonsa ja ennen kaikkea;persoonallisen ilmeen ja vähän huomiota kanssasisarilta,- ja veljiltä.Ja mikä työ on sitten rassata ja desinfioida noita upeita reikiä ja sitten itkeä,kun ne tulehtuu,jollei nuoruudessa,niin ainakin vanhemmiten...Samaan settiin kuuluu nykyinen tatska villitys!Meinasin kuolla nauruun,kun näin kerran nakurannalla vuosikymmen sitten oikein ääripäähän menneen vanhan ukon,joka oli tatuoitu kiireestä kantapäähän ja sen lisäks sillä oli etumuksessa lävistys,josta roikkui ketju.No,leikki leikkinä.Meitä on moneen junaan ja ihmeteltävää riittää tässä maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme