Tyttöystäväni hankki kulmalävistyksen, mitä teen?
Jotkut lävistykset voi näyttää jopa ihan hyvältä, mutta kulmalävistykset on hirveitä, kaikista pahimpia. Niistä tulee välittömästi mieleen amis, joka heiluu paikallisessa räkälässä laulaen karaokea. Tyttöystäväni ei ole tällainen, kulmalävistys ei sovi hänen tyyliinsä ollenkaan. Mitä voin tehdä? Menin vielä typeryyksissäni sanomaan että se lävistys on "ihan ok", kun tyttöystäväni esitteli sitä ylpeänä. Miten voin suostutella sen luopumaan siitä, vai tajuaakohan se itse jossain vaiheessa että olisi parempi ilman?
-m31
Kommentit (55)
Osta hänelle ne karaokelaitteet, jotta lävistys sopii.
Jos sanot jotain niin yritä muotoilla asia hyvin. Esim. että sen kasvot on niin kauniit, että tuollaiset härpäkkeet näyttää siinä ylimääräiseltä ja vie kaiken huomion.
Sanot suoraan, ettet tykkää. Sen jälkeen asia on tyttöystäväsi käsissä. Tuskin tuo nyt kuolemaksikaan on?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:12"]
Sulla on joku 19 v muija?
[/quote]
Itse asiassa 27v.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:19"]
Hyväksy lävistys tai eroa.
[/quote]
En haluaisi tehdä kumpaakaan. Ero lävistyksen takia tuntuu naurettavalta mutta hyväksyminenkin on hankalaa, lävistys rumentaa tyttöystävääni, saa sen näyttävään sivistymättömältä jne.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"]
[/quote]
En haluaisi tehdä kumpaakaan. Ero lävistyksen takia tuntuu naurettavalta mutta hyväksyminenkin on hankalaa, lävistys rumentaa tyttöystävääni, saa sen näyttävään sivistymättömältä jne.
[/quote]
Oikeasti, ei millään pahalla, mutta itse en voisi seurustella kenenkään kanssa, joka on NOIN ulkonäkökeskeinen. Kai sä itse tiedät, ettei naisesi ole sivistymätön?
Sano sille suoraan, että lävistys on otettava pois tai ero tulee. Nainen tehköön sitten valinnan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"]
[/quote]
[/quote]
Oikeasti, ei millään pahalla, mutta itse en voisi seurustella kenenkään kanssa, joka on NOIN ulkonäkökeskeinen. Kai sä itse tiedät, ettei naisesi ole sivistymätön?
[/quote]
En ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen vaikka siltä kuulostaa, tyttöystäväni ei muutenkaan ole kovin kaunis mutta tykkään siitä silti :) Tuo lävistys vain pahensi tilannetta ihan liikaa. Ja olen aina ajatellut että se on sivistynyt, mutta ehkä olen tehnyt virhearvion ja se ei olekaan, kun otti tuollaisen lävistyksen.
En ymmärrä. Pelkäätkö, että joku älyneste katosi sen päästä pienen reiän myötä? Ihan vaan vinkiksi, että läsitykset/tatuoinnit eivät kerro ivistystasosta mitään. Tosin miten voisitkaan tietää, en usko että olet kovinkaan monen persoonallisen näköisen ihmisen kanssa keskustellut.
P.s. Pieni perhostatska nilkassa ei ole sitä persoonallisuutta, jota tarkoitin ;)
Muuta neuvoa en voi tosiaan antaa, kuin kerrot tyttöystävällesi mielipiteen lävistyksestä. Joko hän huomioi sinun mielipiteesi, tai sitten tykkää itse siitä niin paljon, että päättää pitää sen. Sen jälkeen sinä joko elät asian kanssa, tai teet asialle jotain.
Ymmärrän sinua ap, mieheni otti huulilävistyken n. vuosi sitten, painostin häntä ottamaan sen pois ja lopulta painostus tuotti tulosta. Kokeile sinäkin puhua järkeä.
Ikävää, että sanot ettei tyttöystävä ole kovin kaunis muutenkaan. Arvostatko häntä ollenkaan?
Sinänsä kulmaläväristä olen tasan samaa mieltä. Outoa että 27-v. viitsii sellaisen ottaa. Ne on tosiaan minustakin juntteja ja noloja amiskoristeita. Jos miesystäväni ottaisi sellaisen, niin sanoisin varmaankin suoraan, että en oikein tykkää, voisitko ottaa sen pois. Enkä kehtaisi näyttäytyä kulmalävärin kanssa julkisesti. :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:37"]
Ikävää, että sanot ettei tyttöystävä ole kovin kaunis muutenkaan. Arvostatko häntä ollenkaan?
Sinänsä kulmaläväristä olen tasan samaa mieltä. Outoa että 27-v. viitsii sellaisen ottaa. Ne on tosiaan minustakin juntteja ja noloja amiskoristeita. Jos miesystäväni ottaisi sellaisen, niin sanoisin varmaankin suoraan, että en oikein tykkää, voisitko ottaa sen pois. Enkä kehtaisi näyttäytyä kulmalävärin kanssa julkisesti. :)
[/quote]
Kyllä arvostan, en vaan näe järkeä alkaa valehtelemaan että hän olisi kovin kaunis. Sen sijaan hän on minusta hauska, mielenkiintoinen persoona, syvällinen jne jotka on minulle paljon tärkeämpiä ominaisuuksia. Mutta kiva että ymmärrät muuten, täytyy varmaan minunkin kokeilla sitä suoraan sanomista.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:36"]
En ymmärrä. Pelkäätkö, että joku älyneste katosi sen päästä pienen reiän myötä? Ihan vaan vinkiksi, että läsitykset/tatuoinnit eivät kerro ivistystasosta mitään. Tosin miten voisitkaan tietää, en usko että olet kovinkaan monen persoonallisen näköisen ihmisen kanssa keskustellut.
P.s. Pieni perhostatska nilkassa ei ole sitä persoonallisuutta, jota tarkoitin ;)
Muuta neuvoa en voi tosiaan antaa, kuin kerrot tyttöystävällesi mielipiteen lävistyksestä. Joko hän huomioi sinun mielipiteesi, tai sitten tykkää itse siitä niin paljon, että päättää pitää sen. Sen jälkeen sinä joko elät asian kanssa, tai teet asialle jotain.
[/quote]
En pelkää, vaan minusta se on yksinkertaisesti ruma ja herättää väkisinkin ikäviä mielleyhtymiä. Ja itse asiassa minullakin on tatuointeja ja nuorempana oli lävistyksiäkin, eli en ajattele lävistetyistä/tatuoiduista ihmisistä mitenkään stereotyyppisesti :) Poikkeuksena tosin tietynlaiset tatuoinnit ja osa lävistyksistä, juuri tämä kulmalävistys muun muassa. Mutta kiitos viestistäsi.
hehheh mun mielestä on huomattavasti juntimpaa luokitella ihminen 'amikseksi' lävistyksen perusteella kuin mitä se itse lävistys on..
Kysy, että miksi hän päätyi ottamaan tuollaisen lävistyksen ja eikö se hänen itsensä mielestä ole mitenkään amismainen, juntti ja enemmän teinien juttu.
Et voi tehdä mitään.