Huusiko Olavi Uusivirta Ilosaarirockissa: "Menkää huoraamaan! " O.o
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288714954571.html
Oliko joku kuuntelemassa?
Miten sairaaksi tämä maailma on menossa. En enää ihmettele, miksi ihmiset on niin sekaisin päästään, kun kuuntelevat tuollaisia artisteja.
Mä oon aina luullu, et Olavi Uusivirta ois ollu asiallinen tyyppi. O.o
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:38"]
Olavi huusi:"Hurraa!".
[/quote]
Lähde?
Olin aika yllättynyt että Olavi oli aika seksistinen lavalla, ei mua haitannut, mutta olin yllättynyt. Jännitin koko ajan että millon siltä tippuu housut,ja vehkeet näkyy. Olavi kysyi oletteko käyneet huorissa? Ei kannatakkaan, suudelkaa mieluummin sitä lähellä olevaa ja sitten suuteli bändinsä jäsenet läpi. Energinen keikka oli. Oisin vaan festareille kaivannut menevämpiä kappaleita, ehkä niitä ei Uusivirralla muutenkaan paljoa ole, pari biisiä sai jalan vipattamaan kunnolla :) Minulle oli festareiden odotetuin keikka kun olen aina hänestä ja sanoituksistaan pitänyt. Varmaan tällä lavaesiintymisellä loi sitä festarifiilistä kun tosiaan kappaleet eivät ole niin nopeita.
Hännisen Katja saa tukea lapsiinsekaantumista vasemmistoliittolaisena kansanedustajana vapaasti toimittajien vain hurratessa taustalla, mutta auta armias jos kd, kok, persut akselilita löytyy joku kunnan varavaltuutettu, jolla on väärät mielipiteet...
Voevvoe... Olin paikalla ja Olavi ei todellakaan kehottanut huoraamaan, vaan nimenomaan suositteli (huorissa käynnin sijaan) suutelemaan vierustoveria. Sitten itse demonstroi asiaa lavalla.
Suurin osa paikallaolijoista ymmärsi viestin loud and clear - Marjatta Räty kuuli ilmeisesti jotain muuta ja / tai sai siitä sopivasti jutunjuurta ja nostetta omalle uralleen.
Mutta tässä tapauksessa molemmille henkilöille toiminee Oscar Wilde- lainaus: "The only thing worse than being talked about is not being talked about."
...paitsi että tuossa lehtijutussa puhutaan roskaa. Tottakai ne jutut kirjoitetaan sellaisiksi kun nää pullonpohjalasiset alle 40-vuotiaina pidätysvaivoja potevat toimittajat haluaa. Kuulemma moni tiedostava naistoimittaja haravoi alvariinsa öistä sängyn alustaa jos sieltä vaikka löytyisi se mies.