Hiki! Kuuma! Ja lisää hellettä!
Kommentit (13)
Äkkiä tämä ohi menee, kohta kiroilet lumikolan kahvassa...
En varmasti kiroile. Tykkään talvesta ja lumitöistä <3 Villasukista ja punaviinistä. Natisevasta pakkaslumesta kenkien alla, hiljaa putoilevista lumihiutaleista..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:31"]
En varmasti kiroile. Tykkään talvesta ja lumitöistä <3 Villasukista ja punaviinistä. Natisevasta pakkaslumesta kenkien alla, hiljaa putoilevista lumihiutaleista..
[/quote]
Samoin -3-
Ihanaa kun on kesä ja lämmin. Elämä tuntuu kaikinpuolin helpommalta kesällä. Alan synkistyä talvea kohti..Kesän lapsi mä oon.
Kesällä pitää olla helle. Syksyllä pitää myrskytä. Talvella täytyy palella. Kevät on paska vuodenaika, mutta sekin pitää lusia. Eli lisää lämmintä vaan!! Ja talvella sit paukkupakkaset, tervetuloa!
Just ihana helle. Poikaystävä katsoi kuin hullua tänään, kun myhyilin tyytyväisenä kuumasta säästä kääriytyneenä paksun peiton sisään. Poikaystävä teki lämpökuolemaa, kun sisälämpö läheni 30'c :3 Vihdoinkin tarkenee.
t. teini
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:31"]En varmasti kiroile. Tykkään talvesta ja lumitöistä <3 Villasukista ja punaviinistä. Natisevasta pakkaslumesta kenkien alla, hiljaa putoilevista lumihiutaleista..
[/quote]
Niin minäkin, mutta pidän myös lämmöstä. Talvi on myös ihanaa aikaa<33
Meillä oli viileä päivä. Rakastan syksyä, inhoon marraskuun pimeyttä mutta odotan joulua, se antaa energiaa. Tammi-maaliskuu on ankeaa ja pimeää aikaa, vaivun alakuloon kun on niin pimeää. Kevät on ihanaa kun luonto herää ja toukokuu on mulle jo kesää. Heinäkuun helteistä en välitä, mutta viileämmät kesäpäivät on kivoja. Nyt odotan jo elokuuta :)
Ihanaa kun suomessa on eri vuodenaikoja.
Töissä sisällä lämpötila +36°C eikä ilma liiku mihinkään.
Hiki valuu, päässä heittää, tuskanen olo koko työpäivän.
Odotan talvea ja sitä kun voi tehdä töitä inhimillisissä lämpötiloissa!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:13"]Töissä sisällä lämpötila +36°C eikä ilma liiku mihinkään.
[/quote]
Apua missä oot töissä?? Kai tiedät että sulla ylimääräiset lakisääteiset tauot tuossa kuumudessa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:13"]Töissä sisällä lämpötila +36°C eikä ilma liiku mihinkään.
[/quote]
Apua missä oot töissä?? Kai tiedät että sulla ylimääräiset lakisääteiset tauot tuossa kuumudessa.
[/quote]
Kaupassa.
Ei niitä lakisääteisiä taukoja ehdi pitämään, niinkuin pitäisi. Asiakkaat vaativat myyjän paikalle, ei silloin voi sanoa, että olen/menen tauolle.
Liian vähän henkilökuntaa.
nro 11
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:15"]
[/quote]
[/quote]
Kaupassa.
Ei niitä lakisääteisiä taukoja ehdi pitämään, niinkuin pitäisi. Asiakkaat vaativat myyjän paikalle, ei silloin voi sanoa, että olen/menen tauolle.
Liian vähän henkilökuntaa.
nro 11
[/quote]
kannattaisiko ottaa liittoon tms yhteyttä? Mikäli sellaiseen kuulut.
Mulla on kans hiki enkä oo läski.