Pahin darramorkkiksen aihe?
Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli.
Miten teillä muilla?
Kommentit (200)
Strippasin baarissa vaatteet pois ja miehet vislasivat ja taputtivat. En ole KOSKAAN ollut noin humalassa 40 ikävuoden aikana.
hävetti jälkeenpäin:/
Ei kovin villiä, mutta morkkistelin viikon kun otin baarissa jonkun tuntemattoman täyden juoman pöydältä. Ei fiksua ei, mutta tulipahan tehtyä.
Testasin kai viehätysvoimaani ja juttelin tuntemattoman miehen kanssa koko baari-illan. Valomerkillä lähdin vaan pois paikalta, mutta edelleen saan kyselyjä kuka se mies oli.
yhden illan juttu naapurin kanssa. sinkkuja molemmat mutta hävettää ihan pirusti :D :D sattui aika vasta joten koskakohan se morkkis helpottaa...
Väitin (räyhäsin) kuulemani mukaan puoli tuntia pienen kuntamme baarimikolle, että olen maksanut jo aiemmin tilaamani juomat. Lopulta kaveri maksoi tilauksen ja seuravaana päivänä häpeissäni kuulin tapahtuneen. En viitsi edelleenkään astua ko. ravintolaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:45"]
yhden illan juttu naapurin kanssa. sinkkuja molemmat mutta hävettää ihan pirusti :D :D sattui aika vasta joten koskakohan se morkkis helpottaa...
[/quote]
Tää on paha, vaikka sinkkuna olisikin. Se kohtaamisen pelko rapussa tms. Oon kokenut saman. :)
Tarjosin 300 euron edestä drinkkejä ja skumppapulloja kavereille.
Otin klo 04 taksin viereiselle paikkakunnalle tuntemattoman miehen luokse. Sieltä herääminen oli kaikkien aikojen morkkiksen arvoinen. Never again.
pokasin naisen ja panin sitä. aamulla kertoi olevansa 3 lapsen yh, eri isille.
kertoi kirjoittavansa mammapalstalle.
lisäksi aamulla kun kaikki kursivat sukkikset, korottavat rintsikat ja pakkelit olivat pois , olikin
ko. hoito aika suohirviö. vieläkin kadun, enkä ole sen jälkeen uskaltanut naisia pokailla.
Seksi mieheni (ex) isän kanssa jouluaattona. Huhhuh...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]
pokasin naisen ja panin sitä. aamulla kertoi olevansa 3 lapsen yh, eri isille.
lisäksi aamulla kun kaikki kursivat sukkikset, korottavat rintsikat ja pakkelit olivat pois , olikin
ko. hoito aika suohirviö. vieläkin kadun, enkä ole sen jälkeen uskaltanut naisia pokailla.
[/quote]
Sinä sentään olit varsinainen adonis heti sängystä noustuasi. Come to me
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:06"]
Seksi mieheni (ex) isän kanssa jouluaattona. Huhhuh...
[/quote]
Apua, haluatko kertoa kuinka noin pääsi käymään? Toivottavasti morkkis hälvenee pian! :)
"seksikäs" tanssi baarin lattialla, josta on kuvamateriaalia. Muistan tuimat ilmeet ja oman tunteeni, et mä oon ihan tolkuttoman kuuma ja notkea. Arvatkaa vaan olinko. Herra,anna minulle voimia hyväksyä Se mitä en voi muuttaa jne.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]
"seksikäs" tanssi baarin lattialla, josta on kuvamateriaalia. Muistan tuimat ilmeet ja oman tunteeni, et mä oon ihan tolkuttoman kuuma ja notkea. Arvatkaa vaan olinko. Herra,anna minulle voimia hyväksyä Se mitä en voi muuttaa jne.
[/quote]
Tsemppiä! Kyllä se siitä unohtuu!
Ai helvetti niitä on ollut ja paljon!! Ei tila riitä kertomaan!
Typerät textarit esim exille, jotka eivät edes vastanneet.. :D myös isoveljen kaverin sänkyyn päätyminen ja aamuneljältä häpeissään kotiin tuleminen (auts näitä on kaksikin kertaa, toisella kertaa asuin sentään omillani.) kuolisin jos veli saisi tietää.
Suutuin miehelleni ja järjestin jonkun dramaattisen mustasukkaisuuskohtauksen ravintolassa jossa oli joku "seksitanssi" esitys ja hän vähän katsoi. :D itse olin vielä kapan valinnut. Kyllä hävetti seuraavana päivänä..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]pokasin naisen ja panin sitä. aamulla kertoi olevansa 3 lapsen yh, eri isille.
[/quote]
Onneksi sinä et kirjoittele mammapalstalle! Oishan se noloa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:21"]
Typerät textarit esim exille, jotka eivät edes vastanneet.. :D myös isoveljen kaverin sänkyyn päätyminen ja aamuneljältä häpeissään kotiin tuleminen (auts näitä on kaksikin kertaa, toisella kertaa asuin sentään omillani.) kuolisin jos veli saisi tietää.
[/quote]
Tästä tuli mieleen, että onko kukaan nainen saanut pahoja känniviestejä miehiltä? Tuntuu siltä, että naiset on näitä kovia lähettelemään ilman vastausta. :D
Jätin mieheni dramaattisesti erään ison baarin terassilla. Seuraavana päivänä palattiin tietysti normaaliin arkeen. Hävettää, kun pieneltä paikkakunnalta olen.