Mitä salaa himoitset ruokakaupassa mutta et ikinä osta?
Omiani:
-muromysli --> rasvakaloripommi mutta niin hyvää! Söisin loppuun parissa päivässä jos ostaisin
-kotimaiset vadelmat -->tekee niin mieli mutta 5e siitä 125g rasiasta?
-Siideriä arkena--> en koskaan viitsi arkisin ostaa...
Kommentit (129)
Tuoreet viikunat. Ostin viime kauppareissulla niin hieman reilu 3e/4viikunaa! Kilo hinta oli lähemmäs 24e. Ja ne ois niin hyviä...
Lihon niin helposti että en osta käytännössä mitään mitä oikeasti haluaisin. Voisin ihan totta elää pelkällä epäterveellisellä ja huonolla ruualla ja syödä karkkia, jäätelöä, popcornia, dippiä, leivoksia, kaikkia ällöttäviä eineksiä, nuudeleita, pizzaa, ranskalaisia, majoneesia jne. vaikka ihan kokoajan. Nämä jäävät kauppaan siis siksi, että yritän pysyä edes jotenkuten normaalipainoisena. Hinnan takia kauppaan jää kaikki ihanat liha- ja kalatiskin tuotteet. Jonain päivänä (opiskelujen päätyttyä) talouteni on niin kunnossa, että voin elää onnellista lohi + salaatti -elämää :D
Mehujäätelöä! En voi ostaa... Ainut asia maailmassa, johon olen pahasti addiktoitunut. Jos ostaisin yhden olisi pakko palata kauppaan ostamaan 20 ja syödä ne kaikki kerralla. Ihan sairasta. Muuten elän kurinalaisesti ja normaalisti, mutta tuo mehujätski...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]Minä ostan kaikkea mitä himoitsen.
[/quote]
jos himoitsee terveellistä ruokaa se on ok, mutta jos ostelee kaikkea kaloripommeja itsekuri on kyllä nollissa.
[/quote]
Kaikilla ei ole ylipainoa.
[/quote]
Epäterveelliset herkut eivät ole terveellisiä normaalipainoisillekaan... Jotkut ajattelevat enemmän terveellisyyttä kuin painoasioita.
[/quote] Täällä ei ole mainittu vielä mitään mikä silloin tällöin kohtuullisesti nautittuna vaikuttaisi kenenkään terveyteen haitallisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]Minä ostan kaikkea mitä himoitsen.
[/quote]
jos himoitsee terveellistä ruokaa se on ok, mutta jos ostelee kaikkea kaloripommeja itsekuri on kyllä nollissa.
[/quote]
Kaikilla ei ole ylipainoa.
[/quote]
Ja jotkut ei halua sitä hankkiakaan. Toisia kiinnostaa myösterveys ja hyvinvointi.
Pähkinöitä (pistaasi, cashew), ben&jerrys :P molemmat vaan on aika kalliita!
Mä ostan, mitä haluan. Tuoretta kalaa, naudan sisäfilettä, kunnon tuoremehuja, erilaisia hedelmiä, juustoja, jne. Ja koskaan ei ole talous mihinkään kaatunut. Kohtuudella ja muita menoja tarkkailen - ei lehtitilauksia, pieni puhelinlasku, ei turhia shoppailua, alkoa tai tupakkaa :)
Viimeksi katselin kaupassa haikaillen jäätelöä ja Baileys irish cream pulloa. Varmaan miljoona kaloria siinä pehmeässä kermaliköörissä, mutta olis jäden kanssa niin hyvää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:21"]Karkkia ja suklaata, leivoksia ja limukkaa, jotain ihanaa kallista sisäfilettä lihatiskiltä, jäätelöä, (ben&Jerry) , sipsiä,pitsaa,hamppareita kaikkea kaloripommeja...
Mutta laihdutus jatkuu, alkupaino oli 103 ja nyt ollaan jo 75kg! Pituutta on 170cm eli kohta ollaan normipainossa:)
[/quote]
Onnea!!! Todella hienosti pudotettu. Itse tulen perässä 87-> nyt 70
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:41"]
Kaikki kasvikset, hedelmät ja pähkinät.. Opiskelijana en voi ostaa mitään terveellistä saati hyvää
[/quote]
Ei tarvitse ostaa työttömänäkään.
[/quote]
Eivät kaikki kasvikset ja hedelmät ole kalliita. Varsinkin tähän aikaan saa vaikka mitä ihania kasviksia/hedelmiä halvalla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:23"]
Aitoa kaviaaria. Sain sitä lapsena ja nuorena lusikkakaupalla. Nyt en todellakaan raaski itse ostaa.
[/quote]
Venäläiset vaihtoivat mm. sitä vanhoihin työkaluihin yms kamaan joskus 90-luvun alussa joten isä pääsi hyvin eroon vanhoista romuista, eli meillä oli aina 5-10 purkkia jääkaapissa siihen aikaan, ja minä ja isoveli valitettiin että ostetaan välillä sitä Kallen vaaleanpunaista kaviaaria paahtiksen päälle kun tuo musta on niin ällön näköistä! :D Nyt se sama musta kaviaari, siinä ihan samassa perinteisessä kaviaaripurnukassa, maksaa 125 euroa, ellei enemmänkin per kappale!
Itse himoitsen kaupassa erilaisia suklaa-hasselpähkinälevitteitä, sillä pidin niistä pienenä mutta nyt tuntuisi jotenkin lapselliselta ostaa ;D Olen kohta 40v.
Ulkomaiset sisustuslehdet - liian kalliita
paistetut grillikyljet ja ribbsit lihatiskillä - liikaa rasvaa, haistelen niitä vain kaiholla tiskin lasin läpi...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:41"]
Kaikki kasvikset, hedelmät ja pähkinät.. Opiskelijana en voi ostaa mitään terveellistä saati hyvää
[/quote]
Mun tyttäreni on myös opiskelija ja lisäksi kasvissyöjä. Kyllä hänellä on varaa ostaa opintotuella ruokaa itselleen. Kalliimpia lihat ja kalat on kuin kasvikset.
Nyt on pakko tulla avautumaan... Olen jo pitkään himoinnut kaupassa minisuklaadonitseja, mutten ole kehdannut ostaa. Tämä keskustelu mielessäni marssin eilen sinne herkkuhylle donitsien perässä JA NE OLI LOPPU! Kohtalon ivaa. Kerrankin kun päätän herkutella ansaitusti. Pitäkää donitsinne!
Jugurttirusinoita
leipäjuusto
marmeladi kuulia
kaiken makuisia purkkia mutta ne on aina niin hyviä että syön liikaa>maha löysällä monta päivää
maksalaatikko
Pringles (miten se nyt kirjoitettiin)
valkosipuli dippi
kana pihvejä kana suikaleita
niitä milkin upeita suklaalevyjä esim. Choco jelly jne.
kaikkea epäterveellistä aijaijai... Niin joo ja sitruunakakku on pirun hyvää!
Ben&Jerry's jäätelöitä, suklaata, sipsejä, leivonnaisia, pakastepizzoja ja muromyslejä. Kiellän itseäni katsomasta niihin päinkään, sillä niissä on 135790 ylimääräistä kaloria ja opiskelijan tuloilla ei kovin leveästi elellä. Kuljen pitkin hampain leivosvalikoiman ohi ruisleipää korissa.
1. Vaniljavanukkaat. Etenkin sellaiset missä on kermavaahtoa päällä. Himoitsen joka kauppareissulla. En osta koska yritän syödä terveellisesti.
2. Kirjolohi kalatiskiltä. Niin hyvää mutta koskaan en raaski ostaa.
Nuoria miehiä