Mitä salaa himoitset ruokakaupassa mutta et ikinä osta?
Omiani:
-muromysli --> rasvakaloripommi mutta niin hyvää! Söisin loppuun parissa päivässä jos ostaisin
-kotimaiset vadelmat -->tekee niin mieli mutta 5e siitä 125g rasiasta?
-Siideriä arkena--> en koskaan viitsi arkisin ostaa...
Kommentit (129)
Kyllä joskus voi syödä epäterveellistäkin ruokaa, kukaan ei siihen kuole.
Vaahterasiirappi, jos ostan tulee hörpittyä pullon suusta ennen ku kerkee kotiin
Irtokarkit, vaalea leipä, sisäfilepihvi, simpukat (kaksi viimeistä normaalihintaisina)
syyt varmaan selvät, terveys ja raha.
Mulla olisi varaa ostaa välillä kaviaariakin, mutta en tykkää sen mausta. Pääsääntöisesti ostan ihan kaikkea, mitä vain haluan. Lihat olen jo monen vuoden ajan ostanut luomuna. "Kaikkea kohtuudella" on mielestäni aivan riittävä periaate. Ainoa, mitä en osta koskaan, on tonnikala. Eettisistä syistä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:24"]
Lidlin paistopisteen lähes kaikki tuotteet... Tosin annoin itselleni periksi kerran ja ostin niitä vanilja- sekä vadelmadonitseja, mutta ne olivatkin PETTYMYS. En pitänyt siitä sisällä olevasta töhnästä...
Miksi joku luulee meitä vastaajia ylipainoisiksi? Sehän juuri on painonhallintaa, ettei syö kaikkea ja niin paljon kuin tekisi mieli.
[/quote]
Mutta kysyttiin mitä himoitet mutta et IKINÄ osta. Vaikka himoitsen suklaata joka kerta kaupassa, ostan sitä vain harvoin. Mutta sitä ei tähän lasketa kun kuitenkin joskus ostan sitä.
Iso litran jäätelöpakkaus, vetäisin sen samana päivänä :-(
Patonkia ja sitä valkosipulilevitettä. aahh..
Ei sitä kumminkaan voi syödä joka päivä, ostan lauantaille koska on herkkupäivä.
Jos nyt saisin vasta leivotun patongin ja valkosipulilevitettä se menisi alas alle 5 minuutissa.
Kuola valuu näistä ajatuksista. Mä kans himoitsen kaikkia leivonnaisia, pullia, munkkeja, leivoksia ja kakkuja. Todella harvoin kuitenkaan raaskin ostaa näitä, usein ne eivät myöskään ole ollenkaan niin hyvänmakuisia kuin miltä näyttävät. Lisäksi kalatiskillä kuolaan kaloja sekä palvelutiskin tuotteita, salaatteja ja patonkeja.
kinuskikastike, kalatiskin herkut, sokerimurot
Kaikki herkut, kuten karkit, suklaat, pakastepizzat, valmishampurilaiset ja hotdogit, sipsit ja dippi, pepsi max ja kuivat siiderit. Jos ei tarvitsisi välittää terveydestä/painosta/budjetista, niin ostaisin varmaan joka kauppareissulla monta leyä suklaata ja söisin vähintään levyllisen joka päivä. :p
Myös (graavi)lohta, Ben & Jerry's jäätelöitä ja hienoja juustoja himoitsen, mutta ne on niin kalliita, ettei sitä opiskelijabudjetilla ostella.
Ei mulla ole sellaista himotusta, jota en IKINÄ osta. En toki joka päivä tai viikko osta kalliita erikoisjuustoja tai kallista lihaa, mutta välillä. Samoin herkkujen kanssa, ei mulla ole mitään sellaista herkkua jota en ehdottomasti voisi ostaa. Muromysliä ostan kun olen flunssassa :)
Mitä aloitus tarkoittaa :"himoita salaa"? Mä ainakin himoitsen ihan ilman salailuja joitakin tuotteita ja joskus ostan ja syön niitä ilman salailuja.
Piti kaivaa Ben & Jerry's purkki pakastimesta ja miettiä, mitä himoitsisin (salaa tai vähemmän salaa), mutta jättäisin ostamatta. En varmaankaan mitään. Joskus jätän mielitekoja kauppaan, kun olen ostanut jo jotain muuta hyvää. Esimerkiksi eilen ostin mansikoita ja kauppaan jäi sipsipussi. Kohtuus kaikessa.
Kalliit herkkujugurtit (esim. Valio lohkeava)
pakastetuulihatut (halpoja, mutta asun yksin joten pakkaus on itselle liian suuri kun ei ole pakastinta)
Vakuumipakatut sisäfileepihvit
Brie-juusto (ostan kyllä esim illanviettoihin)
Suklaamurot
Kaupan valmisruuat ja -salaatit, en vaan pysty maksamaan niin paljon ruuasta jonka voin itsekin tehdä.
Viinerit, pullat, munkit. Pakasteessa itse leivottua kahvileipää, joten tuntuu turhalta ostaa niitä. Harmi vaan että näyttävät niin hyviltä...
Herkuttelujuusto, mössöleipä, mozzarella-pakastepitsa, keksit, suklaa, jäätelö. Noita ostan välillä, mutta useammin tekee mieli.
Himoan juustotiskilta kaikkia haisevia ja rasvaisia mohkaleita, cheddar, vuohenjuusto, homejuustot, ylivuotiset, aahh! Katson aina myos antipasteja pienissa muovirasioissa, mutta en vain voi maksaa kolmea euroa parista kinkku-juustorullasta. Himoan myos kalliita hilloja, kalaa ja simpukoita ja erikoisia lihatuotteita.
No, opiskelijabudjetilla ei naita haaveita hyvin toteutella... :) joskus harvoin ostan jonkun juuston tai kalaa tarjouksesta herkutteluun. Nam.
Kalliit merkkijuustot, lakritsa...