Mitä salaa himoitset ruokakaupassa mutta et ikinä osta?
Omiani:
-muromysli --> rasvakaloripommi mutta niin hyvää! Söisin loppuun parissa päivässä jos ostaisin
-kotimaiset vadelmat -->tekee niin mieli mutta 5e siitä 125g rasiasta?
-Siideriä arkena--> en koskaan viitsi arkisin ostaa...
Kommentit (129)
Ihanat herkkujuustot=kalliita, rasvaisia ja suolaisia. Juhliin ostan niitä. Sitten ne k-kaupan irto-oliivit ja valkosipulit ja jokiravunpyrstöt...NAM! Ehkä olen 2kertaa elämässä kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]Tuoretta suomalaista kalaa: kuhaa, ahventa...
[/quote]
minäkin himoitsen lähinnä kalatiskin antimia. Savustettua lohta, ahvenfileitä. Maksavat niin paljon että harvoin ostan. Onneksi makeita juttuja en himoitse.
Leipäosastolla kuolaan aina jos niiden yhteydessä on leivososasto ja jos leivososastolla on gluteenittomia leivoksia... ahh näyttävät joskus niin hyviltä. Munkkejä, suklaakakkuja, pullaa, kaikkee ihanaa <3
Vaan aian lopulta irrotan itteni niistä, muistutan itteäni siitä et jokainen näistä maksaa tyylii 5-10e paketti ja paketissa on kuitenkin vaan tyyliin pari pullaa...
Ihanaa olla keliakikko ja pienel budjetilla liikenteessä :D
Onneksi vanhemmat hemmottelee ja aina kun meen niille vaikka syömään niin niil on pakastin täynnä himoitsemiani mustikkarahkapullia sun muita. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]Minä ostan kaikkea mitä himoitsen.
[/quote]
jos himoitsee terveellistä ruokaa se on ok, mutta jos ostelee kaikkea kaloripommeja itsekuri on kyllä nollissa.
[/quote]
Kaikilla ei ole ylipainoa.
Tuoretta ruisleipää. Nuuhkin sitä innolla ohi kulkiessa, mutten osta, keliakia estää.
Ei ole mitään sellaista. Elämästä pitää nauttia ja jos jotain syötävää oikein himoitsen niin sitä ostan.
Lidlin paistopisteen lähes kaikki tuotteet... Tosin annoin itselleni periksi kerran ja ostin niitä vanilja- sekä vadelmadonitseja, mutta ne olivatkin PETTYMYS. En pitänyt siitä sisällä olevasta töhnästä...
Miksi joku luulee meitä vastaajia ylipainoisiksi? Sehän juuri on painonhallintaa, ettei syö kaikkea ja niin paljon kuin tekisi mieli.
Esim. Stokkan palvelutiskin salaatteja, lihoja ja kaloja. Jos ei tarvisi hintaa miettiä, niin ai että...... Lisäksi parempia viinejä ja juustoja.
Irtokarkkeja. Ne on oikeastaan ainoa asia mitä himoitsen mutten osta.
-Sittarin kanapatongit
-Suklaajäätelö tai b&j cookie dough
-Wilhelmina keksit
-Pastaa
-Lundenin kolmioleivät
-Suklaamurot
-Se oikein rapea suklaamysli (en muista merkkiä)
-Lidlin herkkurahkat missä pohjalla kastike ja päälle kaadetaa jotain strösseliä
-starbar-patukka
-erimakuiset pikapuurot. Nyt syön vain tavallista kaurapuuroa
-ranch -sipsit ja american dippi
Huomaa että aika hiilaripainotteista... Voi johtua himot siitä kun olen ne jättänyt minimiin viimeaikoina :(
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:32"]
Keksejä. Liian isoja pakettia, jonka tuhoaisin alta aikayksikön. Jos keksejä saisi max viiden kappaleen pakkauksessa, voisin pikkupakkauksen joskus ostaakin.
[/quote]
Lidlissä on pikkupaketteja amerikkalaisia cookieita myynnissä :)
Erikoisoluet, päädyn kuitenkin aina tavalliseen keskikaljaan.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:54"]
Smetanaa ja siianmätiä, graavilohta ja savulohta, erikoisjuustoja ja viiniä. En tietenkään osta kuin harvoin, vaikka sopii karpillekin hyvin.
[/quote]
No sie sälli olet jos lemmikkikarpillesi syötät 100€ kg maksavaa ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:15"]
Onko noin moni vastaaja liikakiloinen, kun joutuu jättämään kauppaan tuotteita, joista pitää. Lisäksi monessa vastauksessa on sana "kaloripommi". Eikös kaloreita kuulu saada, jotta voielää.
[/quote]
Valitettavasti monet näistä ruoista on melko epäterveellisiä, paljon kovaa rasvaa, kolestrolia ja suolaa. Ei ole hyvä syödä sellaisia päivittäin vaikka olisi kuinka hoikka.
Toiseksi luulen että monella kyse on myös ihan ulkonäkövalinnasta, eli on tehnyt valinnan syödä arkena kurinalaisemmin, painaa 5-10kg vähemmän ja näyttää kivalta kuin toisinpäin
Kolmen kaverin jäätelöitä olen katsellut joskus, että tekisi mieli kokeilla. Mutta en millään raaski maksaa niistä pyydettyä hintaa, menee reippaasti yli mun hinnansietokyvyn.
Lihahyytelöä. Se muljahtelee kivasti suussa. Muistan jo lapsuudesta. Oon kasvissyöjä nyt.
Varmaan ne juusto- ja lihatiskit. Lohta ostan tiskiltä joskus, mutten muuta.
Jaffakeksejä himoitsen, mutten osta kun söisin kaiken kerralla...ja lihapiirakat.
Berliininmunkkia... on keliakia, eikä sokerikaan enää sovi :(
Nyyhkis. Sanokaa, ettei se ole niin hyvää kuin muistan...
Onko noin moni vastaaja liikakiloinen, kun joutuu jättämään kauppaan tuotteita, joista pitää. Lisäksi monessa vastauksessa on sana "kaloripommi". Eikös kaloreita kuulu saada, jotta voielää.