Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laitatin salaa kierukan..

Vierailija
16.07.2014 |

Mieheni ei tiedä.. Hän/me olemme vanhoillislestadiolaisia ja mies on ehdoton siitä, että emme ehkäise...muuten haluaa eron.

Rakastan miestäni, kaikkia lapsiani..pelkään raskautta.. tein äitiysneuvolan th:n tuella ja hyväksynnällä tämän ratkaisun.

Mies ei ole huomannut kierukkaa vielä... eikä varmaan huomaakkaan. Nauhat lyhyet, en tunne sormillakaan niitä. Mutta Jumala näkee ja teen syntiä. Kenellekkään en voi puhua, äitinikin kääntäisi minulle selkänsä, jos tietäisi.

Kiitos, jos jaksoit lukea, itseäni helpotti tämän asian tunnustaminen anonyymisti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, teit oikean ratkaisun koska et itse olisi onnellinen jos raskautuisit jatkuvasti. Elämässä pitää ajatella omaa onnellisuutta. Teillähän ilmeisesti on jo lapsi tai lapsia, iloitkaa heistä. 

Vierailija
22/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta sinulla jo on?

Uskon, että ratkaisusi voi tuntua vaikealta, jos koet sen vääräksi. Toivottavasti se ei käy sinulle liian raskaaksi. Minä uskon, että Jumala ymmärtää ja hyväksyy. Siunausta sinulle ja voimia olla rakastava äiti lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, teit varmasti oikean päätöksen. On tärkeää että ajattelet itseäsi ja lapsiasi <3

Vierailija
24/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:57"]Ei taida mies olla kovin vahvasti uskossa jos kuitenkin sinun syntiesi tähden tekisi itsekin syntiä ja ottaisi eron. Eikö avioerokin ole syntiä?

[/quote]

Anteeksi, erolla mies tarkoittaa sitä että minut suljettaisiin yhteisömme ulkopuolelle.. en näkisi lapsia... Mieheni on niin tavattoman ehdoton ja uskossa vahva..piirre johon hänessä rakastuin alunperinkin..

Olen nyt 28 ja meillä on 5 lasta, nuorin on 3kk.

- alkuperäinen

Vierailija
25/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:51"]

Mieheni ei tiedä.. Hän/me olemme vanhoillislestadiolaisia ja mies on ehdoton siitä, että emme ehkäise...muuten haluaa eron.

Rakastan miestäni, kaikkia lapsiani..pelkään raskautta.. tein äitiysneuvolan th:n tuella ja hyväksynnällä tämän ratkaisun.

Mies ei ole huomannut kierukkaa vielä... eikä varmaan huomaakkaan. Nauhat lyhyet, en tunne sormillakaan niitä. Mutta Jumala näkee ja teen syntiä. Kenellekkään en voi puhua, äitinikin kääntäisi minulle selkänsä, jos tietäisi.

Kiitos, jos jaksoit lukea, itseäni helpotti tämän asian tunnustaminen anonyymisti.

[/quote]  ihan fiksusti tehty, ellei halua olla lisää lapsia niin silloin ehkäistään

Vierailija
26/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:57"]Ei taida mies olla kovin vahvasti uskossa jos kuitenkin sinun syntiesi tähden tekisi itsekin syntiä ja ottaisi eron. Eikö avioerokin ole syntiä?

[/quote]

Anteeksi, erolla mies tarkoittaa sitä että minut suljettaisiin yhteisömme ulkopuolelle.. en näkisi lapsia... Mieheni on niin tavattoman ehdoton ja uskossa vahva..piirre johon hänessä rakastuin alunperinkin..

- alkuperäinen

[/quote]

Kai tiedät ettei mies voi sinulta lapsia viedä tai estää tapaamasta heitä?

Vierailija
27/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:57"]Ei taida mies olla kovin vahvasti uskossa jos kuitenkin sinun syntiesi tähden tekisi itsekin syntiä ja ottaisi eron. Eikö avioerokin ole syntiä?

[/quote]  ei se niin mene että et näkisi lapsia, sinä saat lähivanhemmuuden ja mies on joka toinen viikonloppu isä.

- alkuperäinen

[/quote]

Vierailija
28/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies nyt kovin hyvä uskovainen ole jos erottaisi sinut lapsista ehkäisyn takia.

Ja ei se edes onnistuisi jos sinulla on vähänkin omaa tahtoa ja järkeä päässä että osaisit hakea apua. Ei se miehesi ja saarnamiehet mitään jumalia ole vaikka jotkut niin uskovat.

Hyvä että pidät itsestäsi huolta ja näin pystyt olemaan hyvä äiti jo olemassaoleville lapsille.

Eikös sen pitäisi olla niin että jumala tuomitsee eikä ihmiset? Joten tämä on sinun ja jumalan välinen asia ja jumala on varmasti paljon ymmärtäväisempi ja rakastavampi ja äitien ja lasten puolella tosin kuin nuo "niin uskossa vahvat miehet"!

Helppo on miehelle saarnata ja vaatia kun nainenhan se on raskaana ja synnyttää...uudestaan ja uudestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi