Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki miehet kusipäitä?

Vierailija
16.07.2014 |

(Ex) miehellä oli suhde sen exän kanssa pitemmän aikaa selän takana ennenkuin jäi siitä kiinni. Meille tuli ero. Nyt mies valehdellut ettei ne ole enää yhteydessä mutta sain selville että onkin. Se nainen pettää siis omaakin miestä edelleen! Mellä oli 16 vuoden suhde ja tämä nainen oli suhteesta neljä vuotta ennen minua(teinirakkaus)! Mitä tästä pitäisi ajatella? Jotenkin vaan suutuuttaa koko mies ja sen valheet ja myös tämä sen ex niin kovasti. Mies käytti mua hyväksi. Lainasin sille jopa rahaa muutama vuosi sitten kun se oli tiukilla. Nyt oon sitten itse ja työtön ja minut nakattiin kylmästi pellolle tästä suhteesta! Mies on mulle siis velkaa ja kaikki sen lupaukset oli paskapuhetta. Yritettiin samaan aikaan vielä lapsia kun se vehtas exänsä kanssa. Nyt tuntuu että mitähän kaikkea muuta se on mun selän takana hommaillu. Kauhea kostonhimo sitä ja sen exää kohtaan nyt. Miten päästä tästä asiasta yli ja yrittää luottaa enää ihmisiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole sille exälleenkin veloissa ja kenties muillekin naisille. onhan näitä auervaaroja..

Vierailija
2/4 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kaikki miehet nyt NOIN pahoja ole. Sulle on sattunut erityisen kamala yksilö kohdalle, yritä löytää joku vähemmän kamalampi. Ei pitäis nimittäin olla kovin vaikeeta tollasen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole, usko pois. Mulla ei mitenkään legendaarista kokemusta ole, mutt eksä eikä nykyinen ole sinne päinkään...

Vierailija
4/4 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksi on, kaikki on?