Lue keskustelun säännöt.
Haluaisiko joku intuitisti katsoa mulle elämästä ja rakkaudesta?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:33"]
Myös enkelikorteilla minulle katsonut: toivon onnea elämääsi, älä liian vakavasti mieti mitä kerroin. Jos itsestäsi hyvältä tuntuu niin toki teet sen mukaisia valintoja.
Ap
[/quote]
ymmärrän, kiitos sinulle kuitenkin. Itse asiassa tuo rahapuoli tässä suhteessa vaivaa minua kaikista vähiten. Itse vain osaan tehdä kärpäsistä isoja mörköjä. Siksi olen niin epäilevä.
Mikäli sinulle tulee mitään uutta kuvaa, niin kerrothan siitä.
5/6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:07"]
Ensimmäistä vastaajaa kiinnostaa myös ihmissuhteet ja rakkaus.
[/quote]
En saa kunnon otetta sinusta. Niin oudolta kuin se kuulostaakin, näen täyden puurolautasen punaisella kankaalla verhotulla pöydällä. Kukaan ei sitä puuroa syö ja se on odottanut siinä tovin.
Ap
[/quote]
Mitäköhän tämä mahtaa kuvata? :D
- Kysyjä
[/quote]
En tiedä kyllä yhtään. Ikkunan ääressä on se pöytä ja siinä se koskematon puurolautanen. En tiedä yhtään mitä meinaa.
Haluatko kysyä jotain tiettyä vielä? En kyllä voi luvata mitään "järjellistä", intuitiolla kun teen.
Ap
[/quote]
Minulla on ollut päänvaivaa ihmissuhteissa. Erityisesti erään miehen kanssa. Nöetkö hänestä mitään?
[/quote]
Näen yhden miehen. Menee pää painuksissa ovesta ulos. Askel on raskas. Ei puhu mitään. Jotain tehtävää hänellä, ihan kuin myrsky olisi ohi ja nyt pitää mennä korjaamaan tuhoja, näin kuvainnollisesti, miehen pitää tehdä se yksin, korjata kaatuneet oksat ja repsottavat luukut.
Syksyn näen saapuvan. Märkä maa, liettynyt. Tällöin mies hakeutuu sinun "huoneeseesi", jossa tuoksuu neilikka. Violettia kynttilöissä.
Ap
Ps. Haluan vielä korostaa, että olen aloittelija ja otettakoon tämä kevyesti. Älkää liikaa antako painoarvoa.
[/quote]
En oikein tiedä mitä ajatella, mutta hauskaahan tämä oli. Kiitos! :)