Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono omatunto -anteeksi lukijat ja valvojat

Vierailija
16.07.2014 |

Muutamia päiviä sitten kävin ensimmäistä kertaa ylilaudalla ja luin jonkun kaloriina ketjun. Sitten huomasin, että tänne oli perustettu aihe samalla sanalla (en halua toistaa ettei tule hakutuloksia). Jotenkin siinä kiihdyin niin kamalasta ketjusta minkä olin lukenut ja kirjoitin sitten ironisia juttuja siihen painoa koskevaan ketjuun esiintyen muka ylilautajonneina. Ne jutut olivat tarkoituksella kärjistettyjä ja luulin, että kaikki ymmärtäisivät pointin. No ne olikin otettu vakavasti ja ainakin jotkut olivat pahoittaneet mielensä :(

Ja nyt olen miettinyt oliko tämä minun tekoni provosoinut sitten noita oikeita "jonneja" hyökkäämään tänne, sillä ilmeisesti täällä oli ollut joku kaaos käynnissä. Itsehän olin bannattuna muutaman päivän.

Pyydänkin nyt julkisesti anteeksi typerää temppuani :( 

Enkä aio mennä enää lukemaan alentavia ketjuja ylilaudalle. En ymmärrä miten siellä voidaankin puhua niin vastenmielisesti naisista. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani anteeksi annettu. Sulla ainakin on omatunto toisin kuin joillakin muilla.

Vierailija
2/2 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:42"]

Mun puolestani anteeksi annettu. Sulla ainakin on omatunto toisin kuin joillakin muilla.

[/quote]

Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla