Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson tarot-korteista millainen on elämäsi rakkaus!

Vierailija
16.07.2014 |

Eli nostan kortin tai useamman ja kerron niiden perusteella millainen elämäsi rakkaus on. Olen aloittelija, joten pidetään tämä leikkimielisenä. Älkää panikoiko tai erotko hyvistä suhteista, jos saamanne kuvaus ei vastaa esim. nykyistä kumppanianne.

Nostan 10:lle ensimmäiselle.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:58"]

Maria.

Eli kerro. :)

[/quote]

Sanoin, että nostan 10:lle ensimmäiselle, eli koska olet 11., olet viimeinen (ap:n viesti 1.). Mutta ei kannattas heti hermoilla ku joku toinen ehti eka.... :)

Noniin. Muutoksista pitävä, rehellinen, mutkaton. Ei perinteisellä tavalla hyvännäköinen, mutta hänessä on jotakin puoleensavetävää ja seksikästä.

[/quote]

Osu ja uppos, niin naulan kantaan kun olla ja voi!

Jäin vaan miettimään tuota kohtaa, et ei perinteisellä tavalla hyvännäköinen... niin kyllä aika moni niitä miehiä josta mie oon pitänyt, on pitänyt komeina, seksikkäinä ja haluttavina... mut ne tyypit on ollu ehkä aika persoonallisia. :)

Ja tosiaan, ei kannattaisi ehkä heti hermojaan polttaa, ollut tänään vain pinna vähän kireellä. Ehkä pitäis syödä tai jotain.

Mutta kiitos. <3

- Maria

[/quote]

Nimenomaan tarkoitin siis tuota että persoonallisen näköinen. Sellainen josta ajattelisi nähdessään "en tiedä miksi, mutta tuo ihminen on todella seksikäs", joissakin on vaan joku juttu mikä heistä tekee seksikkäitä :) eli ei todellakaan mikään perinteinen sliipattu naapurinpoika-look.

"Ja mun on pakko lisätä sulle vielä sen verran, et mie en oo todella ennen tämmöstä kokeillu ja nyt kokeilin ensimmäisen kerran ja olin niin hämmästynyt kun osui ja upposi... Voisitko kertoa, että miksi ajatellaan, että juuri tarot kortit kertoisi niin kun sen oikean vastauksen ihmisen elämästä, mitä nyt ikinä kysytäänkään? Ootko minkä ikänen ja ootko kauankin ennustanut?

- Maria"

Kiva, että tuntui osuvan! :) En osaa tarkalleen sanoa miksi taroteilla saa oikeita vastauksia. Siihen tarvitaan kyllä myös ihmisen omaa intuitiota eli tietokone ei pysty tähän hommaan. Oon kakskymppinen ja kolmisen vuotta harrastanut tätä epäsäännöllisesti itselleni lukien ja minulle ovat muut ihmiset lukeneet (ilmaiseksi) muutaman kerran. Muiden luennat ovat olleet hämmästyttävän todenmukaisia ja siksi olenkin innostunut enemmän tarotista.

AP

Vierailija
62/64 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin vielä, jooko? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tuli täyteen. Katsotaan, jos palaan tulkintoja tekemään. Ne vievät kuitenkin aikaa ja keskittymistä, koska en halua tehdä niitä hutiloiden :)

AP

Vierailija
64/64 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, mä jään aina näistä pois!

P tampereelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän