Katson tarot-korteista millainen on elämäsi rakkaus!
Eli nostan kortin tai useamman ja kerron niiden perusteella millainen elämäsi rakkaus on. Olen aloittelija, joten pidetään tämä leikkimielisenä. Älkää panikoiko tai erotko hyvistä suhteista, jos saamanne kuvaus ei vastaa esim. nykyistä kumppanianne.
Nostan 10:lle ensimmäiselle.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
No kerrohan sit? :-)
[/quote]
Energinen, rohkea, suorapuheinen, itsevarma. Hänellä on omalaatuinen ja erikoinen tyyli, voi olla vähän rokahtava, tatuointeja?
Mä haluan myös tietää. Vaikka olen myöhässä :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
No kerrohan sit? :-)
[/quote]
Energinen, rohkea, suorapuheinen, itsevarma. Hänellä on omalaatuinen ja erikoinen tyyli, voi olla vähän rokahtava, tatuointeja?
[/quote]
Vielä ei ole osunut kohdalle, mutta kuulostaa omalle.
Sitä odotellessa. Ikäähän on vasta 46, eli mikäs kiire tässä.. :-) Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:00"]No jaaha... empä sitten kerenny, kun joku idiootti kurvas jo mun edelle. 11:sta jouduin, vaikka luin tämän tekstin vastausten perusteella 9:tenä. Just joo... No toivottavasti voisit ennustaa viel mulle...
- Maria
[/quote]
Se idiootti sattui vain olemaan nopeampi kuin sinä, harmi.
[/quote]
Etuilija se saatana on.
- Maria
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
No, kerropas
[/quote]
Ennalta-arvaamaton luonne, pitää vaihtelusta (esim. muutto uudelle paikkakunnalle ei ole ongelma), voimakastahtoinen. Muuttaa jatkuvasti tyyliään ja ulkoista olemustaan
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:00"]No jaaha... empä sitten kerenny, kun joku idiootti kurvas jo mun edelle. 11:sta jouduin, vaikka luin tämän tekstin vastausten perusteella 9:tenä. Just joo... No toivottavasti voisit ennustaa viel mulle...
- Maria
[/quote]
Se idiootti sattui vain olemaan nopeampi kuin sinä, harmi.
[/quote]
Etuilija se saatana on.
- Maria
[/quote]
Nopeat syö lihavat ihravalaat.
Kerro mulle myös kun ekaa kerran tälläistä uskallan kokeilla ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
No, kerropas
[/quote]
Ennalta-arvaamaton luonne, pitää vaihtelusta (esim. muutto uudelle paikkakunnalle ei ole ongelma), voimakastahtoinen. Muuttaa jatkuvasti tyyliään ja ulkoista olemustaan
[/quote]
Joo ei tärpännyt valitettavasti. :D tylsä teekkari, perhekeskeinen, sama tyyli alusta pitäen. Mutta ehkä tämä ei sitten olekaan elämäni rakkaus..?
Saisinko minäkin vielä tietää? :)
Antaa tulla!
[/quote]
Vaalea tukka, luonnonlapsimainen look. Salaperäinen ja älykäs, sellainen ettei löpise turhia isommassa porukassa, mutta jonka puoleen käännytään ongelmatilanteissa.
Minulle kenties.. Vähäsen? Jos vaan jaksat :)
Nyt ollaan jännän äärellä!
[/quote]
Nostin sulleki, vaikka en ollu tästä viestistä varma haluatko kortin vai et! Eli: salaperäinen, käytännöllinen, mutta vähän kapeakatseinen
Ei mitään, perun varaukseni. Banaanista ennustava oli jo oikeassa ja kuvaili mieheni :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:56"]
No?
[/quote]
Ihminen, joka huomataan. hymyileväinen hauskuuttaja. vaalea tukka ja helpostilähestyttävä olemus. viihtyy myös luonnossa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:56"]
Nii :D
[/quote]
Jännittävä, mielenkiintoinen persoona. Suhteessa rakastava ja hellä, mutta nauttii huomiosta. Pitkä, hyvännäköinen, tummatukkainen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:57"]
Kerro ;)
[/quote]
Terävä, saa tahtonsa läpi (yleensä puhumalla), charmikas ja huumorintajuinen. Hoikka ja pitkä, eloisat silmät
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:03"]
Ei se kellekkään mitään kerro. Kunhan kiusaa ja pitää ihmiset jännityksessä.
[/quote]
Niinpä...kuten sanoin, nyt ollaan jännän äärellä.(sarkasmi)