Katson tarot-korteista millainen on elämäsi rakkaus!
Eli nostan kortin tai useamman ja kerron niiden perusteella millainen elämäsi rakkaus on. Olen aloittelija, joten pidetään tämä leikkimielisenä. Älkää panikoiko tai erotko hyvistä suhteista, jos saamanne kuvaus ei vastaa esim. nykyistä kumppanianne.
Nostan 10:lle ensimmäiselle.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
No kerrohan sit? :-)
[/quote]
Energinen, rohkea, suorapuheinen, itsevarma. Hänellä on omalaatuinen ja erikoinen tyyli, voi olla vähän rokahtava, tatuointeja?
Mä haluan myös tietää. Vaikka olen myöhässä :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
No kerrohan sit? :-)
[/quote]
Energinen, rohkea, suorapuheinen, itsevarma. Hänellä on omalaatuinen ja erikoinen tyyli, voi olla vähän rokahtava, tatuointeja?
[/quote]
Vielä ei ole osunut kohdalle, mutta kuulostaa omalle.
Sitä odotellessa. Ikäähän on vasta 46, eli mikäs kiire tässä.. :-) Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:00"]No jaaha... empä sitten kerenny, kun joku idiootti kurvas jo mun edelle. 11:sta jouduin, vaikka luin tämän tekstin vastausten perusteella 9:tenä. Just joo... No toivottavasti voisit ennustaa viel mulle...
- Maria
[/quote]
Se idiootti sattui vain olemaan nopeampi kuin sinä, harmi.
[/quote]
Etuilija se saatana on.
- Maria
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
No, kerropas
[/quote]
Ennalta-arvaamaton luonne, pitää vaihtelusta (esim. muutto uudelle paikkakunnalle ei ole ongelma), voimakastahtoinen. Muuttaa jatkuvasti tyyliään ja ulkoista olemustaan
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:01"]