Katson tarot-korteista millainen on elämäsi rakkaus!
Eli nostan kortin tai useamman ja kerron niiden perusteella millainen elämäsi rakkaus on. Olen aloittelija, joten pidetään tämä leikkimielisenä. Älkää panikoiko tai erotko hyvistä suhteista, jos saamanne kuvaus ei vastaa esim. nykyistä kumppanianne.
Nostan 10:lle ensimmäiselle.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:57"]
No kertois jo?
[/quote]
Jämpti ja itsevarma. Johtohahmo, joka tekee paljon töitä päästäkseen haluaamaansa lopputulokseen. vaalea, pilkettä silmäkulmassa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
Antaa tulla!
[/quote]
Vaalea tukka, luonnonlapsimainen look. Salaperäinen ja älykäs, sellainen ettei löpise turhia isommassa porukassa, mutta jonka puoleen käännytään ongelmatilanteissa.
[/quote]
Tumma tukka, muuten oikein. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:57"]
Mä haluun kans! (:
[/quote]
Erittäin älykäs, viileähkö (välillä peittelee tunteitaan). pitää keskusteluista, jotka haastavat häntä älyllisesti ja keskusteluyhteyttä kaipaa myös kumppaniltaan. vaalea.
Minulle vielä, ole kiltti!
t.takkutukka
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:00"]No jaaha... empä sitten kerenny, kun joku idiootti kurvas jo mun edelle. 11:sta jouduin, vaikka luin tämän tekstin vastausten perusteella 9:tenä. Just joo... No toivottavasti voisit ennustaa viel mulle...
- Maria
[/quote]
Se idiootti sattui vain olemaan nopeampi kuin sinä, harmi.
[/quote]
Etuilija se saatana on.
- Maria
[/quote]
Nopeat syö lihavat ihravalaat.
[/quote]
Sori, mutta kuten kauniista nimestänikin voi päätellä, en ole mikään lihava ihravalas!
- Maria
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:58"]
Maria.
Eli kerro. :)
[/quote]
Sanoin, että nostan 10:lle ensimmäiselle, eli koska olet 11., olet viimeinen (ap:n viesti 1.). Mutta ei kannattas heti hermoilla ku joku toinen ehti eka.... :)
Noniin. Muutoksista pitävä, rehellinen, mutkaton. Ei perinteisellä tavalla hyvännäköinen, mutta hänessä on jotakin puoleensavetävää ja seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
Eli nostan kortin tai useamman ja kerron niiden perusteella millainen elämäsi rakkaus on. Olen aloittelija, joten pidetään tämä leikkimielisenä. Älkää panikoiko tai erotko hyvistä suhteista, jos saamanne kuvaus ei vastaa esim. nykyistä kumppanianne.
Nostan 10:lle ensimmäiselle.
[/quote]
Vieläkö katsoisit minulle?
Minustakin olisi mukava tietää, olen se ensikertalainen :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:54"]
No kerrohan sit? :-)
[/quote]
Energinen, rohkea, suorapuheinen, itsevarma. Hänellä on omalaatuinen ja erikoinen tyyli, voi olla vähän rokahtava, tatuointeja?
[/quote]
Vielä ei ole osunut kohdalle, mutta kuulostaa omalle.
Sitä odotellessa. Ikäähän on vasta 46, eli mikäs kiire tässä.. :-) Kiitos!
[/quote]
Jospa se sieltä saapuisi... ;) näin päässäni nahkatakin eli ehkä se rokahtava viba tuli siitä :)
AP
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:58"]
Maria.
Eli kerro. :)
[/quote]
Sanoin, että nostan 10:lle ensimmäiselle, eli koska olet 11., olet viimeinen (ap:n viesti 1.). Mutta ei kannattas heti hermoilla ku joku toinen ehti eka.... :)
Noniin. Muutoksista pitävä, rehellinen, mutkaton. Ei perinteisellä tavalla hyvännäköinen, mutta hänessä on jotakin puoleensavetävää ja seksikästä.
[/quote]
Osu ja uppos, niin naulan kantaan kun olla ja voi!
Jäin vaan miettimään tuota kohtaa, et ei perinteisellä tavalla hyvännäköinen... niin kyllä aika moni niitä miehiä josta mie oon pitänyt, on pitänyt komeina, seksikkäinä ja haluttavina... mut ne tyypit on ollu ehkä aika persoonallisia. :)
Ja tosiaan, ei kannattaisi ehkä heti hermojaan polttaa, ollut tänään vain pinna vähän kireellä. Ehkä pitäis syödä tai jotain.
Mutta kiitos. <3
- Maria
Vieläkö minulle nostaisit? Tulisi tarpeeseen :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
No, kerropas
[/quote]
Ennalta-arvaamaton luonne, pitää vaihtelusta (esim. muutto uudelle paikkakunnalle ei ole ongelma), voimakastahtoinen. Muuttaa jatkuvasti tyyliään ja ulkoista olemustaan
[/quote]
Joo ei tärpännyt valitettavasti. :D tylsä teekkari, perhekeskeinen, sama tyyli alusta pitäen. Mutta ehkä tämä ei sitten olekaan elämäni rakkaus..?
[/quote]
Aina ei osu! :D jospa olisit kuitenkin ihan oikean ihmisen kanssa :)
ensimmäinen ajatus ulkonäöstä oli että näyttää kuolleista nousseelta, josta sitten pyörittelin tuon vaihtuvan tyylin. Vai onko vain rusketuksen puutetta :D no ei kannata ottaa tätä niin vakavasti, joskus kortit kertoo selkeästi oikean vastauksen ja joskus niistä ei millään ota selvää :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
No, kerropas
[/quote]
Ennalta-arvaamaton luonne, pitää vaihtelusta (esim. muutto uudelle paikkakunnalle ei ole ongelma), voimakastahtoinen. Muuttaa jatkuvasti tyyliään ja ulkoista olemustaan
[/quote]
Joo ei tärpännyt valitettavasti. :D tylsä teekkari, perhekeskeinen, sama tyyli alusta pitäen. Mutta ehkä tämä ei sitten olekaan elämäni rakkaus..?
[/quote]
Aina ei osu! :D jospa olisit kuitenkin ihan oikean ihmisen kanssa :)
ensimmäinen ajatus ulkonäöstä oli että näyttää kuolleista nousseelta, josta sitten pyörittelin tuon vaihtuvan tyylin. Vai onko vain rusketuksen puutetta :D no ei kannata ottaa tätä niin vakavasti, joskus kortit kertoo selkeästi oikean vastauksen ja joskus niistä ei millään ota selvää :)
[/quote]
Ja mun on pakko lisätä sulle vielä sen verran, et mie en oo todella ennen tämmöstä kokeillu ja nyt kokeilin ensimmäisen kerran ja olin niin hämmästynyt kun osui ja upposi... Voisitko kertoa, että miksi ajatellaan, että juuri tarot kortit kertoisi niin kun sen oikean vastauksen ihmisen elämästä, mitä nyt ikinä kysytäänkään? Ootko minkä ikänen ja ootko kauankin ennustanut?
- Maria
Mulle myös, jos vielä viitsisit. :)
Vieläkö ehtii, mäkin haluaisin tietää:)