Te joilla bmi n. 21-24, paljonko tuli painoa raskaana?
Koska paino lähti pois ja missä vaiheessa raskautta se alkoi kertymään!
Kommentit (11)
1. raskaus bmi n. 22, painoa tuli 14 kg, lähti 3 viikossa synnytyksen jälkeen.
2. raskaus bmi. n. 21, painoa tuli 11 kg, oli lähtenyt kun vauva oli 7 kk.
3. raskaus bmi 24, painoa 18 kg, niistä 10 lähti parissa viikossa mutta loput 8 oli lähtenyt vasta kun vauva oli 8 kk ja imetyskerrat enää muutamassa per vrk.
BMI 24. 16 kiloa.
1. kolmannes, ei juur mitään, mutta ei pudonnutkaan, kun ei ollut pahoinvointia.
2. kolmannes, reippaasti kymmenen kiloa.
3. kolmannes, muutamia kiloja, ei paljon yli sen, mitä vauva kasvoi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:35"]BMI 24. 16 kiloa.
1. kolmannes, ei juur mitään, mutta ei pudonnutkaan, kun ei ollut pahoinvointia.
2. kolmannes, reippaasti kymmenen kiloa.
3. kolmannes, muutamia kiloja, ei paljon yli sen, mitä vauva kasvoi.
[/quote]
Saliin ja synnärille jäi 7 kiloa (painava vauva, minulla ei turvotuksia/nestekertymää juurikaan). Loput vielä jäljellä ja täysimetän.
15 kiloa tuli, melkein kaikki lähtenyt kun vauva 3kk
14 kg, kertyi tasaisesti alusta asti. 6 viikon päästä synnytyksestä olin lähtöpainossa, nyt pari viikkoa myöhemmin on lähtenyt pari kiloa lisääkin. Lähtöpainossa BMI oli 22.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:40"]15 kiloa tuli, melkein kaikki lähtenyt kun vauva 3kk
[/quote]
Kadehdin :)
Kiitos vastauksista ja saa vastailla lisää! :)
T: ap rv 8, +1,2kg..
Bmi vähän alle 21. Painoa tuli raskauden aikana 17 kg, viimeisen 2-3 kk aikana varmaan suurin osa. 10 kg jäi heti synnärille, siitä paino lähti tasaisesti laskemaan ja vielä vauhdikkaammin sitten kun lopetin imetyksen. Nyt vauva 8 kk ja paino takaisin normaalissa.
Mulla oli ennen synnytystä (ed päivänä neuvola) 9 kg tullut. Synnytyksen jälkeen viikko, kun turvotukset ym. oli poistuneet olin omissa mitoissani. Imetys vei vielä 3 kiloa pois, eikä takaisin ole tullut :P
ennen raskautta bmi 24, sittemmin 22.
Vedetäänpä pohjat. BMI 22, raskaudessa tuli +30 kg ja puolessa vuodessa on lähtenyt. Mahaa on tosin vielä jäljellä :). Ei yhtään raskausarpea.
Bmi 21, 6kg (1.kolmanneksella lähti 5 ja oksensin läpi raskauden), jälkitarkastuksessa oli 1kg.
Bmi 26, 10kg (1.kolmanneksella lähti pari, pahoinvointi huomattavasti lievempää), synnytyksen jälkeen edelleen +10 mutta lähti kilo viikossa kokonaan pois.
Kyllä joillain tulee monta kymmentä kiloa mutta usein suurin osa sitten lähtee alussa täysimetyksellä pois. Toisilla lähtee vasta kun imetyskin loppuu.