Ajatteleeko kaikki että heidän lapset on tosi lahjakkaita?
Kommentit (14)
Sosiopaatit ja narsistit vihaavat syntipukkilasta.
Juu, ilmeisesti
Vaikka vain tutuista meidän lapset on lahjakkaita
No
Antaa naapurin elää itsepetoksessaan
sääli
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa koska mun lapset on oikeasti lahjakkaita ja hyvän näköisiäkin.
Ainahan ne "mun" lapset on oikeesti fiksuja ja filmaattisia 🙄
Todellinen myötähäpeä kun joku vanhempi suu vaahdossa selittää miten meidän jannica-lucan niin kovin fiksu. Sitten kun tämä jannica-luca avaa suunsa niin huomaa että samanlainen pulliainen se on kuin kaikki muutkin. Uskottavuus menee sekä vanhemmalta että siltä lapselta.
Kaksi on FM ja yksi FT. Ei nää meidän mukulat kovin lahjakkaita ole, mutta lukivat suht. ahkerasti, että pärjäävät omillaan, joka olikin ainut toive.
No suoraan sanottuna en ajattele. Hyviä ja ihania lapsia ovat, mutta eivät varsinaisesti lahjakkaita missään. Suuri osa ihmisistä ylipäätään ei ole erityisen lahjakkaita, eikä tarvitsekaan olla.
Mun lapseni eivät ole yhtä älykkäitä kuin minä, mutta heillä on paremmat taiteelliset lahjat. Serkkuni lapset ovat paljon lahjakkaampia kuin minun lapseni, opiskelumenestyksen ja sosiaalisten kykyjen osalta, mutta sitten minun lapseni ovat huomattavasti taiteellisesti lahjakkaampia kuin nämä pikkuserkkunsa.
Minä olin sukupolveni älykkäin lapsi, ja minusta tuntuu, että äitini ei vieläkään ole ymmärtänyt tätä. Isä kyllä tiesi, ja tietää.
En ajattele mutta eikö jokainen ole jossakin lajissa hyvä.
En, kyllä mä tunnistan lapsen heikkoudet ja ne asiat joissa hän on hyvä ja mistä saan olla ylpeä.
Esim. lauluääntä ei ole lainkaan (perinyt isältään ;) mutta loistaa sitten pelikentillä.
En ajattele, toki omat lapset on rakkaita ja ihania juuri sellaisina kuin ovat.
Mutta ovat normaaleja lapsia, eivät erityislahjakkaita missään. Toisinaan myös mokailevat ja sekin kuuluu elämään.
Kyllä minä ajattelen. Olen ihan hämmästynyt, miten fiksuja ja komeita meidän pojista kasvoi.
En tiedä. Oma lapseni on oikeasti monessa asiassa lahjakas sai mm. peruskoulun päästötodistukseen ysin keskiarvon ilman että yhtään kertaa luki kokeisiin. On myös liikunnallisesti ja sosiaalisesti lahjakas.
Jos perheen kaikki lapset menevät vuosi myöhemmin kouluun tai tuplaavat luokkia, niin onhan se tosi lahjakasta.
En osaa sanoa koska mun lapset on oikeasti lahjakkaita ja hyvän näköisiäkin.