Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut välttävät sokereita "vainoamiseen" asti?

Vierailija
16.07.2014 |

Saattavat kuitenkin tupakoida.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä enää viitsi mitään syödä. Opioideja napsin ja vettä päälle. Hyvä fiilis koko ajan...

Vierailija
42/42 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vältän sokeria ja tupakoin. Syy sokerin välttämiseen on uusi kun sain jokin aika sitten tietää, että kolesterolini on koholla vaikka olen vasta 23v. ja aina ollut hoikka (160cm, 48kg). Ongelma onkin se, että olen syönyt pienestä pitäen paljon suklaata ja nyt viimeisen vuoden aikana olen syönyt noin Fazerin sinisen päivässä joka päivä yli vuoden ajan. Lisäksi en tietenkään ole koskaan harrastanut mitään liikuntaa. Lääkärini ehdotti, että ensin vähennän suklaata noin kuukaudeksi vain yhteen patukkaan päivässä ja sen jälkeen yritän vähentää lisää. Liikuntaa pitää harrastaa vähintään kolme kertaa viikossa. Jätin tupakan itselleni vielä hetkeksi vaikka sekin tietty on huono kolesterolille kun supistaa suonia ja onhan tupakassa nyt muutakin tietty.. Tupakkaa poltan noin askin viikossa, joten en ole mikään suurtupakoitsija.

Muutenkin mitä ihmeen väliä sillä on jos joku erikseen välttää sokeria, mutta tupakoi? Kyllähän monet harrastavat urheilua, mutta käyttävät silti vaikkapa alkoholia. Suomessa ollaan aina niin hirveän dramaattisia kaikesta, kaikesta pitää valittaa ja mikään ei ole koskaan hyvin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan