Ostin paskaa punaviintä. Mitä teen?
Kommentit (52)
Punaviinikastike.
Lahjoitat paskimmallesi kaverille, klassikkosanoilla: "kuule sejase, mä kun en ole koskaan antanut sinulle mitään lahjaksi, niin nyt haluan muistaa...
Vmäisimmälle naapurillesi jne.
Nenästä kiinni ja ääntä kohti. Eikä jäädä maistelemaan.
Et kai vaan mennyt kaikkea juomaan. Meinaan, että jos oli tuotteessa vikaa niin Alkoon tai siihen myymälään voi tuotteen aina takaisin viedä ja antaa vähän palautetta.
Mä töissä olen aina saanut lahjaksi paskan makuista viintä (eli viiniä). Silti yksin kittaan sen kaiken kurkustani alas yhdessä illassa.
I hate wine on hyvän makuinen viini.
Palauta Alkoon, jos ostit sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä ruoanvalmistukseen sopivia viinejä tuollaiset.
Ei sovi jos viini on mennyt pilalle pullossa, maistuu etikkaiselle eli kirpeälle.
Jos vain paha maku josta ei itse tykkää, voi ehkä käyttää noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Käytä lihamarinaadin tekemiseen.
Mahtavaa tulee kun ostat karjalan paistia.Pataan karjalan paisti , mausteet ja kaada sinne viinisi.Hautuu uunniin tarpeeksi kauan.Voi että on hyvää .
Päihtymys tarkoituksessa ostetulla viinillä maulla ei ole väliä, siis ääntä kohti...
Mistä tiedätte onko viini pilalla vai vain pahaa viiniä?
Tietysti jos on vertailukohta samasta viinistä, on helppo sanoa, mutta jos on ostanut viinin jota ei ole ennen maistanut.
Itse teen hutiostoksista sangriaa. Maistuu näin helteellä muutenkin paremmin kuin raskas viini. Lisäksi naudanpaisti punaviinissä on ihana tapa hävittää huonot viinit.
Ammattilaisen todellinen aina toimiva pro-tason vinkki. Mitä enemmän juot, sitä paremmaksi se muuttuu. Muutaman pullon jälkeen se on jopa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisen todellinen aina toimiva pro-tason vinkki. Mitä enemmän juot, sitä paremmaksi se muuttuu. Muutaman pullon jälkeen se on jopa hyvää.
Ei toimi jos viini on mennyt pilalle, ei sitä voi juoda silloin yhtään.
Huonoa viiniä ei ainakaan ruuanlaittoon kannata käyttää.
Jollei sitten muutkin ainesosat ole sieltä alelaarin pohjalta.
Tarjoa vieraille ja sano että oli satasen pottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi jos viini on mennyt pilalle, ei sitä voi juoda silloin yhtään.
Totta, totta. Pro-tason vinkkikin saattaa sisältää porsaanreiän.
Coq au vin? Ruoan seassa menee huonompikin punaviini.
Itse ostin joskus ihan oksennuksen makuista valkoviiniä. Se oli joku espanjalainen erikoisviinityyppi, katsoin kaupassa että oho, enpä ole tuonnimistä viinityyppiä nähnyt missään. Se maistui ihan korianterisaippuavesiviemäritukokselta, ja jälkikäteen luin netistä että kyseessä oli ns. 'aqcuired taste'. Tuohon viiniin auttoi vain viemäriin kaato, toivottavasti sinun viinistäsi saa aikaan edes ruokaa.