To fast for love Meri,millä se kustantaa elämänsä??
Siis eikö se ole ollut kohta taas jo vuoden ulkomailla? Mistä se oikein saa rahaa elämiseen, kun ei tuo sen blogikaan taida hirveitä summia tuottaa? Pakkohan sillä jotain säännöllisiä tuloja on olla, kun voi noin huolettomana olla tien päällä kuukaudesta toiseen? Mutta Suomesta tuskin mitään säännöllisesti tulee?
Mä olen ihan ulalla, että miten tuollainen voi onnistua. Ja sitten jos vedetään säästöt tähän, niin missä välissä se olisi ehtinyt niin isoja summia säästää, että voi toisen vuoden (eka se Aussi-vuosi) olla lomalla, kun eihän se Suomessa kauaa ehtinyt Aussien jälkeen olla? Ja Ginassako se sen ajan oli töissä?
Kommentit (17)
Eeeyaaah on salainen miljonääri. Ette kuulleet tätä minulta.
Työskentelee Balilla, blogitulot?
Balilla elää ihan hyvin muutamalla sadalla eurolla kuussa..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:16"]
Kuulostat aika katkeralta, etkö itse uskalla lähteä sillä verukkeella että ei ole tarpeeksi rahaa?
Balilla eläminen on tosi halpaa. Itsekin matkustan kaukomaille useaksi kuukaudeksi/vuosi vaikka tuloni ei päätä huimaa.
[/quote]
En ole katkera ollenkaan eikä mitään haluja tuollaiseen matkusteluun. Tuli vain mieleen, kun kävin blogissa ja oli nyt Australiassa vaihteeksi eikä kuulosta olevan Suomeen tulossa.
Tiedän, että Balilla on halpaa, mutta meneehän sitä rahaa vuodessa siltikin. Ja kun nyt on siellä Australiassakin.
ap.
Pitää olla kuitenkin rahaa.
Vakuutukseen, paluulippuihin, ja muihin "yllättäviin" juttuihin. Ja jos haluaa palata Suomeen, niin vuokrakämpän takuuvuokraan ja vuokriin, jos ei heti saa töitä jne.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:17"]
[/quote]
No ei Meri ole työskennellyt Balilla ollenkaan. Jossain postauksessa kertoi ettei työviisumin/whatever työluvan hankkiminen ole kannattavaa koska se maksaa niin paljon suhteessa palkkaan. Ja nythän nuo ei enää ole Balilla vaan ovat olleet Australiassa hyvän aikaa ja siellä on hintataso aivan eri sfääreissä kuin Balilla...
[/quote]
Mulla on käsitys, ettei työskentele, mutta voin olla väärässäkin. En niin aktiivisesti ole nyt seurannut. Blogituloihin en hirveästi usko, kun... no, eihän tuo blogi kovin tuottoisalta näytä. Vähemmän mainoksia kuin monella muulla ja itse juuri kirjoitti, että on joutunut yhteistyöjutuista kieltäytyyn Balin postin takia.
ap.
No ei Meri mitään luksuselämää näytä viettävän joten hieman ihmetyttää tällaiset spekuloivat keskustelut..
Asui kuitenkin työskennellessään helsingissä yksin, ei luulisi paljoa rahaa säästyvän siinä. Muutti kyllä jossain vaiheessa ennen balia porukoilleen, mutta eikai parissa kk paljon säästöön jää? Lentokin tuonne maksaa jo tonnin.
Kuitenkin reissaa balilla + ausseissa jne..
Ehkä hän on bloggaaja joka oikeasti tekee niitä "muita töitä" :D. Tai sitten isosmile ja nelly maksaa paljon :).
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:26"]
[/quote]
Blogituloihin en hirveästi usko, kun... no, eihän tuo blogi kovin tuottoisalta näytä. Vähemmän mainoksia kuin monella muulla ja itse juuri kirjoitti, että on joutunut yhteistyöjutuista kieltäytyyn Balin postin takia.
[/quote]
Vaikea minunkaan uskoa, että ihan hirveästi tuolla blogilla nettoaisi, ainakaan enää nykyisin. Postauksia tulee harvoin (etenkin entiseen verrattuna) ja ne on aikamoista diipadaapaa. Ja tosiaan niitä mainoksiakaan ei kovin paljoa edes ole, sitä samaa Nelly ja Yves Rocheria vaan. Koko blogin taso on minusta laskenut tosi paljon entiseen verrattuna. Ennenhän ko. blogi oli 2. sijalla viikosta toiseen Rantapallon viikon suosituimpien blogien listalla mutta on sillä sijalla enää vain satunnaisesti (kun ei niitä edes bloggaa niin ahkeraan kuin ennen).
Mä muutin Pariisiin vain sata euroa taskussa ja Australiaan alle 1500 eurolla.. Tuohon siis sisältyy lennot ja (hostelli)majoitus/eläminen ennen työpaikan & asunnon löytämistä.
Ei nää asiat ole aina niin kalliita kun kuvittelisi, lähtekää vaan rohkeasti matkaan!!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:36"]
Ei nää asiat ole aina niin kalliita kun kuvittelisi, lähtekää vaan rohkeasti matkaan!!
[/quote]
Matkustan aina pienellä budjetilla ja melko spartalaisesti mutta ei se silti estä ihmettelemästä tätä asiaa. Itse asiassa asunkin ulkomailla mutta en minä täällä pyhällä hengellä elä.
Ps. Aika noloa tuo sinun jankutus noista omista matkoistasi. On kuultu jo moneen kertaan, että olet ihan Suomen rajojen ulkopuolella käynyt. Ja kuvittele: et ole ainoa :o
Eikö se Meri kirjoittanut blogiinsa joskus (poikkiksen instagramepisodin aikaan) ihmettelevänsä, ettei keskustelupalstoilla ole vielä saatu selville, kuka tai mikä tää poikaystävä on. Voisko tää tarkoittaa, että yeaaah on jossain hyvässä asemassa ja rahoissaan...?
Minusta Meri on joskus maininnut, että tekee jotain hommia Suomeen etänä. Blogista tuskin nykyään paljon saa, kun ei juuri kirjoittele, ennenhän oli mainoksia paljonkin.
Kuulostat aika katkeralta, etkö itse uskalla lähteä sillä verukkeella että ei ole tarpeeksi rahaa?
Balilla eläminen on tosi halpaa. Itsekin matkustan kaukomaille useaksi kuukaudeksi/vuosi vaikka tuloni ei päätä huimaa.