Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelusuhteessa ruokarahat

Ärsyyntynyt
13.07.2021 |

Miten te olette hoitaneet ruokien oston seurustelusuhteessa, jossa molemmat virallisesti omillaan, mutta käytännössä ollaan aina toisella.

Meillä käytännössä mies mun luona 5pvä viikko lapsensa kera ja mä n. 3pvä kuukaudesta hänen asunnollaan. Maksetaan omissa asunnoissa omat ruokamme eli käytännössä elätän melko pitkälle miestä lapsensa kanssa nyt meillä. Itse menen yleensä ilman lapsia miehelle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. 

Vierailija
2/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaa ruoat, kun olen hänen luonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap. 

Eikö ole edes ehdottanut, että maksaisi osan kun on luonasi? 

Eihän tuo mene yhtään tasan, elätät miestä ja lastansa

Vierailija
4/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä elätän. Olen melko suurituloinen. Mies keskituloinen.

Kun mennään yhdessä minun omistamalle mökille, ollaan sovittu että maksaa puolet ruokakuluista. En seuraa tiliäni kamalan tarkkaan ja muutama kymppi sinne tänne ei juuri näy siellä muutoinkaan. Nyt tuli ilmi, että ei olekaan maksanut kertaakaan niitä (muka unohtanut) mutta muistanut kyllä hänen ostaessa ottaa puolet minulta kuittien kera, vaikka osa ruuista mennyt jopa hänen asunnolleen.

Ja riitahan siitä tuli ja osasyy tähän viestiin ja nyt ärsyyntymisen määrään...

Mutta miten teillä? Monenko mies lapsineen viettää päivätolkulla ostamatta ruuan hivettäkään? Tuleeko aiheesta riita ja/tai p$×=lupauksia vai meneekö hyvin?

Mä pohdin koko suhteen lakkauttamista nyt. Sen verta ärsyttää valehtelun määrä muutoinkin.

Vierailija
5/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin muutettiin saman katon alle niin välillä maksoin minä, välillä mies. Ei missään vaiheessa laskettu maksaako jompi kumpi ruoista enemmän vaan asia meni luonnollisesti näin.

Vierailija
6/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kommenttia?

Vierailija
8/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen pohjamudista te aina löydätte näitä miehiä?

Vierailija
9/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lyhkäsiå kommentteja, mut kiitos jotka viitsi vastata

Vierailija
10/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää yhdessä kaupassa ennen mökille menoa ja laita mies maksamaan ostokset. Äläkä maksa osuuttasi, koska siinä samalla tulee miehen maksettua vuokraa mökkisi käytöstä.

Vierailija
11/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seurustella miehen kanssa niin oli luonnollista että maksettiin ”puoliksi”. Siis ei laskettu kuitteja kertaakaan tai maksettu toiselle rahana vaan makseltiin vuorotellen. Kumpikin halusi välttää lokkeilua eli meillä oli enemmin niin että kumpikin oli valmis maksamaan kaupassa ja välillä neuvoteltiin kumpi saa maksaa.

Minusta apn tilanne kuulostaa kurjalta. Varsinkin tuo valehtelu. Minulla se saisi hälytyskellot soimaan. Muutenkin kuulostaa että miehellä selkeä tavoite hyötyä taloudellisesti suhteesta. Ei kuulosta hyvältä jatkoa ajatellen.

Vierailija
12/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyntynyt Urpo.

Vierailija
13/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo kuvio ärsyttää niin mies alkaa maksamaan enemmän ruuista tai eroatte. Tai sitten vain jatkat ärsyyntymistä. Helppoa.

Vierailija
14/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, jonka luona ollaan. Ja toisemme luona olisimme yhtä paljon eli ap:n tapauksessa miehelle pitäisi sanoa, että omassa kodissa kannattaa olla enemmän.

Vierailija
15/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten olette keskustelleet asiasta miehen kanssa? 

ai niin, ette tietenkään mitenkään. 

Vierailija
16/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilepay. Ja mies maksaa kaupan tuulikaapissa 2/3 kauppakuitista. Joka kerta.

Vierailija
17/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa menot. Sopikaa seuraamukset lipsumisesta.

Vierailija
18/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatte niin, että olet hänen luonaan enemmän ja hän lapsensa kanssa vähemmän sinun luonasi. Vähennät hänen vierailujaan, jos et halua kokonaan lopettaa suhdetta. Eikö se ratkaisu ole siinä. Harmittavaa maksella toiselle kuuluvia menoja, varmaan ne rahat voisi käyttää omien lasten menoihin, jos niitä lapsia on.

Vierailija
19/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aina puolet ruoasta. Plus sinapit tms. yksin, koska mies halusi käyttää ikivanhoja mökin kaapissa pilaantuneita. Vessapaperista tuli riitaa kun en hoksannut tuoda.

Ja ajattelinkin että kai jotain voi tarjota.

Minä matkustin aina 70 km sinne ja takaisin, ja maksoin itse, kun menetin auton ei tarjoutunut hakemaan joten suhde kuivui siihen, vaikkei varsinaisesti erottu koskaan. Mies ei taida tajuta vieläkään. Ehdotteli minulle joskus että ajaisin katsastamattomalla autolla sinne.

20/28 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän typerä mies.

Noin pihiä miestä ei kannata puolisoksi ottaa. Ei.

Lopeta suhde. Se on mun vilpitön neuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä