Paljonko teidän makuuhuoneen lämpötila on?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
17,4 astetta. Viime yönä heräsin tuskahikeen ja mittarissa oli 20,8c joten nyt pidän jatkuvasti viilennystä siellä ettei sama toistu.
Taidat olla aika tuhdissa kunnossa, jos 20 astetta hikoiluttaa.
23 astetta koko talossa. Ilmalämpöpumppu.
En ole mitannut. Istun ja teen töitä tässä omassa huoneessani, ikkuna on auki ja tuuletin tuossa pöydällä. Vaatteina vaan pikkuhousut ja olen läkähtymäisilläni.
Käynyt jokaisella päivän kolmella tauolla suihkussa.
Tulispa jo syksy
Vierailija kirjoitti:
En ole mitannut. Istun ja teen töitä tässä omassa huoneessani, ikkuna on auki ja tuuletin tuossa pöydällä. Vaatteina vaan pikkuhousut ja olen läkähtymäisilläni.
Tulispa jo syksy
Miksi et laita jäähdytystä päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa jo syksy
Valinnut liian huonon miehen
28
Pidän verhoja kiinni niin aurinko ei pääse sisään. Illalla sitten läpiveto :)
Jotain 27-28 astetta. Tukalaa, tukalaa. Yöllä heräilen tuskanhikeen. Päivällä en jaksa tehdä mitään.
Odotan, että tuleeko tänä vuonna normaalia kesää enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa jo syksy
Hehe
Minulla on koko asunnossa näyttäisi olevan n. 30c, mutta kovakuntoinen kun olen, niin ei tunnu missään. Minulla ei ole edes tuulettimia. Terveisin 46v valkoinen heteromies
17,4 astetta. Viime yönä heräsin tuskahikeen ja mittarissa oli 20,8c joten nyt pidän jatkuvasti viilennystä siellä ettei sama toistu.