Miksei 25-30v sinkkumiehiä ole missään
Eilen jo täällä keskusteltiin, kuinka mukamas joka paikassa olisi tämän ikäisiä sinkkumiehiä tarjolla. Missä ne on?? En mä vaan löydä, kaveripiirissä kaikki miehet on varattuja
N28
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin 28-vuotiaat ei tiedä mistä löytävät oman ikäisiään? Tämän ketjun perusteella kaikki ne "Tyttäreni on 28v sinkku ja olen huolissani" ovat sittenkin ihan tosissaan kirjoitettuja
Peruskoulun jonka olin käynyt niin siellä oli vain muutama tyttö ja amiksessa samalla luokalla vain yksi tyttö ja muiden linjojen kanssa oli ihan eriävät aikataulut. Eipä tässä naisten kanssa ole paljon ollenkaan oltu. Toivoisin, että olisi jokin sosiaalinen paikka, jossa voisi kohdata vastakkaista sukupuolta. Harrastan frisbee golffia, mutta ei sielläkään näy ikäisiäni naisia.
Kaupat taas ovat vaikeita paikkoja sosiaalisille tilaisuuksille.M28
Paikat missä käyt:
- Työ
- Ruokakauppa
- Frisbeegolf
- Koti
?
Jos on näin niin suosittelen, että lisäät tuohon pari uutta paikkaa missä voisit käydä. Laajenna reviiriä.
M27
Käynhän mä pikaruoka paikoissa ja parin kilometrin päässä on ostoskeskus. Niissä voi nähdä joitain, mutta kaikilla aina näyttää olevan seuralainen. Olin mä viimevuoden syksyllä käynyt lenkkeilemässä, mutta sielläkin näkyi vain miehiä. Baareissa en tykkää käydä ja täällä on aika kuollutta baari elämää. Festarit olisi yksi paikka löytää ikäisiäni, mutta perskules niitä tapahtumia ei viime vuosina oikein ole ollut.
M28
Mies! Sinun on aika lähteä tanssilavalle!
ApuA! Olen 29v ja en oo seurustellu koskaa. En kyl tiiä mistä edes kumppanin löytäisin=D
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Tosin lähes kaikki, joita oon tavannut tai jutellut enemmän, niin niillä ollu ehkä max. yksi lyhyt suhde elämässään joten sitä miettii mikä vika näissä miehissä on, kun ihan ok näköisiä ja mukavia ovat...
Sehän se parempi juuri on kuin monta ja irttarit päälle. Ei kovin sitoutuvalta kuulosta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin 28-vuotiaat ei tiedä mistä löytävät oman ikäisiään? Tämän ketjun perusteella kaikki ne "Tyttäreni on 28v sinkku ja olen huolissani" ovat sittenkin ihan tosissaan kirjoitettuja
Peruskoulun jonka olin käynyt niin siellä oli vain muutama tyttö ja amiksessa samalla luokalla vain yksi tyttö ja muiden linjojen kanssa oli ihan eriävät aikataulut. Eipä tässä naisten kanssa ole paljon ollenkaan oltu. Toivoisin, että olisi jokin sosiaalinen paikka, jossa voisi kohdata vastakkaista sukupuolta. Harrastan frisbee golffia, mutta ei sielläkään näy ikäisiäni naisia.
Paikat missä käyt:
- Työ
- Ruokakauppa
- Frisbeegolf
- Koti
?
Jos on näin niin suosittelen, että lisäät tuohon pari uutta paikkaa missä voisit käydä. Laajenna reviiriä.
M27
Käynhän mä pikaruoka paikoissa ja parin kilometrin päässä on ostoskeskus. Niissä voi nähdä joitain, mutta kaikilla aina näyttää olevan seuralainen. Olin mä viimevuoden syksyllä käynyt lenkkeilemässä, mutta sielläkin näkyi vain miehiä. Baareissa en tykkää käydä ja täällä on aika kuollutta baari elämää. Festarit olisi yksi paikka löytää ikäisiäni, mutta perskules niitä tapahtumia ei viime vuosina oikein ole ollut.
M28
Siis festarit on kyllä tosi hyvä. Siellä ihmisillä on tosi matala kynnys mennä juttelemaan tuntemattomille eikä kukaan pidä sitä outona. Jospa joskus vielä niitäkin voidaan järjestää normaalisti...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 28-vuotias mies ja etsin kyllä kumppania Helsingistä. En välitä Tindereistä enkä oikein enää yöelämästäkään. Käy usein kirjastossa ja siellä näkyy nuoria naisia, mutta on se vaan korkea kynnys mennä häiritsemään jonkun lukuhetkeä.
Mulle ssaa tulla juttelemaan :-)
Ujo N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikat missä käyt:
- Työ
- Ruokakauppa
- Frisbeegolf
- Koti
?
M27
M28
Mies! Sinun on aika lähteä tanssilavalle!
Tanssiminen pelottaa. En ole hyvä siinä ja oon hyvin epävarma, kun tanssin. On ne vanhempanikin ehdottaneet samaa. En edes tiedä mistä tanssipaikkoja löytää. Iso kynnys on lähteä minnekään tanssimaan. Oon varmaan aika naurettava näky, jos rupeisin tanssimaan.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikat missä käyt:
- Työ
- Ruokakauppa
- Frisbeegolf
- Koti
?
M27
M28
Siis festarit on kyllä tosi hyvä. Siellä ihmisillä on tosi matala kynnys mennä juttelemaan tuntemattomille eikä kukaan pidä sitä outona. Jospa joskus vielä niitäkin voidaan järjestää normaalisti...
Mulla olisi lippuja kolmeen musiikki tapahtumaan, mutta niitä tapahtumia ollaan koko aika lykätty ja siirretty myöhemmäksi. Näyttäisi ensi vuonna vasta pääsevän festareille, mutta saa nähdä lykätäänkö niitä vielä senkin jälkeen. Tämä nykyaika on aika paskaa! Viime vuonna nämä tapahtumat piti olla, mutta yllätyksenä tuli sitten tämä korona. Hyvissä ajoin hankin nämä liput. En jaksa tätä menoo!
M28
Mä oon vähän kertonut itsrstäni niin uppooko tälläinen mies teihin ollenkaan?
M28
Tinderissä ei ole kuin jämäpalat tarjolla, koskee miehiä ja naisia.
Syy on siis sama kuin vastaus "miksei ole 25+ hyviä sinkkunaisia tarjolla". Niitä hyviä ei ole enää tuossa porukassa. Meni jo.
Täällä me maaseudulla kalastetaan ja rassataan autoja porukalla. Joskus käytiin festareilla kun niitä vielä pidettiin. Jokainen tästä jengistä on varmaankin tajunnut, että naisia ei kiinnosta tällaiset miehet joten ne hommat on hyvin pitkälti unohdettu.
Koska sinun sinkkumiehet ovat komeita, rikkaita ja koulutettuja. Oman tasoisesi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei ole kuin jämäpalat tarjolla, koskee miehiä ja naisia.
Syy on siis sama kuin vastaus "miksei ole 25+ hyviä sinkkunaisia tarjolla". Niitä hyviä ei ole enää tuossa porukassa. Meni jo.
Sen takia mä metsästän 19-20v timmejä misuja
M30
Parhaat tuon ikäiset on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole
28-vuotiaan miehen kannattaisi ottaa sellainen 21-23v nainen. Vanhemmat on jo viety. Sama koskee muuten myös 28v naisia, ottakee nuorempi!
Vierailija kirjoitti:
28-vuotiaan miehen kannattaisi ottaa sellainen 21-23v nainen. Vanhemmat on jo viety. Sama koskee muuten myös 28v naisia, ottakee nuorempi!
Tässä ohjeessa nyt ei ole mitään järkeä. M28 kannattaa ottaa N23 koska N28 on varattu. Mutta N28 kannattaa ottaa M23 koska M28 on varattu. Täh:D Miksei M28 ja N28 voi etsiä toisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole
Todellakin on
Vierailija kirjoitti:
Mä olen edelleen vapaana;)
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen edelleen vapaana;)
M26
Voi kultapieni, tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Vinkki: äitisi valehteli sinulle.
M28