Miksei 25-30v sinkkumiehiä ole missään
Eilen jo täällä keskusteltiin, kuinka mukamas joka paikassa olisi tämän ikäisiä sinkkumiehiä tarjolla. Missä ne on?? En mä vaan löydä, kaveripiirissä kaikki miehet on varattuja
N28
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen missä kaikki ikäiseni naiset ovat? Mistä pitäisi etsiä?
M28
Ilmeisesti meidän ikäluokan sinkut on netissä ihmettelemässä :D
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen missä kaikki ikäiseni naiset ovat? Mistä pitäisi etsiä?
M28
Ilmeisesti meidän ikäluokan sinkut on netissä ihmettelemässä :D
N28
Pitäisikö alkaa netti seurustelee vauva
-palstalla? Tässä kun ihastuu pelkkään nimimerkkiin 😘
M28
Hae teknilliseen yliopistoon opiskelemaan niin miestä löytyy enemmän kuin tarpeeksi
Olen 33v sinkkumies. Akateeminen ja hyvä työ.
Luullaan yleensä n. 25-27 vuotiaaksi. Käviskö?
Vierailija kirjoitti:
Hae teknilliseen yliopistoon opiskelemaan niin miestä löytyy enemmän kuin tarpeeksi
Siis ihan miehen löytämisen takia opiskelemaan jonnekin ?
just joo
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin 28-vuotiaat ei tiedä mistä löytävät oman ikäisiään? Tämän ketjun perusteella kaikki ne "Tyttäreni on 28v sinkku ja olen huolissani" ovat sittenkin ihan tosissaan kirjoitettuja
Peruskoulun jonka olin käynyt niin siellä oli vain muutama tyttö ja amiksessa samalla luokalla vain yksi tyttö ja muiden linjojen kanssa oli ihan eriävät aikataulut. Eipä tässä naisten kanssa ole paljon ollenkaan oltu. Toivoisin, että olisi jokin sosiaalinen paikka, jossa voisi kohdata vastakkaista sukupuolta. Harrastan frisbee golffia, mutta ei sielläkään näy ikäisiäni naisia.
Kaupat taas ovat vaikeita paikkoja sosiaalisille tilaisuuksille.
M28
Ja toi pusu viestini oli tsoukki (😘)
Ehkä minulla on niin paska huumorintaju, että se karkoittaa naiset kilometrienkin päästä.
M28
Minä olen 35v sinkkumies.
- Ei ole ajokorttia.
- Pituutta 168cm.
- Päärynävartalo.
- Kapeat kädet kapeine ranteineen.
- Silmälasit löytyy.
- Hiukset mallia Mao.
- Olen töissä varastolla.
Ota yhteyttä.
On niitä ainakin Tinderissä. Sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 35v sinkkumies.
- Ei ole ajokorttia.
- Pituutta 168cm.
- Päärynävartalo.
- Kapeat kädet kapeine ranteineen.
- Silmälasit löytyy.
- Hiukset mallia Mao.
- Olen töissä varastolla.
Ota yhteyttä.
Kysyykö sun sukulaiset usein, että ootko löytäny tyttöystävää=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan miehen löytämisen takia opiskelemaan jonnekin ?
just joo
Eiköhän sieltä jää käteen muutakin. Älyllinen esikarsintakin on tehty valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei halua löytää miestä/naista jostain helvetin Tinderistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei halua löytää miestä/naista jostain helvetin Tinderistä
Tiedän, en minäkään halua. Mutta se on helppo reitti jos sellaista etsii.
Tässä tän ikäinen sinkkumies Salosta. Missä treffataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin 28-vuotiaat ei tiedä mistä löytävät oman ikäisiään? Tämän ketjun perusteella kaikki ne "Tyttäreni on 28v sinkku ja olen huolissani" ovat sittenkin ihan tosissaan kirjoitettuja
Peruskoulun jonka olin käynyt niin siellä oli vain muutama tyttö ja amiksessa samalla luokalla vain yksi tyttö ja muiden linjojen kanssa oli ihan eriävät aikataulut. Eipä tässä naisten kanssa ole paljon ollenkaan oltu. Toivoisin, että olisi jokin sosiaalinen paikka, jossa voisi kohdata vastakkaista sukupuolta. Harrastan frisbee golffia, mutta ei sielläkään näy ikäisiäni naisia.
Kaupat taas ovat vaikeita paikkoja sosiaalisille tilaisuuksille.M28
Paikat missä käyt:
- Työ
- Ruokakauppa
- Frisbeegolf
- Koti
?
Jos on näin niin suosittelen, että lisäät tuohon pari uutta paikkaa missä voisit käydä. Laajenna reviiriä.
M27
tuon ikäisenä monia miehiä ei vielä kiinnosta parisuhde, sehän tarkoittaisi sitoutumista ja toisen huomioon ottamista. niitä löytyy siis rannoilta, baareista, oppilaitoksista ja urheilemasta/ urheilutapahtumista .
Mä olen 28-vuotias mies ja etsin kyllä kumppania Helsingistä. En välitä Tindereistä enkä oikein enää yöelämästäkään. Käy usein kirjastossa ja siellä näkyy nuoria naisia, mutta on se vaan korkea kynnys mennä häiritsemään jonkun lukuhetkeä.
tapaamiseen tarvii kyky tutustua tuntemattomiin miehiin.
jos pimperoa tai sydäntä kirpasee niin ei muutakuin
opettelemaan. Miehetki on monet omasta mielestään
kelpaamattomia tuppisuita ja nettihöpinät vain ruokkivat
näitä epävarmuuksia. syyt ovat kuitenkin muualla.
eli miten tulet tutustumaan tuntemattomaan mieheen?
Ei niitä ole missään. Pariutuvat siinä viimeistään 24-25v. Miehet tarvitsevat parisuhdetta enemmän kuin naiset ja miehelle on kaikki kaikessa olla parisuhteessa.
Ainakin oman miehen tuon ikäluokan kavereista varmaan 80% on sinkkuja. Suurin osa hyvin koulutettuja (vasta valmistuneita), hyvässä työssä ja keskittyvät nyt uralla etenemiseen. Ovat varmaan sellaisia mitä kukaan nainen ei huomaa, eivät pidä meteliä eivätkä ole tinderissä tms. Harrastuksetkin sellaisia missä ei ehkä niin naisia tapaa. Varmasti olisivat jollekkin oikein hyviä miehiä, mutta kun eivät etsimällä etsi eivätkä ole mitään erottuvan komeita pelimiehiä niin menevät naisilta ohi.