Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 25-30v sinkkumiehiä ole missään

Vierailija
13.07.2021 |

Eilen jo täällä keskusteltiin, kuinka mukamas joka paikassa olisi tämän ikäisiä sinkkumiehiä tarjolla. Missä ne on?? En mä vaan löydä, kaveripiirissä kaikki miehet on varattuja
N28

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 42 v sinkku mies ja nautin poikamies elämästä en tarvi naista elämääni oon ollu sinkku lähes 30 vuotta saa elää kuten haluaa eikä tarvi olla tilivelvollinen kenellekkää mutta joka parisuhteessa elää ja haluaa löytää kumppanin se hänelle suokoot itsellä hyvä sinkkuelämä

Vierailija
142/145 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne vanhuskäppänöiden utelut morsiammista ja sukulaisista aina vähän satuttaa ja kirpaisee.

Samaten tämäntyyppiset ketjut.

Itse en ole koskaan käynyt treffeillä, vapaa-ajan kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen on lähes nolla.

Itse ahdistun baareista ja yöelämästä. En voi siellä käydä. Tuijottaisin vain seinää tai kännykkää.

Työelämässä olen ihan ookoosti menestynyt. Kuntasektorin vakaa virka, kohta valmis DI-tutkinto ja oma firma. Vaikka olen bodannut ja treenannut leveät hartiat, olen silti elänyt elämäni yksin. Nykyisin joku saattaa vähän flirttailla, mutta siihen se yleensä jääkin.

Itse ajattelin ottaa itseni hengiltä viimeistään viiskymppisenä. Eiköhän näin mennä hautaan asti.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen perähikiällä oikeen asustelet? Suurissa kaupungeissa valtaosa 25-30 vuotiasta miehistä on sinkkuja. Iso-osa kuitenkin tuosta joukosta ei välttämättä ole niitä kaikista raamikkaimpia alfa-uroksia. 

Vierailija
144/145 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisilla  ongelmana löytää 25-30 sinnkumies niin miehillä se on vielä vaikeampaa löytää miesseurasta pitävä mies ainakin tuossa ikäluokassa, muista en ole vielä yrittänytkään.

M28

Vierailija
145/145 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä makaan sängyssäni halityynyjen kanssa. Liian kuuma minulle, että jaksaisin mitään tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi