Miksei 25-30v sinkkumiehiä ole missään
Eilen jo täällä keskusteltiin, kuinka mukamas joka paikassa olisi tämän ikäisiä sinkkumiehiä tarjolla. Missä ne on?? En mä vaan löydä, kaveripiirissä kaikki miehet on varattuja
N28
Kommentit (145)
En minäkään tiedä. Opiskeluaikoina en tavannut yhtään tuon ikäistä sinkkumiestä. Oma mieheni oli vähän alle tuon kun rupesimme seurustelemaan, eli 25-vuotiaana ei ollut enää sinkku. Kai se on joku maaginen raja.
Kaveripiiristähän niitä kiertopalkintoja kannattaakin napata
Tinderissä.
Tosin lähes kaikki, joita oon tavannut tai jutellut enemmän, niin niillä ollu ehkä max. yksi lyhyt suhde elämässään joten sitä miettii mikä vika näissä miehissä on, kun ihan ok näköisiä ja mukavia ovat...
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Tosin lähes kaikki, joita oon tavannut tai jutellut enemmän, niin niillä ollu ehkä max. yksi lyhyt suhde elämässään joten sitä miettii mikä vika näissä miehissä on, kun ihan ok näköisiä ja mukavia ovat...
Ja minkä takia kaikilla pitäisi olla pitkä parisuhdetausta? Joillain ihmisillä on nuorena ollut muuta tekemistä kuin olla parisuhteessa
ja mitä aloittajalla on yhdellekään miehelle tarjottavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Ja minkä takia kaikilla pitäisi olla pitkä parisuhdetausta? Joillain ihmisillä on nuorena ollut muuta tekemistä kuin olla parisuhteessa
No tämä.
Esim. itse en ole ikinä seurustellut (olen 28v nainen), koska niin ei vain ole käynyt.
Ei kai siihen sen kummempaa ”syytä” tarvitse kuin se, ettei ole tullut sopivaa vastaa?
Minulle se on vain plussaa, jos miehellä ei ole suhdetaustaa.
Itse pariudun vain tositarkoituksella ja loppuelämän pyrkimyksellä eli elämänkumppanuuteen tähdäten, joten miehellä pitäisi olla samat arvot ja sama pyrkimys (mitä sarjaseurustelijalla tuskin on).
Itse en siis ymmärrä yhtään mikä plussa se muka olisi, että on jotain monipuolista suhdetaustaa, kun minulle se on lähinnä pitkä miinus ja hälytysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Itse 20-30-vuotiaana matkailin, opiskelin ja työskentelin useassa eri maassa, harrastin ja pidin hauskaa. Ei siinä vaan jotenkin ollut tilaa parisuhteelle eikä se oikeastaan tullut edes mieleen. Vasta +30-vuotiaana alkoi kiinnostamaan vakiintuminen
M32
Tulkaaa jo jumalauta halemaaan minut pois tääältä.
Ja minkälaista sinkkumiestä sä mahdat etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
Itse 20-30-vuotiaana matkailin, opiskelin ja työskentelin useassa eri maassa, harrastin ja pidin hauskaa. Ei siinä vaan jotenkin ollut tilaa parisuhteelle eikä se oikeastaan tullut edes mieleen. Vasta +30-vuotiaana alkoi kiinnostamaan vakiintuminen
M32
Eli toisin sanoen, et 20-30 vuotiaana kelvannut naisille
Hei, AP täällä mä olen. 27v sinkkumies Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa ja fiksua seuraa, läheisyyttä, rakkautta. Sitä samaa kuin muillakin naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Hei, AP täällä mä olen. 27v sinkkumies Helsingissä
Moi M27, missä sinuun voi törmätä. Missä liikut vapaa-ajalla?
Ei luulis olevan vaikeaa löytää. Miehiä on kaikissa ikäluokissa naisia enemmän, jos nyt ei oteta lukuun vanhapieru-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa ja fiksua seuraa, läheisyyttä, rakkautta. Sitä samaa kuin muillakin naisilla?
:DD Missä hattaramaailmassa sä elät. Onnea vaan miehen etsintään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä.
M32
Hei, kuulostaa aika mielenkiintoiselta! Ja oon samaa mieltä ettei mitään pitkiä parisuhteita tarvitse olla vielä 30-vuotiaana jos on ollut elämässä muuta tekemistä.
Ootko nyt parisuhteessa siis?
Itsekin ihmettelen missä kaikki ikäiseni naiset ovat? Mistä pitäisi etsiä?
M28
Jodelissa nämä ainakin laittelevat seuranhakuilmoituksia.
Hyvät on varattu siinä 21-vuotiaana. Ei kaikille riitä hyvää miestä