Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:33"]
Akateemisissa perheissä syödään gojimarjoja ja pitahayaa. Banaani on niille, jotka ovat jääneet lapsen tasolle. Sekä mieleltään, että koulutukseltaan.
t. akateeminen
[/quote]
Olet feikkiakateeminen, kun kirjoitat "sekä, että".
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:29"]
Mistä näitä banaaninkasvattajia sikiää? Onko teillä mitään muuta elämänsisältöä kuin banaani?
vaba, vapaaehtoisesti banaaniton ja onnellinen älyllinen
[/quote]
Et ole aito veba, et osaa edes termiä oikein. Vastenmielistä tuollainen käänteisprovosointi.
Ollakin, ei ollakkin.
t. grammar nazi
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:33"]
Akateemisissa perheissä syödään gojimarjoja ja pitahayaa. Banaani on niille, jotka ovat jääneet lapsen tasolle. Sekä mieleltään, että koulutukseltaan.
t. akateeminen
[/quote]
Olet feikkiakateeminen, kun kirjoitat "sekä, että".
[/quote] olen banaaniakateemikko
Onneksi ei ole banaaneja, voidaan miehen kanssa naida milloin huvittaa ja lähteä äkkimatkoille ja juoda sangriaa
Minulla on kiitoratabanaani. Miehet tykkää, tsihihiiii
taas yksi julkimussuttaja! hyi vittu et kai sä yleisellä paikalla syö banaania?! olkoot kuinka luonnollista vaan, niin mua vituttaa juntit oksettavat julkibanaaninmussuttaja-mammat, jotka ahmii julkisilla paikoilla niitä ällöjä banaaneja! en vittu haluu nähä teidän limast suuta ja kieltä kun mussutatte niitä, onko niin vaikeeta syödä ENNEN kun lähtee ostarille, niin ei tarvi muiden päivää pilata banaanin mussutuksella. ootte oksettavia!!!!!
Banaani, semi-banaani, lakto-ovo-banaani.
Ei hitto mua naurattaa nää "banaanit", jotka kuitenkin ovat myös munia ja maitoa! Banaani mikä banaani, ei banaanijogurtti, ei bananasplitti, ei banaanikakku!
Ja sitten pyydetään erikoispalvelua ravintoloissa ja häätarjoiluissa, kun muka ollaan niin banaania niin banaania.
Mä syön banaania melkein päivittäin, koska reenaan 5x viikko pari tuntii päiväs! Mun on niin pakko pitää tää kroppa kunnos ja mä oon niin paljon parempi ja nuorempi ja timmimpi ku yksikään teistä.
t. 17v
hemmetin palsta-amatöörit, ootte unohtaneet kokonaan KATEUSKORTIN!
Oon tänään syönyt yhden banaanin, käynyt juoksemassa 10 kilometrin lenkin, bodypumpissa, ajanut kuntopyörällä 2 tuntia ja tanssinut zumbaa. Kysyttävää?
sekä myöhemmin: Tee ootte vaan kateellisia läskejä, kun mä pärjään päivän yhdellä banaanilla
Ne jotka ei ole banaania syöneet ei tiedä mitä ovat missanneet. Ja banaanit pois niiltä jotka niitä tahtoo tarhata eikä ole aikaa ees omaa banaaniaan kasvattaa!
Mun tilillä on 200 000 banaania ja sijoitussalkussa ainakin 400 000 banaania, en ymmärrä kuinka jollakin ei voi olla puskuribanaaneja. Yhtään banaania en oo periny vaan kovalla työllä kaikki ansainnut.
nim. Banaani tulee banaanin luo
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:05"]
Mun tilillä on 200 000 banaania ja sijoitussalkussa ainakin 400 000 banaania, en ymmärrä kuinka jollakin ei voi olla puskuribanaaneja. Yhtään banaania en oo periny vaan kovalla työllä kaikki ansainnut.
nim. Banaani tulee banaanin luo
[/quote]
Sanoi apina
Miehes osti jo banaaneja jonkun toisen kanssa. Miksi haluat käytetyn miehen? Minä ja mieheni olemme ainakin toistemme ekat banaaninsyöjät. Miehen ja eksän banaanit kärsii kun tunget väkisin niiden hedelmäpussiin!!!!!
kyllä mäki haluaisin teijän banaanileikkeihi M39
Me mennään nyt mieheni kanssa nauttimaan banaaneistamme ;)
Tätä ketjua lukiessani tunnen taas itseni niin onnelliseksi, kun en ostanut kaupasta banaaneita :)
Terv. veba-nainen
Oletko sinä joku wt-banaani