Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toivoton luuseri (laihdutuksesta)

Vierailija
15.07.2014 |

Hirvee sokerihimo koko ajan. Olen toivoton kuin isävainaani alkoholin kanssa.

Mätän kuin hullu.

Oksettaa kaikki vihannekset ja oksettaa myös peilikuvani.

Olen 33-vuotias, 158cm/100kg

Ei mulla muuta...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruokaa, minulle ainut keino laihtua on lopettaa syöminen. Etenkin lihapullat ovat himotukseni, voin syödä niitä helposti 40 kerralla. Kyllästyttyäni tähän lopetin syömisen seinään. 15 kiloa pudotettu, 12 edessä. Nestemäistä ravintoa 600-700 kcal päivässä.

Vierailija
22/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun asuisin lähempänä, niin voisimme aloittaa yhdessä käymään vaikka lenkillä...

t. Toinen lähes samanlainen

Vierailija
24/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:38"]

Voi kun asuisin lähempänä, niin voisimme aloittaa yhdessä käymään vaikka lenkillä...

t. Toinen lähes samanlainen

[/quote]

Se lenkki ei paljon laihduta :)

Vierailija
25/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea nääs

Vierailija
26/26 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli kaikki herkut syynissä, silloin kun niitä sai, niin kamalan iso numero siitä tehtiin. Pidin jo lapsena todella paljon makeasta. Se oli tietysti maailman kamalin asia ja sitä kontrolloitiin vimmatusti. Kun aloin tienata ja itsenäistyä, silloin aloin tosissani lihota. Taivaan portit aukeni... Mätin, mätin ja mätin... Ja sillä tiellä ollaan.

Parisuhteessa ollut omat haasteensa, mutta kaikesta on selvitty. Märehdin kyllä mielessäni vanhoja asioista ja loukkauksia. Niiden ajatuksien vallassa en edes halua laihtua.

Arvostan toki mieheni rehellisyyttä ja kykyä (useimmiten) puhua vaikeistakin asioista asiallisesti. Hän haluaisi, että voisin hyvin ja pysyisin terveenä. Haluaisi, että olisin normaalipainoisempi.

Vi*** kun on pitänyt päästää itsensä tähän jamaan. Saa**nan pullamössö. Itsekuriton, säälittävä pask*

Ap