Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuvat lähinnä vain toisella kierroksella olevat yksinhuoltajanaiset, vaikka itse olen vasta ensimmäisellä kierroksella?

Vierailija
13.07.2021 |

Mitä minun pitäisi muuttaa itsessäni niin että saisin minusta kiinnostuneiden painopisteen siirtymään jo lapsensa tehneistä naisista lapsettomiin, kaltaisiini ensimmäisellä kierroksella oleviin naisiin.
Kertokaa te naiset että mikä on se vedenjakaja juuri sinulle. Ja kerro myös onko sinulla vielä lapsia vai ei.

Ei yksinhuoltajuus tee kenestäkään huonompaa ihmistä, enkä tarkoita tylyttää heitä tällä aloituksella...Mutta kokemuspohjamme eroavat niin valtavasti toisistaan...

Ikää minulla on 35 vuotta, ja pääkaunkiseudun naistarjonnasta on kyse

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Sinun pitää katsoa 10 vuotta nuorempia.

Vierailija
2/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Sinun pitää katsoa 10 vuotta nuorempia.

Tämä "ongelma" oli minulla jo 10 vuottakin sitten

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ensikertalaisia enää ole, markkina supistuu ikävuosien karttuessa. Tai paatuneimmat ensikertalaiset jää, joita ei siedä muista syistä.

Vierailija
4/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseutu.

Eikös naiset oikein kilpaa etsi itselleen kultakaivosta louhittavaksi? Oli lapsia messissä tai ei. Monellakin niitä mukeloita vaan on jo sitten jaloissa kun edellinen liitto kariutuikin.

Vierailija
5/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinderitekstiisi että etsit lapsetonta naista. Problem solved.

Vierailija
6/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heidän tasoaan. 

Vierailija
7/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tinder-profiiliin selkokielellä teksti, että haluat lapsettoman naisen, joka haluaa lapsia ja haluat kokea sen elämänvaiheen yhdessä ensimmäistä kertaa, kun perustaa perheen ja saa ensimmäisen lapsen. Silloin saat lukuisia yhteydenottoja vauvakuumeisilta 30+ naisilta.

Vierailija
8/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet heidän tasoaan. 

Millä ihmeen "tasolla" ?

ap

Vierailija
9/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat jonkun jonka silmästä ei ole vielä elonkipinä sammunut.

Vierailija
10/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi ettet kelpuuta niitä lapsettomia naisia?

T: ikisinkku 33v, tatuoimaton, hoikka, urheilullinen. Pakkikiintiö täynnä joten ollaan sitten vanhaapiikaa loppuikä.

Vierailija
11/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ikä on isoin tekijä. Aika monella 35 vuotiaalla naisella on jo lapsi/ lapsia tai ei halua niitä ollenkaan. Millainen sun profiiliteksti on? Haluatko perheen? Kuvaile tarkemmin omaa tilannetta ja sitä mitä etsit. Se rajaa usein tehokkaasti tykkäyksiä, mutta myös kanavoi oikeanlaisia ja potentiaalisia ihmisiä painamaan tykkää-nappia.

Vierailija
12/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä tapaat? Tinderissä? Oletkohan muotoillut sanasi sinne jotenkin huonosti, sano suoraan mitä etsit.

Vierailija
13/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi ettet kelpuuta niitä lapsettomia naisia?

T: ikisinkku 33v, tatuoimaton, hoikka, urheilullinen. Pakkikiintiö täynnä joten ollaan sitten vanhaapiikaa loppuikä.

Mistä päättelit etten kelpuuta?

ap

Vierailija
14/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha nuorille naisille, ja ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Yksinkertaista.

Vierailija
15/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, onko sulla sähköpostiosoitetta? Olen lapseton, urheilullinen nainen Helsingistä.

Vierailija
16/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha nuorille naisille, ja ikäisesi ovat jo toisella kierroksella. Yksinkertaista.

Tapasin lapsettoman vaimoni hänen ollessaan 38 ja nyt on ensimmäinen lapsi tulossa. Eli ei se niin yksinkertaista ole, ja hyviä puolisokandidaatteja on olemassa myös vanhemmissa.

Vierailija
17/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, onko sulla sähköpostiosoitetta? Olen lapseton, urheilullinen nainen Helsingistä.

On kyllä, mutta en tiedä uskallanko sitä täällä jakaa.

ap

Vierailija
18/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia saatuaan naisen markkina-arvo tippuu rajusti,eli heidänkin täytyy siirtyä katselemaan alempitasoisia miehiä.silloin vähän rumempikin,ehkä jopa työtön mies käy.

Vierailija
19/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin jo paljon yhteistä 🙄

Vierailija
20/79 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä, mutta en tiedä uskallanko sitä täällä jakaa.

ap

Jaa pois, olenkin kirjekaveria vailla. T. pera-63.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi