Takatukkaiset suomalaiset kaljamursut!
Kuinka kestätte itseänne? Olen jo pitkään pohtinut miksi suomessa vallitsee tälläinen omasta ulkonäöstä piittaamattomuuden kulttuuri. Joko ei ole alunalkaenkaan ole pitänyt itsestä huolta, tai sitten se loppuu kun vauva syntyy. Ei millään viitsitä laihduttaa takaisin aijempiin mittoihin, keksitään millon mitäkin tekosyitä.
Sitten itketään kun nainen kattelee nuorempia ja komeampia, mutta ihan on oma vika. Enkä tarkoita että heti vauvan synnyttyä pitäisi alkaa treenaamaan, mutta edes pikkuhiljaa. Vaunulenkit ja myöhemmin vaikka lihaskuntoharjoitteet ovat hyviä menetelmiä.
Olen itse kotoisin Ruotsista, mutta muuttanut 6 vuotiaana Suomeen. Olen myös matkustellut paljon etelä-euroopassa, amerikassa, ruotsissa ja venäjälläkin. Missään muualla en ole nähnyt tälläistävälinpitämättömyyttä omaa ulkonäköä kohtaan. Joistain miehistä ei erota onko nainen vai mies!
Yleisin hiustyyli taitaa suomalaisten miesten keskuudessa olla takatukka, mikä on aivan järkyttävä. Ette ehkä itse ymmärrä sen hirveyttä. Sitten on tämä ryhmä, joka ei värjää edes hiuksia tai panosta vaatteisiinsa ollenkaan. Harry potter silmälaseilla höystettynä ja hiiren harmaa tukka, vanhantavat vaatteet. Ja tuulipuvussa kuljeksitaan vaunujen kanssa joku kimperin tähtipipo päässä.
Ja lihotaan niin helposti ja sitten ei viititä laihduttaa vaan edelleenkin keksitään niitä tekosyitä. Itse olen seurustellut naiseni kanssa 15-vuotiaasta asti ja nyt olen 30 niinkuin naiseni myös. Koskaan ei ole erottu, riidelty toki on. Mutta uskon, että salaisuus on siinä että minä en olekkaan rupsahtanut niinkuin useimmille suomalaisille käy, vaan pitänyt ulkonäöstäni aina ja säännöllisesti huolta vaikka meille 6 vuotta sitten syntyikin lapsi. En pitänyt häntä tekosyynä.
Suoraan sanottuna en ihmettele, että naiset etsivät miehiä ruotsista, turkista tai britanniasta niin usein, kun katukuva näyttää suomalaisten miesten karut faktat. :/ Toki on poikkeuksia ! Mutta suurin osa on kuvailemiani ainakin oman kokemuksen mukaan.
Kommentit (5)
Suomessa yleisesti pitäisi tapahtua seksuaalisuuden ja esteettisyyden uuden vuosituhannen vallankumous: sekä miehet että naiset alkaisivat pitää huolta seksuaalisesta haluttavuudestaan, nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kriteerien mukaan. Aivan ensimmäiseksi poistettaisiin kaikki sukupuolineutraalius tästä maasta pysyvästi, sillä sehän tätä lopulta aiheuttaa myrkyllisellä antiseksuaalisella ilmapiirillään. Annetaan miesten olla kunnolla miesten miehiä ja naisten ihanan naisellisen pehmeitä naisia!
Taidanpa alkaa puuhastella oikein puoluetta aiheelle - Seksimuutos 2015! Agendalla aivan ensimmäisenä tähtäimessä sukupuolineutraali-ideologian hävittäminen!
Lähdettehän kaikki mukaan!
Mua ällöttää itsensä kaljuksi ajelevat miehet, joilla on naamassa rehottava likaisen värinen sänki. Luuleeko ne olevansa jotenkin sexyjä? Housujen lahkeet ovat väärän mittaiset ja kengät hoitamattomat. Nyt kesäaikaan näkee näitä järkyttäviä ei-pitkät-eikä-lyhyet -housuja. Kaiken kruunaa maharöllykkä. Senkin olvimursut!
Ottakaa mallia vaikka Italiasta, jossa miehet on huoliteltuja päästä varpaisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:55"]Mua ällöttää itsensä kaljuksi ajelevat miehet, joilla on naamassa rehottava likaisen värinen sänki. Luuleeko ne olevansa jotenkin sexyjä? Housujen lahkeet ovat väärän mittaiset ja kengät hoitamattomat. Nyt kesäaikaan näkee näitä järkyttäviä ei-pitkät-eikä-lyhyet -housuja. Kaiken kruunaa maharöllykkä. Senkin olvimursut!
Ottakaa mallia vaikka Italiasta, jossa miehet on huoliteltuja päästä varpaisiin.
[/quote]
Heh. Meitsihän tälläinen, tosin olen treenattu ja hiukset ajelen kun pälvit huituilee liian ylhäällä. Mukavaa olla rento, hiekkapilluille se ei kelpaa, mutta se on voi, voi.
Tästähän se varsinainen keskustelun kukkanen kehkeytyi! Kesäinen suomi-mies on kyllä aika järkytys... Naama turvoksissa, maha turvoksissa, jalat turvoksissa ja nuppi turvoksissa. Siis näitä näkee oikeasti. On kyllä ihan tyylikkäitäkin epeleitä, ei sen puoleen.
Amen!