Te jotka olette alasti kotona
Onko teillä lapsia? Miten puolisonne suhtautuu asiaan?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te olette niin huolissanne toisten huonekaluista?
No ne voi olla tuttuja, joiden luona käy kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen helteillä kotona pääosin bokserit jalassa, mutta välillä on niin tuskaista, että tekee mieli olla mieluummin ihan munasillaan. Parveke on onneksi niin hyvällä paikalla, että sinne ei näe mistään. Syön usein aamupalaa alasti parvekkeella, täydellistä viilentymistä, kun on nukkunut lämpimässä asunnossa. Välillä istuskelen siellä muutenkin alasti esim. lueskelemassa. Täydellistä, kun kevyt tuuli viilentää koko kehoa.
m30
Jos olet komea, niin mieluusti voisin salaa vilkaista jos jostain parvekkeen kulmasta näkisi sinne. Voisin vaikka päivittäin tarkistaa aamupalan ja mitä luet 😉
Nyt loppuu se nakuilu, kun ulkona viilenee
Bokserit päällä enimmäkseen. Läpiveto on oleellisesti !! tehokkaamman tuntuista paljaalla iholla. Oikeastaan aika uskomaton juttu, miten huimasti pelkkä tavallinen t-paita lisää olon tukaluutta helteellä. Sisällä on siinä 26...27C kun viileät ajat isot ikkunat auki saa 4h kämpän jäähtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ajatuksena kaikki huonekalut ja pinnat, mihin jää karvoitusta, hikeä, valkovuotoa, jne. :D Ja sitten vieraat kutsutaan kotiin istumaan samoille tuoleille.
Kummastelen että missä perheessä pidetään sohvaa, joka on yleensä suuri ja olohuoneen kalleimpia hankintoja, täysin ilman suojaavaa peitettä, arkisin?
Noita erilaisia kevyitä ja helpphoitoisa sohvan istuin osaan hankittavia edullisia peitteitä on runsaasti tarjollaSellaiseki käy jokin kevyt päiväpeite tai huopa tai laaja lakana. Helppo pestä viikottain väh, 60 asteessa jonka kaikki puuvilla kestää.
Itse naisena en koskaan istu yhtenkään ainoaa epäpuhtaaseen paikkaan kotonani, paljai persein.
Siitähän voi saada vaikka millaisen tulehduksen alapäähänsä. Jos samalla alustalla/ sohvalla / tuolilla on istuntu ihminen, joka on matkustanut julkisissa kulkuneuvoissa joiden penkeille on syljetty, oksennettu, jätetty juomaa / ruokaa / jopa siemennestettä jne.
Hyvin harvoin näkee kenelläkään mitään peitettä sohvan päällä. Tai tuolien.
-Ei niitä vieraiden aikana pidetäkään. Jos sellaisen näet, sinut on luokiteltu sellaisten vieraiden joukkoon, josta "ei tarvitse välittää".
Hyvä olla koko ajan alasti ni pääsee hommailee milloin vaan
Yksin olen. Ja pyyhkeitä olen levittänyt istuimille. Vanhoja rönttövaatteita oon saksinut n.s. hellevaatteiksi kotona, ne on helppo vetää päälle jos vaatetta tarvii. Pihalle toki asiallisemmat vaatteet.