Te jotka olette alasti kotona
Onko teillä lapsia? Miten puolisonne suhtautuu asiaan?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla täydelliset kropat? Itse en vois kuvitellakaan kun rinnat riippuu ja vatsa arpinen..
Meillä ainakin todella epätäydelliset, mutta mitä se haittaa kun perhettä ollaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla täydelliset kropat? Itse en vois kuvitellakaan kun rinnat riippuu ja vatsa arpinen..
No ei ole lähelläkään täydellistä mutta mitä sitten.
Kiinnostaa vaan kuulla kun itse näen jotenkin kadehtien sellaiset täydelliset nuoret hoikat kiinteät pikkurintaiset typyt hillumassa kun näistä puhutaan.. ja että voisipa itsekin. Siis ihana ajatus että tätä tekee muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Liikaa tietoa ja kielioppivirheitä.
Mahtaa teidän asunnossa perse haista 😁
Mua ahdistaa ajatuksena kaikki huonekalut ja pinnat, mihin jää karvoitusta, hikeä, valkovuotoa, jne. :D Ja sitten vieraat kutsutaan kotiin istumaan samoille tuoleille.
Nyt kun lapsi on teini niin pidän paitulia tms yhteisissä tiloissa ja nukun edelleen alasti. Saatan kävellä kämpän läpi esim suihkuun nakuna. Tyttö viuhahtelee itsekin. Mies on pukeutuneempi, ei nakuile kuin saunassa ja nukkuessa.
Mun pitäisi peittää peilit moiseen aktiviteettiin. Tissit on ihan valtavat rumat taikinasäkit, aivan epäsuhdassa muuhun pöhövartaloon. Joo lihon tisseistä. Ja ei näytä hyvältä.
Ovatko jarrutusjäljet osa sohvaanne?
Käydään alasti saunassa uikkareissa uimassa ja mitä ihmeellistä siinä on ??
Olen näköjään todella estynyt, ihan oikeesti jopa järkyttää tämä ketju ja kuinka yleistä tämä nakuilu on 😂 en mä vaan kehtais. En kestä myöskään yleisiä saunoja tai uimahallin pukkaria. Vähän salaa ihailen teitä.
En ole koskaan kotona päivisin alasti, olipa millaist helteet tahansa.
Öisin nukun rankoilla helteillä makuuhuoneessa sängyssämme täysin alasti ja viilennä itseäni märillä pyyhkeilltä.
Meillä on suuri parisänky, joten miestä ei haittaa minun kylmäpyyhkeet eikä lukemiset eikä wc:ssä käynnit öisin. Eikä myöskään talvisin mun lämpötyynyt selässä ja kuumavesi pullot jaloissa.
On itsesasiassa suositeltavaa että sekä naiset että miehet nukkuvat täysin alastomina tai ainakin alapää ilman vaatteita. Ettei miehen elimiä mikään kuristaisin tai olis tiukka tai puristaisi öisin, kuten jotkust tiukat yöhousut tai jopa tavalliset alushousut.
Samoin naisillä, heidän alapäänsä tulisi saada levätä muutaman tunnin vuorokaudessa, ilman mitää kankaisia suojia, puhuttamakaan joitain pikkuhuoususuojista.
Luin tämän aikoinaan jostan ulkomaisesta aikakaus julkaisusta.
Normaalia elämää elävä, parisuhteessa oleva aikuinen ihminen, tuskin voi viettää koskaan tavallista arkipäivää tai muutakaan päivää, täysi ilman vaatteita eli alastoman kotonaan.
Milloinkaan ei voi tiedä kuka voi tulla käymään, kuka soittaa ovikelloa, tai mihin äkkinäiseen tilanteeseen voi omalle pihallee joutua. Itselläni useit erilaisa väljiä kesämekkoja joita käytän hellepävinä. Niiden alla on vain alushousut, ei rintsikoita.
Mies on helteillä yläosa eli rinta paljaana ja päällään hänella on puuvilla sortsit, joita on useita, eri väreinä.
Sen mää vaan sanon että suurin unelmani olis saada nää jättirinnat pienennettyä että voisi olla, jos ei nakuna, ni ainakin ilman rintsikoita tuntematta hirveitä kipuja.
Itse asiassa helteellä kannattaa pitää ohuet vaatteet päällä. Ne suojaavat vähän lämmöltä, ja kun keho hikoilee, vaatteet koostuvat sen verran että viilentävät kauemmin kuin iholta suoraan kuivuvat hiki.
Vierailija kirjoitti:
Sen mää vaan sanon että suurin unelmani olis saada nää jättirinnat pienennettyä että voisi olla, jos ei nakuna, ni ainakin ilman rintsikoita tuntematta hirveitä kipuja.
SAMA
En voisi kuvitellakaan hilluvani ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri sai leikkauksen kipujen ym. takia.
Vierailija kirjoitti:
Kipuja oman kroppansa kantamisesta?
Täytyy olla huget hinkit...
Äkkiäkös sitä jotkut shortsit kiskoo jalkaan jos joku soittaa ovikelloa? Tai vaikka pyyhkeen, kylpytakin tms. kietaisee ympärilleen. Tai sit ihan vaan ei avaa sitä ovea ellei odota ketään :)
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ajatuksena kaikki huonekalut ja pinnat, mihin jää karvoitusta, hikeä, valkovuotoa, jne. :D Ja sitten vieraat kutsutaan kotiin istumaan samoille tuoleille.
Kummastelen että missä perheessä pidetään sohvaa, joka on yleensä suuri ja olohuoneen kalleimpia hankintoja, täysin ilman suojaavaa peitettä, arkisin?
Noita erilaisia kevyitä ja helpphoitoisa sohvan istuin osaan hankittavia edullisia peitteitä on runsaasti tarjolla
Sellaiseki käy jokin kevyt päiväpeite tai huopa tai laaja lakana. Helppo pestä viikottain väh, 60 asteessa jonka kaikki puuvilla kestää.
Itse naisena en koskaan istu yhtenkään ainoaa epäpuhtaaseen paikkaan kotonani, paljai persein.
Siitähän voi saada vaikka millaisen tulehduksen alapäähänsä. Jos samalla alustalla/ sohvalla / tuolilla on istuntu ihminen, joka on matkustanut julkisissa kulkuneuvoissa joiden penkeille on syljetty, oksennettu, jätetty juomaa / ruokaa / jopa siemennestettä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SAMA
En voisi kuvitellakaan hilluvani ilman rintsikoita.
Miksi hillut rintsikoiden kanssa?
Helpompi olis vieraiden kun tuttujen edessä tällasena..