Te jotka olette alasti kotona
Onko teillä lapsia? Miten puolisonne suhtautuu asiaan?
Kommentit (67)
Olen helteillä kotona pääosin bokserit jalassa, mutta välillä on niin tuskaista, että tekee mieli olla mieluummin ihan munasillaan. Parveke on onneksi niin hyvällä paikalla, että sinne ei näe mistään. Syön usein aamupalaa alasti parvekkeella, täydellistä viilentymistä, kun on nukkunut lämpimässä asunnossa. Välillä istuskelen siellä muutenkin alasti esim. lueskelemassa. Täydellistä, kun kevyt tuuli viilentää koko kehoa.
m30
Hmm, olen niin vainoharhainen, että ajattelisin vastapäisessä talossa asustelevan jonkun stalkkerin joka zoomailee sälekaihtimien välistä hyvällä järjestelmäkamerallaan kuvia alastomista naapureista. Eli pidän vaatetusta päälläni jatkossa, koska en ota riskiä päätyä mihinkään nettiin alastomana.
Sohva haisee perseeltä ja perse haisee sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olen niin vainoharhainen, että ajattelisin vastapäisessä talossa asustelevan jonkun stalkkerin joka zoomailee sälekaihtimien välistä hyvällä järjestelmäkamerallaan kuvia alastomista naapureista. Eli pidän vaatetusta päälläni jatkossa, koska en ota riskiä päätyä mihinkään nettiin alastomana.
No mulla ei ole vastapäistä taloa ja verhot on kiinni. Mutta yksi päivä kyllä kuuntelin että pörrääkö tuolla drone ja verho oli raollaan takapihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa ajatuksena kaikki huonekalut ja pinnat, mihin jää karvoitusta, hikeä, valkovuotoa, jne. :D Ja sitten vieraat kutsutaan kotiin istumaan samoille tuoleille.
Kummastelen että missä perheessä pidetään sohvaa, joka on yleensä suuri ja olohuoneen kalleimpia hankintoja, täysin ilman suojaavaa peitettä, arkisin?
Noita erilaisia kevyitä ja helpphoitoisa sohvan istuin osaan hankittavia edullisia peitteitä on runsaasti tarjollaSellaiseki käy jokin kevyt päiväpeite tai huopa tai laaja lakana. Helppo pestä viikottain väh, 60 asteessa jonka kaikki puuvilla kestää.
Itse naisena en koskaan istu yhtenkään ainoaa epäpuhtaaseen paikkaan kotonani, paljai persein.
Siitähän voi saada vaikka millaisen tulehduksen alapäähänsä. Jos samalla alustalla/ sohvalla / tuolilla on istuntu ihminen, joka on matkustanut julkisissa kulkuneuvoissa joiden penkeille on syljetty, oksennettu, jätetty juomaa / ruokaa / jopa siemennestettä jne.
Hyvin harvoin näkee kenelläkään mitään peitettä sohvan päällä. Tai tuolien.
Niin, en ymmärrä miks panostaa sohvaan ja sitten peittää se että elämä ei näy. Samahan se ois sitten pitää jotain kirppissoffaa siinä jos kuitenki vetästää peitot päälle :D
Olen alasti illat ja aamut pelkällä kylpytakilla. Ei varmaan ole kaunis näky, mutta ei se mua haittaa. Lapset on ihan tottuneita ja kulkevat itse pikkareissa (ovat 4 ja 6v). Mies saattaa välillä vilkaista, mutta ei se muuten tee asiasta numeroa. En tykkää vaatteista. Ne on aina jostain epämukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Liikaa tietoa ja kielioppivirheitä.
Mikä tuossa on kielioppivirhe?
Uusi tapailukumppani tykkää hillua välillä alasti, mutta hän onneksi käyttää silloin pyyhettä suojana sohvalla tai nojatuolilla.
Mun äiti kulki alasti kotona esim. saunan jälkeen. Teininä ahdisti ja inhotti kun makasi sohvalla ilman vaatteita. Huomiokaa tämä, jos teillä on lapsia. Pyysin pukeutumaan ja onneksi kuunteli.
Kateellisena luen kommentteja.
Vaimoni pitää tiukasti vaatteet päällä vaikka sisällä 28 lämmintä.
Nukkuessaankin peitto päällä tottakai. Ettei vaan aviomies näe mitään.
Alasti olen aina kotona. Kik keli on paremmin käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Sen mää vaan sanon että suurin unelmani olis saada nää jättirinnat pienennettyä että voisi olla, jos ei nakuna, ni ainakin ilman rintsikoita tuntematta hirveitä kipuja.
Tämän pitäisi onnistua ihan julkisella. Työkaverilleni on tehty, ja kuulemma ihan yllättyi miten helposti pääsi. On todella tyytyväinen tulokseen.
Vain alkkarit jalassa ja aina lisäksi vanha tyynyliina istuinsuojana. Muuten hikiset reidet jää kiinni tuoliin. Ja muutenkin varon kun saattaa tulla yllättävää tiputtelua menkkojen välissä. Teini tuli yks aamu keittiöön ja totesi kummissaan et ooksä niinku alasti? No melkein. Sanon että samalla tavalla näät vähäpukeisia uimahallin pukkarissa. Mä en rupee kotonani peittelemään itseäni perheen kesken. Miestä ei tällä hetkellä ole. Hirveet läskit ja rinnat on melkein polvissa, mut näillä mennään.
Miten joku voi olla alasti, ei kovin hygienistä nojata tai istua paljaalla peffalla sohvalla ja tuoleilla, vaikka olisi kuinka ”puhdas”. Mieluummin hikoilen vaatteeseen, jonka voin pestä, kuin huonekaluihin. Anteeksi aloituksen kysymyksestä poikkeava kommentti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kotona päivisin alasti, olipa millaist helteet tahansa.
Öisin nukun rankoilla helteillä makuuhuoneessa sängyssämme täysin alasti ja viilennä itseäni märillä pyyhkeilltä.
Meillä on suuri parisänky, joten miestä ei haittaa minun kylmäpyyhkeet eikä lukemiset eikä wc:ssä käynnit öisin. Eikä myöskään talvisin mun lämpötyynyt selässä ja kuumavesi pullot jaloissa.
On itsesasiassa suositeltavaa että sekä naiset että miehet nukkuvat täysin alastomina tai ainakin alapää ilman vaatteita. Ettei miehen elimiä mikään kuristaisin tai olis tiukka tai puristaisi öisin, kuten jotkust tiukat yöhousut tai jopa tavalliset alushousut.
Samoin naisillä, heidän alapäänsä tulisi saada levätä muutaman tunnin vuorokaudessa, ilman mitää kankaisia suojia, puhuttamakaan joitain pikkuhuoususuojista.
Luin tämän aikoinaan jostan ulkomaisesta aikakaus julkaisusta.
Normaalia elämää elävä, parisuhteessa oleva aikuinen ihminen, tuskin voi viettää koskaan tavallista arkipäivää tai muutakaan päivää, täysi ilman vaatteita eli alastoman kotonaan.
Milloinkaan ei voi tiedä kuka voi tulla käymään, kuka soittaa ovikelloa, tai mihin äkkinäiseen tilanteeseen voi omalle pihallee joutua. Itselläni useit erilaisa väljiä kesämekkoja joita käytän hellepävinä. Niiden alla on vain alushousut, ei rintsikoita.
Mies on helteillä yläosa eli rinta paljaana ja päällään hänella on puuvilla sortsit, joita on useita, eri väreinä.
Olen normaali, parisuhteessa oleva ihminen, miksi en voisi viettää arkipäivää alasti kotona? Totta kai laitan vaatteet päälle jos pitää ovi avata jollekin, siihen kuluu ehkä kymmenen sekuntia.
Ei tämä ole häirinnyt, edellisellä naisystävällä meni tovi tottua mutta aika pian huomasin hänenkin nakuilevan vailla huolen häivää. Asunto oli 30 asteinen joka kesä.
Olen alasti, perheessä myös lapsia. Hekin ovat. Perheessämme saa olla alasti ja näin kuumalla se helpottaa oloa. Sohvan peitoksi olen laittanut pyyhkeitä, jotka sitten tasasin väliajoin pesen. Ei ongelmaa. Jokaisen keho on kaunis <3 Mies on vähiten alasti, mutta kyllä hänkin on :D
Ei kai tuossa mitään erikoista, jos ne huonekalut vain suojataan.
Miksi ihmeessä te olette niin huolissanne toisten huonekaluista?
Hyvin harvoin näkee kenelläkään mitään peitettä sohvan päällä. Tai tuolien.