Te jotka olette alasti kotona
Onko teillä lapsia? Miten puolisonne suhtautuu asiaan?
Kommentit (67)
Lapsi jo aikuinen ja muuttanut pois kotoa. Minä sekä mieheni molemmat hillumme alasti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Mulla alkoi lettu kostumaan.
En ole ihan alasti vaan alushousuilla, mutta ei ole lapsia ja puoliso ei välitä.
Puoliso tykkää, välillä huomioi kivasti alastonta kroppaa. 8v yhdessä, ei lapsia.
Yksin kotona, kohta suihkuun ja alasti aamuun asti
Miksette hillu puettuna? Hajoaako sisustus riehuessanne?
Itsekseni vaatteita säästelen kulumiselta ja terveyttänikin näin hoidan.
Varsinkin näillä helteillä mutta muutenkin.
N45
Mä pidän kevyttä yöpaitaa ilman alkkareita. Mies kulkee kotona nakuna.
Molemmilla aikuiset lapset jo omissa kodeissaan. Mä paistoin iltapalalle kananmunia. Musta ois ikävää, jos kuuma rasva pirskahtelis pannusta paljaalle vatsalle.
En voisi katsella mitään sellupersettä montaa tuntia.
Istutteko sohvalla ja kangastuoleilla pylly paljaana vai laitatteko edes jonku suojan?
No ei kai kukaan olisi lasten kanssa alastomana, muuta kuin suihkussa yhdessä tai nukkuessa?
Yksiössäni olen alasti (asteita on päivisin 29), mutta jos olisi miesystävä, pukeutuisin kevyesti. Rintaliivejä en käyttäisi. Mutta vähintään joku harso olisi aina ympärillä, jotta mies pitäisi minua enemmän ihmisenä, kuin olenkaan.
Onko teillä kaikilla täydelliset kropat? Itse en vois kuvitellakaan kun rinnat riippuu ja vatsa arpinen..
Vierailija kirjoitti:
Istutteko sohvalla ja kangastuoleilla pylly paljaana vai laitatteko edes jonku suojan?
Paljaalla, vaimolta jää aina ruskea rengas sohvaan kun nousee.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla täydelliset kropat? Itse en vois kuvitellakaan kun rinnat riippuu ja vatsa arpinen..
Ei kai ne vieraiden edessä hillu alasti?
Ollu koko kesän alasti kotona, yksin, ei tätä enää ees huomaa sinänsä
mut kyllä ootan et vois ees jotain riepua pitää päällä, plääh
N40+
Meillä päiväkoti-ikäinen lapsi ja usein ollaan koko perhe vähintään alushoususillaan koska asunnossa on kuuma ja viihdytään nakuna. Miksei lapsen kanssa saisi olla alasti?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole lähelläkään täydellistä mutta mitä sitten.
Ei ole lapsia ja molemmat rillutellaan kotona alasti.