Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo olet aloittanut jouluvalmistelut 2021?

Vierailija
12.07.2021 |

Tuli vain mieleen kun A-lehdiltä kolahti sähköpostiin mainos "Parhaat 100 ideaa jouluun 2021". Noh johan tässä juhannuksen pyhistä päästiinkin niin onhan se jo korkea aika kääriä ensimmäiset joululahjat ja valkata jouluverhot :-D - Siis oikeasti, eikö tämä nyt ole jo vähän liioittelua kun joulukrääsää kaupataan jo heinäkuussa? Itse aloitan jouluvalmistelut 1. adventtisunnuntain paikkeilla jolloin joulunaika virallisestikin alkaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut olleet tosi aikasessa tänäkin vuonna.

Vierailija
62/63 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen.

Olen ostellut alennusmyynneistä joitan lahjoja.  Mm. uudet aamutossut äidilleni, ne myytiin 60 % alennuksella ja ovat tosi upeat.

Muutakin pientä on tullut osteltua. Kas, kun veronpalautukset tulevat tänä jo elokuussa, eikä joulukuussa, voi surutta tuhlailla, kun rahat eivät mene suoraan palkasta.

Suomalaisten kädestä suuhun elämisen perinne voi hyvin. Sossula tulee apuun eli naapurisi. Katsokaa tukipäivien mammoja ja kakaroita marketeissa. Muovikrääsää ja karkkia jne. kärryt pullollaan. Miten Ruodussa toimitaan. Sijoitetaan osa rahoista tulevaa varten. Siellä on sossula-tuet pienempiä kuin täällä vetelijöitten maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti mutta varmasti. ☺️