Jo olet aloittanut jouluvalmistelut 2021?
Tuli vain mieleen kun A-lehdiltä kolahti sähköpostiin mainos "Parhaat 100 ideaa jouluun 2021". Noh johan tässä juhannuksen pyhistä päästiinkin niin onhan se jo korkea aika kääriä ensimmäiset joululahjat ja valkata jouluverhot :-D - Siis oikeasti, eikö tämä nyt ole jo vähän liioittelua kun joulukrääsää kaupataan jo heinäkuussa? Itse aloitan jouluvalmistelut 1. adventtisunnuntain paikkeilla jolloin joulunaika virallisestikin alkaa.
Kommentit (63)
mul on aina joulu kirjoitti:
Olette pahasti myöhässä, jos vasta nyt alatte tekemää joulusuunnitelmia. Itse ostin ensimmäiset joululahjat jo tammikuun ale-myynneistä. Teen muistiinpanoja ja hankintoja pitkin vuotta. Paketoin lahjat vasta lähempänä joulua. Tulee hyvä mieli, kun kaikki on silloin jo valmiiksi hankittu, eikä tarvitse lähteä jouluruuhkaan tungeksimaan.
En oikein usko. On vuosia jolloin olen ostellut juttuja heti välipäivien aleista, ja tehnyt vuoden mittaan suunnitelmia. Sitten on vuosia jolloin olen aloittanut valmistelut vain joitain päiviä ennen joulua ja silti on aina ollut yhtä hyvät joulut.
Juuri pari päivää sitten tein ensimmäiset lahjahankinnat jouluksi, kun löytyi alesta pari jo pitkään harkitsemaani lahjaa. Yksi päivä kuuntelin töissä myös jo jouluradiota, helpotti oikeasti pahinta työstressiä.
Juu. Katselen netistä beauty advent -kalentereita silmät kiiluen :D Ja luen jodelin joulu sekä joulukalenterit kanavia.
Veronpaluut oli laitettu joulukuulle jouluksi . Miksi annatte muiden uskontojen pilata kaikki hyvät asiat täällä. Meillä oli myös alempi eläkeikä että vanhat saa vielä nauttia luonnosta ennen kuolemaa ja nuoret saa ne työpaikat. Pilaatte kaikki näillä muiden uskonnoille jotka kieltää pojan Jeesuksen . Hyvää joulua Jeesuksen syntymä juhlaa mitä muissa uskonnoissa ei ole.
Muutama joululahja jo ostettu. Ja joululauluja meillä lauletaan ympäri vuoden.
Sitten suurin osa ei osaa ruotsia mutta himmeli on ruotsista sana tarkoittaa himlen taivas. Saksalainen tervehdys heil tarkoittaa terveys terve ole terve pysy terveenä. Saksan taivas .....hyvää tarkoittava siis.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kehtaa suunnitella noin etäs mitään, kuka lie enää hengissä sillon.
Otin valotroikat esille pari päivää sitten ja laitan iltaisin palamaan. Juuri senkin vuoksi, että kun ei tiedä elosta ensi talvena niin onpahan tullut käytettyä ja nautittua.
Ensi viikon tiistaina 24.8 on neljä kuukautta jouluaattoon.
No en todellakaan :D Maanantaina alkaa KESÄloma :)
Kaadoin kuusen pihastani, nätimpihän se on koristeltuna olohuoneen nurkassa. Toivottavasti kestää kuihtumatta vuoden loppuun saakka.
Olen askeleen edellä. Suklaamunat ja muutama mämmi rove ostettu alennusmyynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Katselen netistä beauty advent -kalentereita silmät kiiluen :D Ja luen jodelin joulu sekä joulukalenterit kanavia.
Olen päättänyt ostaa Decléor joulukalenterin, vaikka siihen se joulubudjetti melkein meneekin :D
T. Köyhimys
Kesän jälkeen on niin parasta alkaa fiilistelemään syksyä + joulua!
En. Samhain ja Halloween ovat ensin ja niitä juhlitaan meillä lokakuussa.
Sitten vasta on Yulen/Joulun aika. =)
Neljän kuukauden päästä jouluaatto 🎄🎀🎁
En enkä teekään mitään mitä ei ole pakko. Sain kotona niin tarpeeksi jouluhössötyksestä ja stressistä. Onneksi ukkokin on samantyylinen.
Kaikkien aikojen Joulu -lehti ilmestyy 6.10.2021 ja Kaikkien aikojen Jouluherkut -lehti 3.11.2021 😊
Himmelin voisi aloittaa pikkuhiljaa..