Jo olet aloittanut jouluvalmistelut 2021?
Tuli vain mieleen kun A-lehdiltä kolahti sähköpostiin mainos "Parhaat 100 ideaa jouluun 2021". Noh johan tässä juhannuksen pyhistä päästiinkin niin onhan se jo korkea aika kääriä ensimmäiset joululahjat ja valkata jouluverhot :-D - Siis oikeasti, eikö tämä nyt ole jo vähän liioittelua kun joulukrääsää kaupataan jo heinäkuussa? Itse aloitan jouluvalmistelut 1. adventtisunnuntain paikkeilla jolloin joulunaika virallisestikin alkaa.
Kommentit (63)
68 päivää joulukuun ensimmäiseen päivään ja 91 päivää jouluaattoon 😊🎅🏻🤶🏻🎄
Voisi alkaa tilailemaan joululahjoja pikkuhiljaa 😊
Olen ostanut muutaman lahjan jo jemmaan. Aion ostaa kaikki lahjat ennen joulukuuta.
Siten stressi vähenee kummasti.
Olen aloittanut ja lopettanut, eli lahjat on hankittu.
Viime viikon sunnuntaina sai sanoa, (eli 24.10) että on 2 kuukautta jouluaattoon 🎁🎄🎅🤶🧑🎄🎀
Jouluaattoon on juuri nyt:
58 päivää
9 tuntia
20 minuuttia
Tuossa myös laskuri, että monta päivää ja yötä on jouluun:
Olen joitain joululahjoja jo tilaillut 😊🎁🎀
Täältä näkee kuinka monta päivää, yötä, tuntia, minuuttia ja sekuntia on jouluun:
😊
Joo olen aloittanut joululaulujen soiton jo juhnnuksesta, menneen joulun laulut lopetin vasta juhannus aattona.
mul on aina joulu kirjoitti:
Olette pahasti myöhässä, jos vasta nyt alatte tekemää joulusuunnitelmia. Itse ostin ensimmäiset joululahjat jo tammikuun ale-myynneistä. Teen muistiinpanoja ja hankintoja pitkin vuotta. Paketoin lahjat vasta lähempänä joulua. Tulee hyvä mieli, kun kaikki on silloin jo valmiiksi hankittu, eikä tarvitse lähteä jouluruuhkaan tungeksimaan.
Kai tällainenkin toiminta voi mennä äärimmäisyyksiin. Esim. joku huomaa marraskuussa tarvitsevansa uuden huivin. Sitten lahjan antaja odottaa tammikuun alennusmyyntiin ja antaa huivin vasta seuraavan vuoden jouluna.
No ehkä kukaan ei toimi ihan noin, mutta minusta tuntuisi oudolta ostaa tammikuussa tuote, jonka ystävä tai perheenjäsen olisi saattanut halunnut jo jouluksi, ja sitten jemmata sitä kaapissa vuoden verran. Olkoonkin, että sen sai alennuksella. Mieluummin antaisin sen jo tammikuussa eräänlaisena uuden vuoden lahjana.
Huomenna saa sanoa, että on 7 viikkoa jouluaattoon :o
JOULUAATTOON 2021 ON:
36 yötä
tai
35 päivää, 5 tuntia, 47 minuuttia ja 30 sekuntia
Vierailija kirjoitti:
JOULUAATTOON 2021 ON:
36 yötä
tai
35 päivää, 5 tuntia, 47 minuuttia ja 30 sekuntia
Tuolta näkee:
😊🎁🎄🎀
En ole. Korkeintaan varmaan jotain pipareita joskus joulun alla teen ja pari pakollista lahjaa hankin. Eli en nyt valmisteluiksi varsinaisesti kutsuisi.
Tänään perjantaina 24.9.2021 on 3 kuukautta jouluaattoon 😊😬🎅🏻🤶🏻🧑🏻🎄🎄
🎇🌠🎆🎁🎀🎉