Vinkkejä peppuseksin harrastamiseen
Kaipailen käytännön vinkkejä anaaliyhdyntää. Uuden seksi kumppanin kanssa olisi halua tätä harrastaa. Kokeilimme kerran, mutta liukkaria ja pitkän lämmittelynkin jälkeen kipu oli liian kova. En ehkä osannut rentoutua. Sormi meni pyllyyn ihan kivasti ja tuntui hyvältä, mutta (melko iso) penis ei. Itselle jäi vähän pettynyt fiilis kun ei onnistunut, vaikka miehelle olikin ihan ok. Kovasti jäi kiinnostamaan asia. Nyt vinkit kehiin!
Kommentit (48)
Tärkeintä on se että miehellä on pieni. Korkeintaan sitä kokoa mitä sieltä tulee ulos, niin ei rasitu paikat kohtuuttomasti.
Kokemattomalle paras asento on maata kyljellään polvet sopivasti koukussa jolloin mikään alueen lihaksista ei ole jännityksessä ja pepun voi päästää aivan rennoksi.
Tyttöystävä joka käytännössä vaati peppuseksiä melkein joka kerta lopuksi sai kylkiasennossa tärinäorkkuja kun peppureiän herkkien alueiden venyttelyn lisäksi penistä pystyi työntämään sisään sellaisessa kulmassa että kärki työntyi melkein ulos pimpistä eli se hankasi voimakkaasti G-pistettä
Jatkoa edelliseen. Eli parasta olisi jos nainen voisi maata mahdollisimman rennossa asennossa kyljellään polvet koukussa ja peppu juuri sen verran korkean jenkkisängyn tai pöydän reunan yli että mies voi seistä vieressä ja työntyä peppuun sellaisessa kulmassa että peniksen pää työntyy sopivaan kohtaan emättimen etureunassa.
Tai sitten lusikassa niin että mies on "väärinpäin" eli pää naisen jalkojen suuntaan ja yläviistoon seisovan kalun saa työnnettyä peppuun sellaisessa kulmassa että kärki olisi työntymässä ulos pimpistä. Kaikki alueen hermopäät saavat kerralla hierontaa.
Täällä aloittaja palasi kommentoimaan parin kuukauden tauon jälkeen. Kiitos vinkeistä! Tämä kylkiasento oli mun kohdalla avain siihen rentoutumiseen. Ja pakko sanoa, että anaaliseksi maailma on auennut ja nautin siitä kovasti. Mies on rauhallinen ja varmaotteinen eikä mua enää jännitä. Pääsee nauttimaan siitäkin täysin siemauksin. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä aloittaja palasi kommentoimaan parin kuukauden tauon jälkeen. Kiitos vinkeistä! Tämä kylkiasento oli mun kohdalla avain siihen rentoutumiseen. Ja pakko sanoa, että anaaliseksi maailma on auennut ja nautin siitä kovasti. Mies on rauhallinen ja varmaotteinen eikä mua enää jännitä. Pääsee nauttimaan siitäkin täysin siemauksin. Ihanaa!
Mahtava juttu! Onneksi et antanut näiden moraalinvartijoiden ja ilkeiden kommentoijien pilata asiaa itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava juttu! Onneksi et antanut näiden moraalinvartijoiden ja ilkeiden kommentoijien pilata asiaa itseltäsi.
Olen kyllä aivan samaa mieltä. Ihanaa oppia nauttimaan uusista asioista!
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomalle paras asento on maata kyljellään polvet sopivasti koukussa jolloin mikään alueen lihaksista ei ole jännityksessä ja pepun voi päästää aivan rennoksi.
Tyttöystävä joka käytännössä vaati peppuseksiä melkein joka kerta lopuksi sai kylkiasennossa tärinäorkkuja kun peppureiän herkkien alueiden venyttelyn lisäksi penistä pystyi työntämään sisään sellaisessa kulmassa että kärki työntyi melkein ulos pimpistä eli se hankasi voimakkaasti G-pistettä
Varovainen saa olla, on mahdollista aiheuttaa repeämä pyllyn ja pillun välille, jos liian rajusti seivästää
Oletko hinari?