Aina kun oikeisto pääsee valtaan, tapahtuu kehitystä ja nopeasti
Jos taas valta valuu takaisin vasemmistolle, palataan taas ajassa takaisinpäin ja pyritään poistamaan saavutettu kehitys.
Toisin sanoen, vain äänestämällä oikeistopuolueita voi saada maailmassa jotain aikaan.
Kommentit (48)
Kun hanavesi maksaa euron litra, loppuu se lotraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sähköverkot myytiin ja seuraava oikeistohallitus myy pohjavesioikeudet.
Ja sähköverkosta saadut myyntitulot eivät olisi riittäneet edes niiden alkoholihaittojen maksuun jotka vuodessa joudutaan maksamaan. Eli halvalla meni verovaroin rakennettu sähköverkko.
Alkoholihuume on myös merkittävin ja kallein yhteiskuntamme tuhoaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen etua vaan omaansa jaa oikeisto. Verorahat hyödyttämään itseä vaikka ne on tarkoitettu ihmisten liikkumiseen maanteillä ja terveyteen, opiskeluun, tutkimukseen esim lääketiede jne.
En mä ainakaan halua maksaa kenenkään toisen opiskeluja ja terveydenhoitoa.
Enkä naistutkimusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen etua vaan omaansa jaa oikeisto. Verorahat hyödyttämään itseä vaikka ne on tarkoitettu ihmisten liikkumiseen maanteillä ja terveyteen, opiskeluun, tutkimukseen esim lääketiede jne.
Enkä naistutkimusta
Jos sairastut vaikkapa syöpään, niin kyllä opit arvostamaan maamme terveydenhuoltoa, kun et menetä kaikkea omaisuuttasi lääkärilaskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä naistutkimustaJos sairastut vaikkapa syöpään, niin kyllä opit arvostamaan maamme terveydenhuoltoa, kun et menetä kaikkea omaisuuttasi lääkärilaskuihin.
Mutta kun en sairastu niinku 99% ihmisistä, oon maksanu ihan turhaan näin paljon veroja koko ikäni. Sairausvakuutus tulis halvemmaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä naistutkimustaJos sairastut vaikkapa syöpään, niin kyllä opit arvostamaan maamme terveydenhuoltoa, kun et menetä kaikkea omaisuuttasi lääkärilaskuihin.
Mutta kun en sairastu niinku 99% ihmisistä
Niin ajattelin itsekin ennen kuin sairastuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä naistutkimusta
sinunkin opiskelut ja terveydenhoidot on verovaroin maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä naistutkimusta
Et tietenkään. Omasi tietty maksatit ilolla mutta menneet on menneitä eiks! Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en sairastu niinku 99% ihmisistä, oon maksanu ihan turhaan näin paljon veroja koko ikäni. Sairausvakuutus tulis halvemmaks
Syöpä on toiseksi yleisin kuolinsyy Suomessa. Ni silti veikkaat? Ehkä ne koulutusrahat meni sussa ainakin hukkaan.
työntekijöiden oikeuksia aletaan nopeasti polkea, siinä oikeisto on hyvin hyvin nopea
Syöpäklinikan julisteissa lukee: Joka kolmas saa syövän
Se, joka kuvittelee, että ei varmasti osu omalle kohdalle, elää itsepetoksessa.
Se, joka kuvittelee saavuttaneensa asemansa ihan itse, elää itsepetoksessa.
Sellaisia ihmisiä voidaan perustellusti kutsua tyhjäpäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Maissa joissa pohjavedet on myyty jollekin suuryritykselle, ei kansalaisten varat riitä edes peseytymiseen jos hanavedellä pitäisi peseytyä.
Unikorni kirjoitti:
Tärkeintä ovat sateenkaarisillat ja taikaseinät.
Hyvä tyylinäyte oikeistolaisen rakentavasta retoriikasta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos lotraamiselle halutaan stoppi, voi sen tehdä verotuksella.
Ei se vaadi sitä, että vedenjakelu yksityistetään ja sallitaan firman viedä rahat omiin taskuihina/veroparatiiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä naistutkimusta
Muuta jenkkeihin ja pysy siellä.
Positiivinen kehitys = maksimimäärä tukia Kelasta tai sossulta? Hieman tämä kuva vastauksista tulee ja kertoo aika paljon siitä osasta kansaa, joka ei näe oikeistossa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Syöpäklinikan julisteissa lukee: Joka kolmas saa syövän
Se, joka kuvittelee, että ei varmasti osu omalle kohdalle, elää itsepetoksessa.
Se, joka kuvittelee saavuttaneensa asemansa ihan itse, elää itsepetoksessa.Sellaisia ihmisiä voidaan perustellusti kutsua tyhjäpäisiksi.
Se, joka kuvittelee saavansa hoitoa ajoissa, elää itsepetoksessa.
niin ykstyistämisellä ajettin moni toimiala alas, kun pääoma keskittyi liian kapealle, eikä koko yhteiskunta kehittynyt (pidettiin merkittävä osa orjuuteen viittaavassa tilassa), palikkasumma ei kerro gininkään ohella miten yhteiskunnan hyvinvointi jakautuu kaikille. haluttiin vain vanha aatelisto - palkolliset malli takaisin.
- maa ei kehity mikäli kaikille tule hyvinvointia, pitetään matalaa yksikkökustannnustasoa mutta omia palkkoita korotetaan muiden kustnnuksella. yritetyksestäotetut varatmenevät ulkomaille ellei muutkin. muille lisää raippaa ja veronkortuksia. sitten itketään kun maksukyvylle ei tuottaisia mitään ongelmia muutaman tuhannenkin lisäverot. sairas systeemi.