Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelma parempaan elämään

Vierailija
12.07.2021 |

Olen ollut pitkään masentunut ja passiivinen. Olen täysin kyllästynyt tähän olotilaan. Olen päättänyt tehdä seuraavat asiat

- Herää joka aamu kello 7 ja käyn suihkussa
- Syön terveellisen aamupalan
- Lähden kävelylle ennen töitä
- Syön terveellisen ja kevyen lounaan
- Teen työni ajallaan enkä jätä niitä illaksi
- Klo 16 jälkeen keskityn vapaa-aikaan
- Lähden kuntosalille
- Illalla kokkaan jotain uutta ruokaa (kokeilen uusia reseptejä voi koitan opetella nauttimaan ruuasta)
- Pidän huolen, että keittiö on siisti ja tiskit tiskattu illalla. Yritän pitää kämppäni järjestyksessä enkä anna enää tiskivuorien ja pyykkivuorien kasautua.

Miltä kuulostaa? En välttämättä tee kaikkia näitä asioita kerralla vaan siirryn tähän suunnitelmaan vaiheittain seuraavan parin viikon aikana.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon suhun! Tunnen, että susta on tähän.

Merkityksellisyys on tärkeää ihmiselle. Mikä saa sun sydämen syttymään? Mikä on sun kaikkein rakkain ja syvin haave sydämessäsi? Miten voisit alkaa toteuttaa sitä? Tunne se tunne sydämessäsi kun se lämpenee ja laajenee. Keskity siihen tunteeseen. Ja sitten ala tehdä asioita, joista tulee tuo tunne

Vierailija
22/26 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että väkisin yrität muuttaa 3d todellisuutta. Fiilaa että olet masentuneen ja passiivisen vastakohta.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat ja ennen pitkää muutokset tapahtuvat itsestään ilman väkinäistä pakottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Sen sijaan että väkisin yrität muuttaa 3d todellisuutta. Fiilaa että olet masentuneen ja passiivisen vastakohta.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat ja ennen pitkää muutokset tapahtuvat itsestään ilman väkinäistä pakottamista.

Meistä tulee sitä, mitä ajattelemme suurimman osan ajasta.

Joten tässä on perää.

Vierailija
24/26 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein: jos kaikki ei onnistu, niin jatka niitä asioita mitkä onnistuvat.

Vierailija
25/26 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käynnistit ap suunnitelman toteutuksen?

Vierailija
26/26 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap? Aloitus jäi mieleen. Kertokaa muutkin jos teillä on vastaavia suunnitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän