Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas turhaa valitusta köyhiltä.

Vierailija
20.05.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011236348.html

Itse olen köyhä ja tuet on alle tonnin mutta en ole käynyt leipäjonossa koskaan. Jutussa köyhät ei voi ostaa mitään ja leipäjonoon on mentävä. Kyllä ne tuet minulla riittää ja kuntosaliinkin jää rahaa ja lisäksi kalastan paljon. Mahtaakos jutun köyhät vaan ryypätä ja polttaa tupakkia niin paljon ettei rahaa riitä ruokaa. Ja sitten kun ei ole haluja tehdä mitään oman tilanteen parantamiseksi kuten muuttaa halvempaan asuntoon niin minun mielestä on turha valittaa ettei ole rahaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myöskään koskaan käynyt leipäjonossa. Mielummin olen viikon syömättä tai myyn pllua kuin seison leipäjonossa.

Vierailija
2/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi tietää muiden tilannetta ja kauanko olleet pienellä. Ei kaikilla ole sama raha kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200€/kk kertoo että pärjää.

Kun saa sitä toimeentulotukea niin tämän summan lisäksi Kelaan voi toimittaa sähkölaskut, vakuutusmaksut, lääkäri- ja hammaslääkärilaskut maksettavaksi, saa ilmaiset reseptilääkkeet yms.

Saatavilla on tukimuotoja kuten terapiaa, apua kotiin, työvoimapalveluita, tukea arjen hallinnan muodostamiseksi/velkajärjestelyitä yms.

Vierailija
4/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää tuet ruokaan. Veikkaan että jos ei riitä niin rahat menee alkoholiin tai pelaamiseen. Itse painan 90 kg ja olen mies mutta ruokaan on aina ollut rahaa ja olen ollut työtön 6 vuotta. Olis noloa mennä leipäjonoon. Kun suunnittelee hyvin mitä syö niin rahat riittää ja harrastuksiin jää rahaa myös.

Vierailija
5/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et voi tietää muiden tilannetta ja kauanko olleet pienellä. Ei kaikilla ole sama raha kuin sulla.

No sitten on omat virheet ja valinnat. Ne eivät tarkoita että tuilla ei pärjäisi. Olkaa rehellisiä ja vastuullisia.

Vierailija
6/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole myöskään koskaan käynyt leipäjonossa. Mielummin olen viikon syömättä tai myyn pllua kuin seison leipäjonossa.

Voihan siellä leipäjonossakin  sopia pillunjakamis treffit.

Vierailija
7/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on omat virheet ja valinnat. Ne eivät tarkoita että tuilla ei pärjäisi. Olkaa rehellisiä ja vastuullisia.

Ai kuten hallitus? Se porukka ei ole rehellistä eikä varsinkaan vastuullista. 

Vierailija
8/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden juoppojen ja nistien kanssa? 🤮

Vierailija
9/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuet alle 500 €/kk ja silti jää 100 euroa kuussa säästöönkin.

Vierailija
10/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden juoppojen ja nistien kanssa? 🤮

Jonossa  on paljon rikkaita pihejä ihmisiä sinne vaan kauppoja tekemään.

Vierailija
11/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten hallitus? Se porukka ei ole rehellistä eikä varsinkaan vastuullista. 

Psykoosit on melkoiset kun polkee kiukussa jalkaa hallituksesta joka kommentissa.

Vierailija
12/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen trolli tai sit lapsi joka asuu vanhempien luona

Vierailija
13/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhaa valitusta. Täällä vain tekoälybotit päivästä toiseen tekee kokkaripropagandaa köyhistä. Tyhmimmät vaahtosuut tempautuu mukaan masinointiin.

Vierailija
14/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko ilmaiseksi?

Vierailija
15/15 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se säästö meneekin äkkiä loppuun kuluneeseen kodinkoneeseen tai huonekaluun tai hajoo kengät tai jotain muuta.

En viitsisi tuollaisia "säästöjä" edes mainostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi