Nainen, kuinka paljon miehellä saa olla vatsaa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ei maha mittään
Koolla ei ole väliä
Muutama liikakilo saa olla, ei haittaisi, on itsellänikin. Ja eipähän oisi heti muut naiset viemässä. :D
Sitten jos ylipaino alkaa olla 15 kilon luokkaa tai enemmän niin alkaa olla jo liikaa, voisi olla vaikea kokea mies seksuaalisesti viehättävänä...
Kovat on vaatimukset naisilla jotka itse ovat joko yhtä pulleita mutta rasva on muualla kehossa...tai sitten niitä syömisongelmaisia rusinoita. :D
Mieluiten ei vatsaa ollenkaan. Siinä kohdassa voisi olla sellainen tyhjä tila, pelkästään selkäranka ja just ja just riittävästi lihaksia pitämään se ranka koossa. Mutta ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Suurin osa miehistä varmasti söisi terveellistä ruokaa, jos joku sitä laittaisi ja se olisi hyvänmakuista. Oma mies syö mielellään kasvisruokaa, salaatteja, terveellistä ruokaa, mutta ei osaa itse sellaista laittaa eikä ole kotonaan oppinut terveellisestä ruuasta yhtään mitään. Siksi söi hampurilaisia ja muuta roskaa, ei siksi, että erityisesti vastustaisi terveellistä ruokaa. Hänen perheessään ei myöskään syöty yhdessä, jokainen söi eri aikaan ja ruoka oli aivan mitä sattuu. Isovanhemmillaan sai kunnollista ruokaa ainoastaan. Tällaisia perheitä on varmaan aika paljon, mistä lihominen juuri johtuu. Lapset eivät saa kotonaan hyvää ruokailumallia. Tosin mun mies oli tavatessa hyvin laiha, hänelle ruoka oli vain polttoainetta, söi myös todella paljon karkkia.
Miehesi voisi kasvaa aikuiseksi ja opetella tekemään terveellistä ruokaa. Kuka muka ei osaa tehdä salaattia??? Se on laiskuutta/välinpitämättömyyttä.
Olisi aika kohtuutonta, jos hän töissäkäymisen lisäksi tekisi ruuat itselleen ja muille, kun itse olen kotona. Lisäksi pidän ruuanlaitosta.
Toki tuossa tilanteessa on järkevää, että ruoanlaittovastuu on sinulla. Mutta se, ettei aikuinen ihminen _osaa_ tehdä terveellistä ruokaa, on minusta käsittämätöntä. Varsinkin jos on vanhempi. Miten hän omalla vastuuvuorollaan hoitaa lasten syömiset? Tai jos sinä olet kipeä?
Anteeksi kun tämä nyt meni näin henkilökohtaiseksi uteluksi. En vain voi käsittää, miten aikuinen voi elää lapsen lailla ikuisesti. Jääkaappi on suuri tuntematon ja salaattia syödäkseen jonkun toisen pitää lautaselle pilkkoa. Muussa tapauksessa se jää kaappiin.
No hän osti valmisruokia, mutta kyllä minä yleensä tein ruuat valmiiksi silloinkin. Esimerkiksi soijapullia tai tonnikalapihvejä, piirakoita tms. teen ison määrän kerralla ja niitä voi ottaa pakkasesta. Tytär osaa nykyään kyllä tehdä ruuat isällekin ja leipoo myös :) Kaikkien ei tarvitse osata tehdä kaikkea. En minäkään ole opetellut renkaita vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset naisilla jotka itse ovat joko yhtä pulleita mutta rasva on muualla kehossa...tai sitten niitä syömisongelmaisia rusinoita. :D
Mihin sä tän väitteesi perustat? Tunnetko minut ja muut? Sitä paitsi rasva muualla kehossa ei ole yhtä suuri uhka terveydelle kuin sisäelimien ympärillä.
Itselle henkinen puoli tulee ensin. Jos pitäisi valita henkisesti yhteensopiva mutta hieman vatsakas mies tai luonteeltaan k-pää joka treenaa ja on hoikka, valitsisin ensimmäisen. Pitkässä suhteessa se korvien väli on tärkein. Jokainen vanhenee ajan myötä, tai voi esim. sairastua tai vammautua. Keho muuttuu väistämättä.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Kyllä pikku pömpeli pitää viimeistään 40+ miehellä olla. Sitä on kiva naisen hieroskella ja silitellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pikku pömpeli pitää viimeistään 40+ miehellä olla. Sitä on kiva naisen hieroskella ja silitellä.
Miten, jos se on isompi vuori?
Vierailija kirjoitti:
Friikeille homomiehille ei pullumiehet kelpaakaan missään vaiheessa.
Hoikka vatsa täytyy olla! Ei minkäänlaista iskämassua mistään kaljapötsistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö voisi olla, että katso ettei ole naisen vatsaa suurempi, tosin poikkeuksiakin on, mutta hoikalle timmille naiselle vastaavanlainen mies ja isomahaiselle naiselle isomahainen mies. Silloin ruokavalioasiat kohtaavat parisuhteessa.
Moni isomahainen mies on ollut kiinnostunut hoikasta naisesta, mutta oikeasti, mitä mies ajattelisi syödä tällaisen naisen kanssa esim. päivälliseksi, kun tällainen nainen ei vedä pizzoja ja hamppareita tai kisko kaljaa ja makkaraa. Jos salaatti ei mitenkään maistu niin sitten ei sovi hoikan naisen elämäntyyli.
Molemmat hoitaa varmaan itse omat syömisensä? Meistä minä olen pieni ja se toinen on pyöreä, mutta ei meidän syömistottumuksissa ole ongelmaa, kun syödään sitä mitä itse halutaan.
Parisuhteessa syödään yleensä yhdessä ja erityisesti jos lapsia tulee niin yhteiset ruokahetket ovat tärkeitä. Ei miehelle voi tehdä mitään erityisruokia perheessä ja lapsille pitää laittaa terveellistä ruokaa.
Näinhän se menee. Suurin osa miehistä varmasti söisi terveellistä ruokaa, jos joku sitä laittaisi ja se olisi hyvänmakuista. Oma mies syö mielellään kasvisruokaa, salaatteja, terveellistä ruokaa, mutta ei osaa itse sellaista laittaa eikä ole kotonaan oppinut terveellisestä ruuasta yhtään mitään. Siksi söi hampurilaisia ja muuta roskaa, ei siksi, että erityisesti vastustaisi terveellistä ruokaa. Hänen perheessään ei myöskään syöty yhdessä, jokainen söi eri aikaan ja ruoka oli aivan mitä sattuu. Isovanhemmillaan sai kunnollista ruokaa ainoastaan. Tällaisia perheitä on varmaan aika paljon, mistä lihominen juuri johtuu. Lapset eivät saa kotonaan hyvää ruokailumallia. Tosin mun mies oli tavatessa hyvin laiha, hänelle ruoka oli vain polttoainetta, söi myös todella paljon karkkia.
Tekosyitä. Ei syöty meilläkään ikinä terveellistä ruokaa. Äiti ei "osannut" laittaa ruokaa. Joten nuudeleilla ja valmisruoilla mentiin. Kasviksista ei tietoakaan. Sokeria oli ihan hemmetisti.
Kun tulin teini-ikään, halusin alkaa syömään terveellisesti. Aloin itse opettelemaan ruoanlaittoa. Omilleen muuttaessa pystyin myös enemmän vaikuttamaan ruokaostoksiin. Silloin tuli se varsinainen muutos. Nykyään syön todella terveellisesti. Toki mullakin on päiviä, kun nappaan mieluummin sen valmisaterian kuin alan itse väsäämään.
Mun reilu viisikymppinen mies syö mitä haluaa ja syököön ei siinä mitään. Mutta nyt kun itse painan 50kg - joskus anorektikkona 39kg, pituus 162cm jolloin olin kuulemma tosi Hot ja kiihottava😲 - se olen minä joka olen LÄSKI ja pikkasen kannattaisi miettiä mitä suuhunsa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun reilu viisikymppinen mies syö mitä haluaa ja syököön ei siinä mitään. Mutta nyt kun itse painan 50kg - joskus anorektikkona 39kg, pituus 162cm jolloin olin kuulemma tosi Hot ja kiihottava😲 - se olen minä joka olen LÄSKI ja pikkasen kannattaisi miettiä mitä suuhunsa laittaa.
Lähe menee 👍🏻
Scheherazade kirjoitti:
Itselle henkinen puoli tulee ensin. Jos pitäisi valita henkisesti yhteensopiva mutta hieman vatsakas mies tai luonteeltaan k-pää joka treenaa ja on hoikka, valitsisin ensimmäisen. Pitkässä suhteessa se korvien väli on tärkein. Jokainen vanhenee ajan myötä, tai voi esim. sairastua tai vammautua. Keho muuttuu väistämättä.
Mulla on useampi kriteeri kumppanille. Miehiä on tässä maailmassa sen verran paljon, ettei tarvitse ottaa jos on yks hyvä ominaisuus ja kymmenen huonoa.
https://medicaltransformationcenter.com/wp-content/uploads/2020/03/func… Tommonen on hyvä.
T. Nainen, jolla on 65 cm vyötärö eikä ymmärrä miksi pitäisi tyytyä lihavaan ja sairaaseen mieheen
Vatsaa saa olla. Kuha ei näytä raskaana olevalta.